Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Je hebt gelijk, we zullen Spanje en de Habsburgers excuses moeten maken voor het ketterse terrorisme van Willem van Oranje en zijn nazaten.

Misschien kunnen we Amalia en/of Alexia nu ze 18 is (met haar is het makkelijker een kandidaat te vinden) na haar bekering tot het Katholicisme uithuwelijken aan een Habsburger en zo de oorspronkelijke situatie herstellen. Met toevoeging van Luxemburg, België en Noord-Frankrijk als generaliteitslanden.
Hoop wel eentje met een Habsburgse kin

Het was me natuurlijk nooit opgevallen, maar ik zag toevallig de foto's van haar als 18-jarige voorbijkomen en ze kan voor aantrekkelijker doorgaan dan haar zus.

Bovendien is er met een goede blondine of roodharige niets mis, winstkansen vergroten.

Het was me natuurlijk nooit opgevallen, maar ik zag toevallig de foto's van haar als 18-jarige voorbijkomen en ze kan voor aantrekkelijker doorgaan dan haar zus.

Bovendien is er met een goede blondine of roodharige niets mis, winstkansen vergroten.
Ok, Schimmelpenninck

Laatst bewerkt:
Ik heb het niet over een minderjarige als de lekkerste, maar probeer een optimaal fokprogramma met meerderjarigen op te zetten om de rechtvaardige toekomst van de natie en het herstel van Het Rijke Roomsche Leven veilig te stellen als bastion tegen een zich naar chaos koersende wereld.

En nu?
"Daarbij moet gezegd worden dat er amper publiek was dat hier live de toespraak volgde: maximaal 50 man". Je kunt wel zien dat het onderwerp enorm leeft in Nederland :')

"Daarbij moet gezegd worden dat er amper publiek was dat hier live de toespraak volgde: maximaal 50 man". Je kunt wel zien dat het onderwerp enorm leeft in Nederland :').
De vorige keer (Kok, De Graaf, Bea) was de klacht dat er zo weinig echte betrokken bij konden zijn.

De AIVD zal ook wel minstens een halve fte aan DBB hebben.

• Haha
Waarderingen: Boca
Extreemrechtse ideeën aka niet links gehersenspoeld aka gezond verstand.

Dat plaatje erbij is wel typisch. Boze blanke man.

• Sad
Waarderingen: Pren
Kadija Arib :heart:

Topvrouw, altijd al gevonden, Bosma leek mij toen een betere voorzitter, maar ze heeft de functie fantastisch ingevuld. En Bosma mocht altijd meeerijden naar Amsterdam in de auto van de voorzitter. Het viel me ook op dat zij door een medewerkster hartelijk werd begroet, itt verhalen over haar stijl. De ontspanning en het gelach in het Voorzittersbakje bij personeel als Bosma voorzit is ook zo'n verademing.

(Nieuwsuur over commissie-vergadering over "Functie Elders")

Niet altijd met Sommer eens - hoeft ook niet natuurlijk - maar t was wel altijd de eerste die ik las op zaterdag

Terug
Naar boven