Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Ze nemen vaak ook klakkeloos info van elkaar over. RTL schrijft iets en komt zomaar in de krant, en andersom
Soms vertalen ze letterlijk stukken teksts van Engelstalige websites.
 
Nu moeten ze stoppen hoor, op dit tempo houden de wappies straks geen complot meer over.

NOS Nieuws • Vandaag, 07:01
Verplichte uitkoop boeren is uitweg uit crisis, kreeg Nederland te horen in Brussel

Diederik Samsom heeft namens de Europese Commissie Nederland geadviseerd om een deel van de boeren te verplichten zich te laten uitkopen. Dat blijkt uit documenten die zijn ingezien door de NOS en onderzoeksplatform Follow the Money.
Vroegah noemde men zo iemand een landverrader.
 
-Mien breur was van de verkeerde kent.
-Homo?

Nee, PvdA,'er.
 
Het rechterhandje van de europaus. Het zijn ook wel echt allemaal kneuzen eersteklas die hun hele schoolgaande jeugd extreem gepest moeten zijn, willen ze zo zijn geworden.
 
Het is idd weer een ijzersterke column. Dat is ook precies waar de BBB haar stemmen vandaan haalt: het eigen gelijk en de de bijbehorende neerbuigende houding van d66 en GL. De overheid weet wat goed voor u is... Ik krijg er de rillingen van en mocht er ooit zoiets als planeetpunten worden geïntroduceerd, overweeg ik sterk om te emigreren.
 
Het is idd weer een ijzersterke column. Dat is ook precies waar de BBB haar stemmen vandaan haalt: het eigen gelijk en de de bijbehorende neerbuigende houding van d66 en GL. De overheid weet wat goed voor u is... Ik krijg er de rillingen van en mocht er ooit zoiets als planeetpunten worden geïntroduceerd, overweeg ik sterk om te emigreren.
Mag ik jouw punten dan overnemen?
 
Die zijn niet overdraagbaar in de dictatuur van het Groene Communisme.
Koop er dan maar goederen of brandstof voor die relatief veel punten kosten, dan neem ik die wel voor iets meer geld van je over. :D
 
  • Haha
Waarderingen: Pren

De deugers zullen zeggen; wat goed van het kabinet.
De kritische burger zal zeggen; Misschien moeten ze gewoon eens gaan werken.
Ik zeg; wat treurig dat we hier nu inmiddels beland zijn, 1 van 's-werelds rijkste en welvarende landen (ooit).
 
Die proef met basisscholen: is schrijnend dat t nodig is.
Ik kom op heel wat verschillende scholen, en die boterhammenbar doet heel wat met de samenhorigheid enzo. Is echt niet alleen maar negatief

De deugers zullen zeggen; wat goed van het kabinet.
Ja en voor FvDers kan je het toch nooit goed doen
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven