AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Jullie zoeken er ook wel echt naar hoor

• Haha
Waarderingen: Vonk
"Doordat er meer elektrische auto's komen, loopt de schatkist flink wat inkomsten mis."
Inhalige fuckers, alsof alles nog niet duur genoeg is.

Inhalige fuckers, alsof alles nog niet duur genoeg is.
Doordat alles zo duur is heeft de overheid ook meer kosten en dus meer inkomsten nodig.
IMG_3235.gif

Het landsbestuur zelf radicaliseert..

"Wat is er nog realistisch, rationeel, menselijk aan deze politiek? Niets. Ze lijkt bedacht om medemensen te kwellen, dieper in de ellende te storten. Kwaadaardigheid zal het niet zijn, maar wat is het dan? Incompetentie, blunderpolitiek, geen verantwoordelijkheidsbesef, angst voor machtsverlies, geen greep op dossiers, de pest aan burgers die voor hun rechten opkomen, lak aan democratische processen, haast in deze haatcoalitie.
Wie zijn toch die mensen?"

Het landsbestuur zelf radicaliseert..

"Wat is er nog realistisch, rationeel, menselijk aan deze politiek? Niets. Ze lijkt bedacht om medemensen te kwellen, dieper in de ellende te storten. Kwaadaardigheid zal het niet zijn, maar wat is het dan? Incompetentie, blunderpolitiek, geen verantwoordelijkheidsbesef, angst voor machtsverlies, geen greep op dossiers, de pest aan burgers die voor hun rechten opkomen, lak aan democratische processen, haast in deze haatcoalitie.
Wie zijn toch die mensen?"

Ha toen ik dat een maand of 2 geleden hier verkondigde werd ik voor gek uitgemaakt.

"Alsof de politiek er zit om ons het leven zuur te maken."

Kunnen we met o.a. Pieter Omtzigt en Nicki Pouw-Verweij* geen fokprogramma voor betere Kamerleden starten?

EDIT:
*) Ik noem Nicki P-V hier omdat zij in het draadje van Omtzigt genoemd wordt als ook betrokken bij dit onderwerp en steller van vragen.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Pren
Kunnen we met o.a. Pieter Omtzigt en Nicki Pouw-Verweij* geen fokprogramma voor betere Kamerleden starten?

EDIT:
*) Ik noem Nicki P-V hier omdat zij in het draadje van Omtzigt genoemd wordt als ook betrokken bij dit onderwerp en steller van vragen.
Beter zal nog steeds slecht zijn. Verdorvenheid is helaas eigen aan allen die een politieke carrière nastreven.

Weer zo'n uitstekende column!

Terug
Naar boven