In de NRC stonden ook de nodige kritische artikelen over BBB. Ze heeft het gewoon heel goed gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de NRC stonden ook de nodige kritische artikelen over BBB. Ze heeft het gewoon heel goed gedaan.
Vooral onder tegenstem, niet-stem en niet-hoger opgeleiden en Omtzigt-CDA'ers, valt tegen in de steden.In de NRC stonden ook de nodige kritische artikelen over BBB. Ze heeft het gewoon heel goed gedaan.
Maar in Rotterdam minimaal, daar wint links, daar valt zelfs JA21 tegen.40% in Winterswijk, 58% in Tubbergen. Bbb gaat harder bij de tellingen dan bij de exit polls.
Vind ik wel mooie posts. Ik zie NRC staan en kritiek op BBB en in tweede post twee plaatsen in De Achterhoek die hun reet afvegen met de NRC .40% in Winterswijk, 58% in Tubbergen. Bbb gaat harder bij de tellingen dan bij de exit polls.
Ik denk niet dat de BBB dat een goed plan vind.

Ik heb niet de indruk dat wat zij zegt veel afwijkt van haar moties. In tegenstelling tot de coalitie partijen
Is DNW het terugluisteren waard?Alleen DNW is nog interessant, alles wordt onderbroken door volstrekte oninteressante gemeentelijke uitslagen.
Ik heb niet de indruk dat wat zij zegt veel afwijkt van haar moties. In tegenstelling tot de coalitie partijen
Geen idee.Valt volgens mij wel mee, maar in veel opzichten zal er weinig veranderen gok ik met BBB. En dat heeft meerdere oorzaken.
De tweet is overigens een goedkope met een aantal oneliners, waarvan ik de bemoeienis van de overheid nog steeds te groot vind. Sinds wanneer is het de taak van de overheid om de burger te informeren over wat gezonde voeding is? Welke belangen spelen er mee? Dat opent de deur naar; insecten zijn een gezonde bron van eiwitten en duurzamer dan koeien en varkens. Boeren kunnen ook prima een insecten farm gaan houden, toch?
Geen idee.
Welke verwachtingen heeft FvD waargemaakt? De kans die ze in Brabant kregen werd toch ook één grote flop?
Dat van die insecten: ik zou echt niet weten wat t probleem is als andere mensen dat eten. Vind die angst voor opdringen een beetje overdreven.
Sinds het in de grondwet staat zullen de voorstanders zeggen.Sinds wanneer is het de taak van de overheid om de burger te informeren over wat gezonde voeding is?
Ik denk het laatste icm dat ze niet eens zoveel om de natuur geven.Gelooft het volk de bangmakerij dat stikstof de natuur verwoest niet, of hebben ze er de maatregelen niet voor over?