- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd voor een pol?
Einde van dit kabinet:
A. Voor eind April
B. Voor het zomerreces
C. Voor kerstreces 2023/2024
D. Tussen kerstreces 2023/2024 en de volgende verkiezingen
E. Zitten de rit uit
Dat telt natuurlijk niet, maar met de huidige formaties kan het zelfs met A zo zijn dat we bij E nog geen nieuw kabinet hebben.
Ik kan hem niet lezen, wat is de reden dat dat straks voor Jan Modaal onbetaalbaar kan worden?Wederom een ijzersterke column: https://www.volkskrant.nl/columns-o...albaar-en-betaalbaar-heeft-verboden~be401643/
Precies waarom ik financieel onafhankelijk wil zijn. Ik vrees dat je relatief rijk moet zijn om over 20-30 jaar je huidige manier van leven (een auto, dierlijke producten, energieverbruik, studiekosyen van het nageslacht en zo nu en dan op vakantie etc.) te kunnen betalen.
Ik kan hem niet lezen, wat is de reden dat dat straks voor Jan Modaal onbetaalbaar kan worden?
Grotendeels mee eens, maar ik zie de toekomst wel minder somber in.
Ik zou ook wel meer willen weten over de krimp van de wereldhandel die voltrekt zich voor onze ogen.
Ik hoop van harte dat je gelijk krijgtGrotendeels mee eens, maar ik zie de toekomst wel minder somber in.
Ik zou ook wel meer willen weten over de krimp van de wereldhandel die voltrekt zich voor onze ogen.

Ik ga niet ontkennen dat alles duurder is geworden, dat laten de inflatiecijfers ook prima zien, maar wat heeft dat te maken met een krimpende wereldhandel?Vooral in relatie tot het afschalen van de industrie en de voedselproductie (lees: boeren) in de westerse WEF landen. Waarmee we ons nog afhankelijker maken van andere landen en bijbehorende externe factoren die het leven nog veel duurder gaan maken.
Gisteren 6,00 voor een broodje betaald dat 2 jaar geleden 3,00 of 3,50 kostte. Als je erop gaat letten, is het best schrikken. Wij hebben niet echt ergens naar om te kijken qua uitgaven, maar je zal toch die alleenstaande ouder zijn met jonge kinderen. En nu niet weer van wal steken met die subsidies links en rechts en de marginale druk @Steks @Mentat
Het gaat puur even om de beeldvorming.
Ik heb het artikel overigens niet gelezen.
Maar wat wil je precies weten over de krimp van de wereldhandel? De massa ontslagen zullen in elk geval rap gaan volgen, voor zover daar nog geen sprake van is sinds eind vorig jaar, in elk geval in USA.
Deze opmerking snap ik niet zo goed, voor die alleenstaande ouder met 2 kinderen is het toch eerder nog erger?Vooral in relatie tot het afschalen van de industrie en de voedselproductie (lees: boeren) in de westerse WEF landen. Waarmee we ons nog afhankelijker maken van andere landen en bijbehorende externe factoren die het leven nog veel duurder gaan maken.
Gisteren 6,00 voor een broodje betaald dat 2 jaar geleden 3,00 of 3,50 kostte. Als je erop gaat letten, is het best schrikken. Wij hebben niet echt ergens naar om te kijken qua uitgaven, maar je zal toch die alleenstaande ouder zijn met jonge kinderen. En nu niet weer van wal steken met die subsidies links en rechts en de marginale druk @Steks @Mentat
Van Frankrijk en Macron kan je zeggen dat ze in ieder geval iets goeds proberen te doen.Het gaat puur even om de beeldvorming.
Ik heb het artikel overigens niet gelezen.
Maar wat wil je precies weten over de krimp van de wereldhandel? De massa ontslagen zullen in elk geval rap gaan volgen, voor zover daar nog geen sprake van is sinds eind vorig jaar, in elk geval in USA.
President Macron wees in zijn lezing op het ‘trilemma’ van méér Europese weerbaarheid, de noodzaak van klimaatpolitiek én het overeind houden van een kostbaar sociaal stelsel.
Deze opmerking snap ik niet zo goed, voor die alleenstaande ouder met 2 kinderen is het toch eerder nog erger?
Van Frankrijk en Macron kan je zeggen dat ze in ieder geval iets goeds proberen te doen.
1. Ze hebben kerncentrales;
2. Ze proberen iets te doen aan de betaalbaarheid van de sociale zekerheid.
Welke krimp?Grotendeels mee eens, maar ik zie de toekomst wel minder somber in.
Wanneer dan?De massa ontslagen zullen in elk geval rap gaan volgen, voor zover daar nog geen sprake van is sinds eind vorig jaar, in elk geval in USA.
Ikzelf geef dat tot max 2025Ben wel benieuwd wanneer we al die doemscenario's mogen verwachten
Dat is toch eigenlijk gek?Welke krimp?
![]()
Export groeit met bijna 6 procent in februari
Het volume (werkdaggecorrigeerd) van de goederenexport was in februari 5,8 procent groter dan in februari 2022.www.cbs.nl
Wanneer dan?
Faillissementen blijven uit, het is nog altijd onder het niveau van voor corona. Werkloosheid en uitkeringen zijn laag. Er is volop werk en veel bedrijven realiseren zich dat het lastig is om mensen te vinden.
Ben wel benieuwd wanneer we al die doemscenario's mogen verwachten