apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Statushouders zijn maar een druppel op een gloeiende plaat, hierbij wat cijfers.
De zorgstaat wordt uitgehold. Wie slim is vertrekt op den duur. Wie blijft zal bedrogen uitkomen.
Twee dingen, waar moet je naartoe wil je er op vooruit gaan en waarom zouden ze jou, de gelukzoeker, binnenlaten?
En waarom zou het daar wel lukken. Als in: hoe weet je dat de oorzaak van je frustraties niet bij jezelf ligtTwee dingen, waar moet je naartoe wil je er op vooruit gaan en waarom zouden ze jou, de gelukzoeker, binnenlaten?
De zorgstaat wordt uitgehold. Wie slim is vertrekt op den duur. Wie blijft zal bedrogen uitkomen.
1. Waar je heen wilt, niks moet.Twee dingen, waar moet je naartoe wil je er op vooruit gaan en waarom zouden ze jou, de gelukzoeker, binnenlaten?
Onze zorg is deels duur omdat alles wordt vergoed. Met het oog op de vergrijzing zou het helemaal duur worden als je alles blijft vergoeden.
Daarmee zeg ik niet dat dit ideaal is. Maar je kan simpelweg niet helemaal alles hebben
En ze maken er volop gebruik van.Vergeet ook niet de gratis zorg die we verlenen aan alle nieuwelanders die we importeren.
Niet vergeten, ik had 'parasieten' braaf weer verwijderd 🤫Vergeet ook niet de gratis zorg die we verlenen aan alle nieuwelanders die we importeren.
Maar is de ouderenzorg daar beter?Ze maken het steeds minder moeilijk om landen te vinden waar je een leven kunt hebben met een stuk minder bemoeienis van de overheid. Zelfs in Europa zijn er genoeg landen te bedenken. Hebben die weer andere minpunten, jazeker.
Om ergens binnen te komen zou je idealiter eerst een baan fixen in dat land, of er zelf een bedrijf moeten starten.
Is de ouderenzorg hier beter? Hoe goed is de ouderenzorg hier?
You tell me.Is de ouderenzorg hier beter? Hoe goed is de ouderenzorg hier?
Ik stel jou de vraag.
Ik eerst naar aanleiding van jouw bewering.
Die vraag stelde je aan @Vonk. Op jouw 2 vragen heb ik antwoord gegeven zie post hierboven.
Die vraag stelde je aan @Vonk. Op jouw 2 vragen heb ik antwoord gegeven zie post hierboven.
Ja.Is de ouderenzorg hier beter? Hoe goed is de ouderenzorg hier?