AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

In de NRC stonden ook de nodige kritische artikelen over BBB. Ze heeft het gewoon heel goed gedaan.
Vooral onder tegenstem, niet-stem en niet-hoger opgeleiden en Omtzigt-CDA'ers, valt tegen in de steden.

JA21 schijnt toch het soort van VVD-alternatief te zijn.

40% in Winterswijk, 58% in Tubbergen. Bbb gaat harder bij de tellingen dan bij de exit polls.

In de NRC stonden ook de nodige kritische artikelen over BBB. Ze heeft het gewoon heel goed gedaan.

40% in Winterswijk, 58% in Tubbergen. Bbb gaat harder bij de tellingen dan bij de exit polls.
Vind ik wel mooie posts. Ik zie NRC staan en kritiek op BBB en in tweede post twee plaatsen in De Achterhoek die hun reet afvegen met de NRC .

Zo zie je maar de tegenstelling in dit land. Gelukkig telt de stem van Jan Willem aan de gracht net zoveel als van Gert Jan uit Grolloo

Hoe hoog gaat de vleestaks nu wel niet worden.

Ik denk niet dat de BBB dat een goed plan vind.

Kijken hoeveel daarvan overeind blijft ;)

1678945820672.png

Ik ben alleen wel erg benieuwd of ze het beter gaan doen dan de FVD. Geen afsplitsingen zou wel fijn zijn.

En hoe zeer ik haar uitspraak dat ze na een TK-verkiezing niet met Rutte een kabinet wil vormen begrijp maakt dat het er niet makkelijker op.

Laatst bewerkt:
Ik heb niet de indruk dat wat zij zegt veel afwijkt van haar moties. In tegenstelling tot de coalitie partijen

Valt volgens mij wel mee, maar in veel opzichten zal er weinig veranderen gok ik met BBB. En dat heeft meerdere oorzaken.
De tweet is overigens een goedkope met een aantal oneliners, waarvan ik de bemoeienis van de overheid nog steeds te groot vind. Sinds wanneer is het de taak van de overheid om de burger te informeren over wat gezonde voeding is? Welke belangen spelen er mee? Dat opent de deur naar; insecten zijn een gezonde bron van eiwitten en duurzamer dan koeien en varkens. Boeren kunnen ook prima een insecten farm gaan houden, toch?

Valt volgens mij wel mee, maar in veel opzichten zal er weinig veranderen gok ik met BBB. En dat heeft meerdere oorzaken.
De tweet is overigens een goedkope met een aantal oneliners, waarvan ik de bemoeienis van de overheid nog steeds te groot vind. Sinds wanneer is het de taak van de overheid om de burger te informeren over wat gezonde voeding is? Welke belangen spelen er mee? Dat opent de deur naar; insecten zijn een gezonde bron van eiwitten en duurzamer dan koeien en varkens. Boeren kunnen ook prima een insecten farm gaan houden, toch?
Geen idee.

Welke verwachtingen heeft FvD waargemaakt? De kans die ze in Brabant kregen werd toch ook één grote flop? Nieuwe partij kan gewoon ingewikkeld zijn. Dat zagen we bij FvD en bij lijst fortuyn

Dat van die insecten: ik zou echt niet weten wat t probleem is als andere mensen dat eten. Vind die angst voor opdringen een beetje overdreven.

Geen idee.

Welke verwachtingen heeft FvD waargemaakt? De kans die ze in Brabant kregen werd toch ook één grote flop?

Dat van die insecten: ik zou echt niet weten wat t probleem is als andere mensen dat eten. Vind die angst voor opdringen een beetje overdreven.

Bij gebrek aan beter ben ik allang blij dat mensen zijn gaan stemmen en in grote getale op BBB. Ik hoop dat ik er net als @apfelstrudel naast zit qua verwachtingen etc., dat het echt voor een verandering gaat zorgen.
Momentum was goed voor FvD destijds, net zoals dat nu is geweest voor BBB. Wat ze ermee gaan doen is afwachten.
De vraag is met wie BBB of tegen wie BBB in de 1e kamer straks strijdt en op welke manier.

Voor nu zie ik dit in elk geval als een win op de gevestigde orde, al vind ik nog steeds niet te verklaren dat er zo weinig zetels ten koste van deze partijen zijn gegaan.

Een vervelend dik tokkie wijf, nou hoera. De vlag kan uit.

Gelooft het volk de bangmakerij dat stikstof de natuur verwoest niet, of hebben ze er de maatregelen niet voor over?

Wel lekker dat er een alternatief is waar je op kan stemmen zonder dat je vragen krijgt

Terug
Naar boven