MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Goed genoeg voor wie?
Voor jou? Voor @Vonk of voor mij?
Voor de gemiddelde Nederlander?

Goed genoeg voor Achmed met zijn 3 vrouwen en 12 kinderen die allemaal uitkering trekken en b**chen dat Nederland racistisch is?

Ik hoef geen ouderenzorg jongens. En als ik denk dat ik wel oud wordt, dan zorg ik wel gewoon dat ik privé klinieken kan betalen. Ondanks dat de zorg in NL goed is, kan het altijd beter, derhalve ook twee keer geopereerd in Duitsland. Je hoeft niet per se zorg af te nemen in een land, omdat je er woont.

Onze zorg is deels duur omdat alles wordt vergoed. Met het oog op de vergrijzing zou het helemaal duur worden als je alles blijft vergoeden.

Daarmee zeg ik niet dat dit ideaal is. Maar je kan simpelweg niet helemaal alles hebben

Afschaffen bejaardentehuis was al een fout, nu wil men verpleeghuis nog moeilijker toegankelijk maken, kan nu al amper

Wie gaat jouw wagen duwen @Gremlin ?

Laatst bewerkt:
Ik hoef geen ouderenzorg jongens. En als ik denk dat ik wel oud wordt, dan zorg ik wel gewoon dat ik privé klinieken kan betalen. Ondanks dat de zorg in NL goed is, kan het altijd beter, derhalve ook twee keer geopereerd in Duitsland. Je hoeft niet per se zorg af te nemen in een land, omdat je er woont.
Mijn rug gaat akkoord

Statushouders zijn maar een druppel op een gloeiende plaat, hierbij wat cijfers.

Het gaat denk ik deels fout doordat er allerlei termen door elkaar worden gehaald zoals statushouders, asielzoekers, migranten, veiligelanders, nareizigers, buitenlanders enz.
Deze post had ik geplaatst voor ik dit had geluisterd.

Hoe houdbaar is een verzorgingsstaat als je die net als onze economie baseert op constante groei?

Mooi draadje over Renske Leijten van Peter Kwint.

Whahaha

Afschaffen bejaardentehuis was al een fout, nu wil men verpleeghuis nog moeilijker toegankelijk maken, kan nu al amper

Wie gaat jouw wagen duwen @Gremlin ?

Als je kijkt naar de verwachtingen over dementie (of was t altzheimer 😬) in 2050, dan is dit pas het topje van de ijsberg.

Terug
Naar boven