- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Te bedonderd om zelf een beetje zoekwerk te doen@Steks vraagt tenminste ipv overal oorzaak en gevolg aan te plakken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Te bedonderd om zelf een beetje zoekwerk te doen@Steks vraagt tenminste ipv overal oorzaak en gevolg aan te plakken
Het was geen kritiek richting jou, maar kritiek op het artikel in het Noordhollands Dagblad.Precies dit @Steks
Wordt jij jouw eigen vragen eigenlijk nooit beu?Hoe gaat jouw familie ermee om, of ben je thuis anders?
Nee hoor, ik ben in mijn zoektocht alleen nog geen bronnen van nieuws tegengekomen waar ik veel vertrouwen in heb.
En jij "te bedonderd" om je in te leven in een ander die niet binnen jouw kaders past. Zo hebben we allemaal wat 😊
vind je me gevoelloos?En jij "te bedonderd" om je in te leven in een ander die niet binnen jouw kaders past. Zo hebben we allemaal wat 😊
Niet perce, wel ontzettend rechtlijnig. Moet even aan de slag hier
Een tijdje nagedacht en gevoelsmatig moet ik je gelijk geven, ik heb ook zelf hier regelmatig aangegeven dat ik voorstander ben van een "eerlijkere" verdeling, zelfs als dat zou betekenen dat ik er netto op achteruit ga.Ja, dat is echt een probleem. Of je het kan oplossen is lastig, want dan willen allerlei politici hun eigen belangengroepjes toch uit de wind houden.
Op grote vermogens wordt weinig belasting betaald. Daarmee moeten mensen met normale inkomens steeds meer bijdragen.
Zoals Omtzigt opmerkte in Jinek: als je van Monaco verwacht dat ze een bepaald minimumtarief inkomstenbelasting hanteren, dan zal Nederland als doorstroom-paradijs ook iets moeten doen. Dat deel gaat over afspraken die landen samen maken. Meer uitgaan van het principe dat er wordt belast waar er verdient worst.
Binnen Nederland geld dat er voor Vermogenden en Bedrijfseigenaren allerlei interessante voorzieningen zijn, daar kan je best iets mee doen.
Familiebedrijven hebben helemaal een royale regeling waar bij bedrijfsopvolging niet of nauwelijks belasting betaald wordt. Die regeling is voor vrijwel geen enkel bedrijf nodig, helemaal niet als er mogelijkheden tot uitstel van betaling zijn. Je zou zelfs kunnen zeggen dat als je die regeling echt nodig hebt, je bedrijf geen bestaansrecht heeft. Ondertussen is het grootste deel van de ambtenaren die met erfenissen bezig is, daarmee bezig.
Veel van die zogenaamde bedrijven, zijn niet eens echte ondernemingen: zie ook:
'Rijken verhuizen vaker spaargeld, omzeilen miljoenen aan vermogensbelasting' - https://nos.nl/l/2478065
Dat zijn dan ook de mensen die bijvoorbeeld hun kinderen naar privé-scholen sturen...
En laten we ons druk maken om die asielzoekers die meeliften op gratis gezondheidszorg...
Kan wel merken dat ik eigenlijk geen 'Nederlander' ben.![]()
Onderzoek: Nederland bij koplopers qua vertrouwen in nieuws
In 2023 heeft 57 procent van de Nederlanders nog vertrouwen in het merendeel van het nieuws en 65 procent heeft vertrouwen in het nieuws dat ze vooral zelf gebruiken. Nederland is daarmee volgens het jaarlijkse Digital News Report (DNR) één van de koplopers van 46 onderzochte landen als het gaat...m.noordhollandsdagblad.nl
![]()

Kan wel merken dat ik eigenlijk geen 'Nederlander' ben.![]()

![]()
Bekende TikTokker die vrijwel blind is wordt burgemeester van Leiderdorp
De gemeente Leiderdorp krijgt een burgemeester die vrijwel blind is. Tjarda Struik, die nu nog gemeenteraadslid is namens de VVD in Zeist, heeft slechts 5 procent zicht en staat op TikTok bekend als 'blindfluencer'.www.nu.nl
Ze omschrijft zichzelf als "groot voorvechter van diversiteit en inclusie".
Die hoeft haar kop niet in het zand te steken om de problemen in de samenleving niet te hoeven zien.![]()
Bekende TikTokker die vrijwel blind is wordt burgemeester van Leiderdorp
De gemeente Leiderdorp krijgt een burgemeester die vrijwel blind is. Tjarda Struik, die nu nog gemeenteraadslid is namens de VVD in Zeist, heeft slechts 5 procent zicht en staat op TikTok bekend als 'blindfluencer'.www.nu.nl
Ze omschrijft zichzelf als "groot voorvechter van diversiteit en inclusie".
De VVD is de grootste partij in Nederland...Ik omschrijf mezelf als een groot voorvechter van gekozen burgemeesters in plaats van benoemde.
Nah und?
Zit het volk op nog meer tripjes naar de stembus te wachten?Ik omschrijf mezelf als een groot voorvechter van gekozen burgemeesters in plaats van benoemde.
Jouw volk blijkbaar niet?Zit het volk op nog meer tripjes naar de stembus te wachten?
Niet bij de afgelopen provinciale staten verkiezing.
Ein volk, ein reich, ein Steks.