ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
www.rtlnieuws.nl
Inhalige fuckers, alsof alles nog niet duur genoeg is."Doordat er meer elektrische auto's komen, loopt de schatkist flink wat inkomsten mis."
Doordat alles zo duur is heeft de overheid ook meer kosten en dus meer inkomsten nodig.Inhalige fuckers, alsof alles nog niet duur genoeg is.
Ha toen ik dat een maand of 2 geleden hier verkondigde werd ik voor gek uitgemaakt.Het landsbestuur zelf radicaliseert..
"Wat is er nog realistisch, rationeel, menselijk aan deze politiek? Niets. Ze lijkt bedacht om medemensen te kwellen, dieper in de ellende te storten. Kwaadaardigheid zal het niet zijn, maar wat is het dan? Incompetentie, blunderpolitiek, geen verantwoordelijkheidsbesef, angst voor machtsverlies, geen greep op dossiers, de pest aan burgers die voor hun rechten opkomen, lak aan democratische processen, haast in deze haatcoalitie.
Wie zijn toch die mensen?"
Ha toen ik dat een maand of 2 geleden hier verkondigde werd ik voor gek uitgemaakt.
"Alsof de politiek er zit om ons het leven zuur te maken."

Precies!Je bent nog steeds gek, maar dat neemt niet weg dat je gelijk had![]()
Beter zal nog steeds slecht zijn. Verdorvenheid is helaas eigen aan allen die een politieke carrière nastreven.Kunnen we met o.a. Pieter Omtzigt en Nicki Pouw-Verweij* geen fokprogramma voor betere Kamerleden starten?
EDIT:
*) Ik noem Nicki P-V hier omdat zij in het draadje van Omtzigt genoemd wordt als ook betrokken bij dit onderwerp en steller van vragen.
JAKunnen we met o.a. Pieter Omtzigt en Nicki Pouw-Verweij* geen fokprogramma voor betere Kamerleden starten?
Tja, het zijn nu eenmaal mensen.Beter zal nog steeds slecht zijn. Verdorvenheid is helaas eigen aan allen die een politieke carrière nastreven.
Is dat nog actueel nu de gratis kinderopvang wordt uitgesteld, of worden er wat moeders driedubbel genaaid?@wovano![]()
Kamer vreest ‘babyboom’, want kind vóór 1 januari 2025 levert 30.000 euro op
Wie overweegt een kindje te krijgen rond de jaarwisseling van 2025 doet er verstandig aan de baby vóór 1 januari van dat jaar te laten komen. Dat levert namelijk 30.000 euro belastingvoordeel op.www.ad.nl
Mazzeltov!
Ze kunnen jou ook alles wijsmaken!

Slangen, ratten en glade alen.Ze kunnen jou ook alles wijsmaken!
Reptielen zijn het: kameleons en slangen.
![]()