XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Een uitstekende beurt van Azarkan!

Waar DENK de Turken-PVV is/was, ontwikkelt Azarkan zich tot de DENK-Bosma.

Zit sinds lange tijd weer een stukje Op1 te kijken, wat een waanzin!

Funny 'cause it's sad, but true, and sad:

Maar laten we vooral zeuren over ongenuanceerd pleps in achterstandswijken die gemene dingen zeggen over zielige asielmigranten:

En dit draadje van Peter Kwint over hoe de regering eigen onvermogen, falen en afknijpen verwijt aan aan de burger.

Maar ook:

Ik geloof ook wel dat ouders nu veel bezorgder zijn dan vroeger. En veel meer controle willen. Maar daar worden de kinderen niet beter of gelukkiger van.
Ik ben echt blij dat ik in de 70ger jaren kind was. We fietste bv 15km naar een tante, op de boer. Ik was nog geen 10jaar. Enge dingen bestonden niet. Ja catweezel dat vond ik eng.

Hopeloos, en o.a. hierdoor zit Nederland al jaren op slot.

Tuinkabouter Timmermans, komt vandaag op bezoek bij Caroline van der Plas. "ik zal haar wel even uitleggen wat stokstof is en de Europese regels" zoiets zei ie vooraf.

Hopeloos, en o.a. hierdoor zit Nederland al jaren op slot.

Het IPCC rept ook met geen woord over stikstof in hun laatste rapport. En als je gaat kijken naar landen die daadwerkelijk een nadelige bijdrage leveren aan de stikstof depositie, dan kom je niet in Nederland uit, maar in de Baltische staten, Balkan landen en Duitsland. En juist in die landen vinden ze manieren waardoor ze met innovatie en onderlinge afspraken samen de situatie verbeteren, waar nodig en in alle redelijkheid.
Het is complete waanzin wat er hier gedaan wordt.

1681204050306.png

Bijlagen

• 1681204025647.png
    1681204025647.png
    408,7 KB · Weergaven: 14
Duitsland sluit stapsgewijs kerncentrales, maar gaat verder met Bruinkool. In Duitsland wordt de bruinkoolmijn bij Lützerath uitgebreid omdat er meer kolen nodig zijn om energiecentrales op te laten draaien nu de gastoevoer uit Rusland is gestopt. bondskanselier Scholz heeft nog 2 kerncentrales opengehouden, tot 15 april. Kolencentrales stoten 800 gram CO2 uit per kWh. Bij bruinkool zit je rond de 1000 gram, en bij aardgas rond de 360 gram per kWh. Tel uit je voordeel

Duitsland sluit stapsgewijs kerncentrales, maar gaat verder met Bruinkool. In Duitsland wordt de bruinkoolmijn bij Lützerath uitgebreid omdat er meer kolen nodig zijn om energiecentrales op te laten draaien nu de gastoevoer uit Rusland is gestopt. bondskanselier Scholz heeft nog 2 kerncentrales opengehouden, tot 15 april. Kolencentrales stoten 800 gram CO2 uit per kWh. Bij bruinkool zit je rond de 1000 gram, en bij aardgas rond de 360 gram per kWh. Tel uit je voordeel

Als je dit zo leest dan snap je er toch geen reet van allemaal :lol:

Terug
Naar boven