AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Nu we het er toch over hebben, moet dit niet zéven op de acht zijn?

FrhsCc3WYAMoX0a?format=jpg&name=small.jpg
Nee, 7 op de 8 is meer dan licht verstandelijk beperkt.

Welke ik nu niet kan terugvinden was iemand die wilde:

Om de kloof te overbruggen een tweede woning in de provincie kopen, maar dan wel ergens waar ze niet heel raar spraken en og wat voorwaarden.....

Van die mensen die een tweede huis kopen in de provinci waar ze nooit zijn, vinden dat ze daar maar vreemd praten, niet meedoen in de gemeenschap en zeiken dat boeren zo vroeg herrie maken en dat mest stinkt....

Zelfde slag als...

Mensen die na de studie in bv Amsterdam blijven plakken en het hebben over "wij Amsterdamers..."
Correctie, is van een parodie-account:

Zou ze weten wat carpaccio is?

CDA is weer even groot als D66 :D

Goede analyse van Spekman, maar aan het einde oneens: de PvdA is deel van het establishment, dat is het grote probleem.

Wat een contrast, wij zijn nog steeds op het punt waarop we ons druk maken over wat een politica om zes uur op haar bordje heeft liggen. Ondertussen in Frankrijk;

Wat een contrast, wij zijn nog steeds op het punt waarop we ons druk maken over wat een politica om zes uur op haar bordje heeft liggen. Ondertussen in Frankrijk;

Toevalligerwijze ook nauwelijks aandacht voor in de media. “Paar honderd demonstranten in Parijs” lol.

• Like
Waarderingen: Vonk
Is dit serieus? Een partijleider die ik vindt met -dt schrijft? Holy shit

Ik ken veel ergere gevallen van lui in C-Level functies, toch zijn ze daar vaak niet in positie gekomen omdat ze niets kunnen.

Van een boer hoef je ook niet te verwachten dat hij hoogstaande brieven kan schrijven. In die zin vind ik het wel weer passen bij de club die ze als het goed is probeert een stem te geven.

Overigens merk ik ook weleens dat ik iets met dt schrijf, gewoon in snelheid. Dat heeft niet zoveel te maken met kennis en kunde. Maar ben het wel weer eens dat je zulks in elk geval publiekelijk zichtbaar, gewoon even moet laten modereren. Het is zo'n kleine moeite om het wél goed te doen.

Is dit serieus? Een partijleider die ik vindt met -dt schrijft? Holy shit
Het niveau is heel triest tegenwoordig. Zelfs bij kranten, zowel in de fysieke krant als online zie je overal taalfouten. De politiek die taalfouten maakt, rekenfouten maakt, ministers met zeer weinig kennis over onderwerpen betreffende hun ministerie.

Iesh heel normaal tegenwoordig.

Het niveau is heel triest tegenwoordig. Zelfs bij kranten, zowel in de fysieke krant als online zie je overal taalfouten. De politiek die taalfouten maakt, rekenfouten maakt, ministers met zeer weinig kennis over onderwerpen betreffende hun ministerie.

Komt allemaal door de transgenders

Ze nemen vaak ook klakkeloos info van elkaar over. RTL schrijft iets en komt zomaar in de krant, en andersom

Terug
Naar boven