MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Hehe

In 2030 komen alle slapende retarded Nederlanders er opeens achter dat ze een kat in een zak hebben gekocht wanneer ze opeens flink meer gaan betalen. Sukkels. Dan krijg je weer allemaal gehuil van r**ards die zich bedrogen voelen en dit natuurlijk niet aan zagen komen.
en dit ook..

Persoonlijk zie ik met lede ogen aan hoe Nederland in sneltreinvaart aftakelt en verandert in een soort geschifte eco dictatuur waar de transgenders en Marokkanen het voor het zeggen hebben.

Mensen in het verre buitenland (Rusland bijvoorbeeld) hebben van oudsher altijd veel respect voor Nederland. Als ik ze dan vertel dat het er tegenwoordig niet meer zo rooskleurig is als men denkt, is iedereen altijd verbaasd en vol ongeloof. Zelf word ik er soms ook wel een beetje droevig van.

Maar goed, zolang de meerderheid zwijgt, is het wel een beetje wat men verdient.

Persoonlijk zie ik met lede ogen aan hoe Nederland in sneltreinvaart aftakelt en verandert in een soort geschifte eco dictatuur waar de transgenders en Marokkanen het voor het zeggen hebben.

Mensen in het verre buitenland (Rusland bijvoorbeeld) hebben van oudsher altijd veel respect voor Nederland. Als ik ze dan vertel dat het er tegenwoordig niet meer zo rooskleurig is als men denkt, is iedereen altijd verbaasd en vol ongeloof. Zelf word ik er soms ook wel een beetje droevig van.

Maar goed, zolang de meerderheid zwijgt, is het wel een beetje wat men verdient.

Dit. Ik hoop nog op wonderen, maar ja ik ben helemaal niet gelovig, dus zie het somber in. Ik word er ook droevig van.
Zag overigens wat beelden van Albanië voorbij komen laatst, lijkt mee een prima toevluchtsoord. Het wordt alleen een dingetje als je zorg ofzo nodig hebt :roflol:

Dit. Ik hoop nog op wonderen, maar ja ik ben helemaal niet gelovig, dus zie het somber in. Ik word er ook droevig van.
Zag overigens wat beelden van Albanië voorbij komen laatst, lijkt mee een prima toevluchtsoord. Het wordt alleen een dingetje als je zorg ofzo nodig hebt :roflol:
Albanië? Dan zit je alsnog tussen de moslims, criminelen en een shitload aan gypsies.

Oekraïne is tegenwoordig heel populair als ik het Russische tourisme daar bekijk.

• Like
Waarderingen: Vonk
Albanië? Dan zit je alsnog tussen de moslims, criminelen en een shitload aan gypsies.

Oekraïne is tegenwoordig heel populair als ik het Russische tourisme daar bekijk.

Kun je nagaan hoe kut ik het inmiddels in Nederland vind. Althans het uitzicht op alles de komende jaren. :sad:

‘S ochtends even snel het Nederlandse nieuws lezen wordt steeds leuker :hahaha: Echt, wtf
@Steks op dit soort wetgeving doelde ik laatst toen ik zei dat men over 20 jaar relatief rijk moet zijn om de huidige levensstandaard te behouden. Of de overige dure producten: https://nos.nl/collectie/13871/vide...elijk-allemaal-betalen-voor-onze-co2-uitstoot

Ik vrees oprecht het ergste

• Like
Waarderingen: Pren
@Steks op dit soort wetgeving doelde ik laatst toen ik zei dat men over 20 jaar relatief rijk moet zijn om de huidige levensstandaard te behouden. Of de overige dure producten: https://nos.nl/collectie/13871/vide...elijk-allemaal-betalen-voor-onze-co2-uitstoot

Ik vrees oprecht het ergste
voor de klimaatvervuiling van producten.
Klimaatvervuiling is een contaminatie van milieuvervuiling. Het klimaat kan je niet vervuilen, je kan het immers ook niet opruimen of schoonmaken..

Allerlei niet-bestaande holle termen gebruiken om miljarden neer te kunnen leggen om niet-bestaande problemen aan te pakken, om er voldaan en deugdig van te worden.

Decadentie

Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met de gezondheidszorg in Albanie, maar in Rusland is het zo dat iedereen sowieso recht heeft op gratis zorg. Als jij je been breekt in de gym en je belt 112 komen ze je gewoon ophalen, worden er in het ziekenhuis foto’s gemaakt, krijg je gips etc etc. Dit kost je niks. De kwaliteit van deze gratis zorg is sterk afhankelijk van waar je woont. In en rond Moskou zijn de ziekenhuizen modern en is het personeel goed opgeleid, ergens in Magadan is het zeer waarschijnlijk niet zo goed geregeld allemaal.

Maar dan heb je nog altijd de mogelijkheid om naar privéklinieken te gaan. Dit is uiteraard wel allemaal tip top in orde en in mijn eigen beleving is de zorg in de gemiddelde privékliniek beter dan in Nederland in een doorsnee ziekenhuis.

Kosten vallen ook goed mee. In Nederland betaal je je scheel aan zorgpremie en als je naar de tandarts oid moet betaal je alsnog uit eigen zak de hoofdprijs, hier is dat dus niet zo. Ik heb laatst een colonoscopy laten doen in zo’n kliniek en het kostte me 80 euro ofzo. Weet niet precies hoeveel jullie nu maandelijks aan zorgpremie kwijt zijn, maar ik denk doorgaans ongeveer het dubbele van die 80 euro.

Geen enkel systeem is perfect, maar wat mij betreft is het hier prima geregeld.

Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met de gezondheidszorg in Albanie, maar in Rusland is het zo dat iedereen sowieso recht heeft op gratis zorg. Als jij je been breekt in de gym en je belt 112 komen ze je gewoon ophalen, worden er in het ziekenhuis foto’s gemaakt, krijg je gips etc etc. Dit kost je niks. De kwaliteit van deze gratis zorg is sterk afhankelijk van waar je woont. In en rond Moskou zijn de ziekenhuizen modern en is het personeel goed opgeleid, ergens in Magadan is het zeer waarschijnlijk niet zo goed geregeld allemaal.

Maar dan heb je nog altijd de mogelijkheid om naar privéklinieken te gaan. Dit is uiteraard wel allemaal tip top in orde en in mijn eigen beleving is de zorg in de gemiddelde privékliniek beter dan in Nederland in een doorsnee ziekenhuis.

Kosten vallen ook goed mee. In Nederland betaal je je scheel aan zorgpremie en als je naar de tandarts oid moet betaal je alsnog uit eigen zak de hoofdprijs, hier is dat dus niet zo. Ik heb laatst een colonoscopy laten doen in zo’n kliniek en het kostte me 80 euro ofzo.

Dat komt omdat wij jaarlijks tienduizenden parasieten laten emigreren die ons hele zorgstelsel leegzuigen. Als een kwaadaardige tumor vermeerdervoudigt dit probleem zich. Zolang we niet bereid zijn te gaan bestralen is het slechts een kwestie van tijd voordat alle vitale organen terminaal zijn en dit land zal sterven.

Kosten vallen ook goed mee. In Nederland betaal je je scheel aan zorgpremie en als je naar de tandarts oid moet betaal je alsnog uit eigen zak de hoofdprijs, hier is dat dus niet zo. Ik heb laatst een colonoscopy laten doen in zo’n kliniek en het kostte me 80 euro ofzo. Weet niet precies hoeveel jullie nu maandelijks aan zorgpremie kwijt zijn, maar ik denk doorgaans ongeveer het dubbele van die 80 euro.

Mijn zorgverzekering is 220,00 per maand, maar ik hoef dan vaak ook op alle vlakken niets meer bij te betalen, anders dan de verplichte eigen bijdrage voor bijvoorbeeld medicatie.

Verandering van spijs doet eten. Wait what :emo:

Ze hebben daar een uitstékend zorgmodel met actieve euthanasie als kernpunt.

Slogan aldaar: Succes met je oude daaaahaaaaaaag :schoot:

• Haha
337722946_1432357774243436_8863079109856354253_n.jpg

Wanneer waren de verkiezingen ook alweer? :lol:
Tegen die tijd weet ie niet eens meer wat corona was.

• Sad
Volgens mij denkt 3/4 dat nu al.

Ja ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik merk het aan mezelf ook weleens, waarom zou ik me er nog druk om maken.

Maar #neverforget kutkabinet kutwef kutsoros kutwho kutfauci kutkoopmans kuthugo kutkuipers kutvandissel

Terug
Naar boven