- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een uitstekende beurt van Azarkan!
Waar DENK de Turken-PVV is/was, ontwikkelt Azarkan zich tot de DENK-Bosma.
Wat vervelend dat corona niet alleen je reukvermogen heeft aangetastTijdens Corona ben ik steeds meer van Turken gaan houden nasılsın abi.
Ja die scheetjes die jij liet rook ik niet 😂Wat vervelend dat corona niet alleen je reukvermogen heeft aangetast
Van meelwormen laat je geen scheten
Doe ik een keer mijn stinkende best 💔
Het is ook nooit goed, he.
The power of Christ compels you!Zit sinds lange tijd weer een stukje Op1 te kijken, wat een waanzin!
Hopeloos, en o.a. hierdoor zit Nederland al jaren op slot.
![]()
Dit is het kwetsbaarste stukje Nederland
Stikstof: Het stikstofbeleid is erop gericht de uitstoot te halveren, zodat natuurgebieden kunnen herstellen. Geen gebied in Nederland dat zó groot en zó kwetsbaar is als de Deurnsche Peel, berekende NRC aan de hand van cijfers van het RIVM.www.nrc.nl
Duitsland sluit stapsgewijs kerncentrales, maar gaat verder met Bruinkool. In Duitsland wordt de bruinkoolmijn bij Lützerath uitgebreid omdat er meer kolen nodig zijn om energiecentrales op te laten draaien nu de gastoevoer uit Rusland is gestopt. bondskanselier Scholz heeft nog 2 kerncentrales opengehouden, tot 15 april. Kolencentrales stoten 800 gram CO2 uit per kWh. Bij bruinkool zit je rond de 1000 gram, en bij aardgas rond de 360 gram per kWh. Tel uit je voordeel

TjaAls je dit zo leest dan snap je er toch geen reet van allemaal![]()