XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Nu moeten ze stoppen hoor, op dit tempo houden de wappies straks geen complot meer over.

NOS Nieuws • Vandaag, 07:01
Verplichte uitkoop boeren is uitweg uit crisis, kreeg Nederland te horen in Brussel

Diederik Samsom heeft namens de Europese Commissie Nederland geadviseerd om een deel van de boeren te verplichten zich te laten uitkopen. Dat blijkt uit documenten die zijn ingezien door de NOS en onderzoeksplatform Follow the Money.
Vroegah noemde men zo iemand een landverrader.

-Mien breur was van de verkeerde kent.
-Homo?

Nee, PvdA,'er.

Het rechterhandje van de europaus. Het zijn ook wel echt allemaal kneuzen eersteklas die hun hele schoolgaande jeugd extreem gepest moeten zijn, willen ze zo zijn geworden.

Aandeelhouders, ondernemers, werkgevers:
De loon-prijsspiraal moeten we niet willen!

Ook aandeelhouders, ondernemers en werkgevers:

Wel lastig voor GL, D66 en PvdA dat ze zoveel tegenwerking krijgen, met de vrije hand zouden ze hun idealen kunnen realiseren:

• Like
Waarderingen: Vonk
Noem mij een betere columnist dan Martin Sommer:

Het is idd weer een ijzersterke column. Dat is ook precies waar de BBB haar stemmen vandaan haalt: het eigen gelijk en de de bijbehorende neerbuigende houding van d66 en GL. De overheid weet wat goed voor u is... Ik krijg er de rillingen van en mocht er ooit zoiets als planeetpunten worden geïntroduceerd, overweeg ik sterk om te emigreren.

Het is idd weer een ijzersterke column. Dat is ook precies waar de BBB haar stemmen vandaan haalt: het eigen gelijk en de de bijbehorende neerbuigende houding van d66 en GL. De overheid weet wat goed voor u is... Ik krijg er de rillingen van en mocht er ooit zoiets als planeetpunten worden geïntroduceerd, overweeg ik sterk om te emigreren.
Mag ik jouw punten dan overnemen?

De deugers zullen zeggen; wat goed van het kabinet.
De kritische burger zal zeggen; Misschien moeten ze gewoon eens gaan werken.
Ik zeg; wat treurig dat we hier nu inmiddels beland zijn, 1 van 's-werelds rijkste en welvarende landen (ooit).

Die proef met basisscholen: is schrijnend dat t nodig is.
Ik kom op heel wat verschillende scholen, en die boterhammenbar doet heel wat met de samenhorigheid enzo. Is echt niet alleen maar negatief

De deugers zullen zeggen; wat goed van het kabinet.
Ja en voor FvDers kan je het toch nooit goed doen

• Haha
Waarderingen: Vonk
Eerst de bevolking dusdanig arm maken om ze vervolgens te gaan “helpen”.

Terug
Naar boven