Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic


Want anders neuk ik die paar tanden die je nog over hebt uit je mond.

En ik durf te wedden dat je de rekening van de tandarts ook niet zal kunnen betalen ondanks de verminderde loonheffing.
 
Want anders neuk ik die paar tanden die je nog over hebt uit je mond.

En ik durf te wedden dat je de rekening van de tandarts ook niet zal kunnen betalen ondanks de verminderde loonheffing.
Nee, ik ben niet zoals je vriendin. Ik ben er de afgelopen tijd alleen maar op vooruit gegaan 😘
 
Mwah, minimumloon is fors omhoog gegaan, loonbelasting omlaag en uitkeringen omhoog.

Een druppel op de gloeiende inflatie plaat. Loonbelasting ging trouwens omlaag met 0,14% :roflol: 0,14% van heel weinig is nagenoeg niets.
 
Ja en voor FvDers kan je het toch nooit goed doen
Blijkbaar snappen die FvD'ers hoe kansloos dit is aangezien de overheid vorig jaar wel een dikke 11 miljard extra belasting heeft opgehaald door hogere energieprijzen.

Alsof iemand je in je gezicht spuugt en je hem dan dankbaar bent dat hij je een klein velletje papier geeft om je smoel mee af te vegen.
 
Ik kom op heel wat verschillende scholen, en die boterhammenbar doet heel wat met de samenhorigheid enzo. Is echt niet alleen maar negatief
Ja die armoede is echt niet alleen negatief :roflol:

Laten we iedereen naar de voedselbank sturen, is goed voor de samenhorigheid. 🤦‍♂️
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Ja die armoede is echt niet alleen negatief :roflol:

Laten we iedereen naar de voedselbank sturen, is goed voor de samenhorigheid. 🤦‍♂️
Lekker selectief lezen weer.

Geldproblemen en armoede zijn natuurlijk altijd schuld van de overheid? De meeste mensen zijn compleet machteloos. Zoiets?
 
Lekker selectief lezen weer.

Geldproblemen en armoede zijn natuurlijk altijd schuld van de overheid? De meeste mensen zijn compleet machteloos. Zoiets?
De hoge energie- brandstof- en voedselprijzen zijn zeker de schuld van de overheid.

Mensen die hierdoor opeens in de problemen zijn gekomen kan je zeker de schuld bij de overheid leggen. Net zoals iedereen die door de lockdowns in de problemen zijn gekomen.
 
Lekker selectief lezen weer.

Geldproblemen en armoede zijn natuurlijk altijd schuld van de overheid? De meeste mensen zijn compleet machteloos. Zoiets?
Laten we lekker selectief haten op Forum ;).
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Lekker selectief lezen weer.

Geldproblemen en armoede zijn natuurlijk altijd schuld van de overheid? De meeste mensen zijn compleet machteloos. Zoiets?

The worst is yet to come. Als het merendeel dat reeds in de problemen zit, nu niet machteloos was dan worden ze dat alsnog.
 
Ach, dankzij de forum aanhangers word ik daar steeds consequenter in 😘

Maar vertel, wat is dé oplossing?

Sinds wanneer ben jij zo hokjesfetishist / oordelend / generaliserend eigenlijk?
 
Sinds wanneer ben jij zo hokjesfetishist / oordelend / generaliserend eigenlijk?
Ik zit wat meer in het midden. Partijen zoals forum, maar ook zoals d66 en GroenLinks zijn mij teveel van de uitersten. Te zwart wit, te weinig nuance.

Ik geloof niet dat dat ooit anders is geweest
 
Ik zit wat meer in het midden. Partijen zoals forum, maar ook zoals d66 en GroenLinks zijn mij teveel van de uitersten. Te zwart wit, te weinig nuance.

Ik geloof niet dat dat ooit anders is geweest

Ik doelde meer op "dankzij de forum aanhangers". En de manier waarop je die in 1 zin wegzet op een generaliserende manier. Wellicht is dat ook gewoon je eigen ervaring, was gewoon benieuwd.
Het ging me dus niet om jouw eigen politieke voorkeur. Iemand zijn of haar politieke voorkeur vind ik meestal niet zo heel relevant als het gaat om de persoon, de mate waarin ze zin of onzin tentoonstellen daarentegen een stuk meer.
 
Ik doelde meer op "dankzij de forum aanhangers". En de manier waarop je die in 1 zin wegzet op een generaliserende manier. Wellicht is dat ook gewoon je eigen ervaring, was gewoon benieuwd.
Het ging me dus niet om jouw eigen politieke voorkeur. Iemand zijn of haar politieke voorkeur vind ik meestal niet zo heel relevant als het gaat om de persoon, de mate waarin ze zin of onzin tentoonstellen daarentegen een stuk meer.
Wat is je vraag nu? Of is het geen vraag?
 
Ik zit wat meer in het midden. Partijen zoals forum, maar ook zoals d66 en GroenLinks zijn mij teveel van de uitersten. Te zwart wit, te weinig nuance.

Ik geloof niet dat dat ooit anders is geweest
Ja, jij bent altijd zo lekker genuanceerd.
Ach, dankzij de forum aanhangers word ik daar steeds consequenter in 😘

Maar vertel, wat is dé oplossing?
Die endlösung?

Nou..
 
Back
Naar boven