Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan?
Geen idee, waar?
Denk dat veel gewoon weer in nieuw kabinet komen. Verkiezingen zullen wel in oktober pas zijn
Bij van onze staatsomroep.
Zoals vorige keer ja. Verder kloten is het zeker ja 🤣Ondertussen kunnen ze nu weer nog een lekker tijdje demissionair doorkloten.
Niet eens vice-admiraal?Ah mooi, kan ik weer op Thierry stemmen. Mijn held. Mijn idool. Mijn boreale kapitein van de renaissance vloot.
Het voelt een beetje als groundhog day: daar gaaaaan we weer. Straks nieuwe verkiezingen, demissionair kabinet wat alsnog maanden vinger in de pap heeft en dan komt er vervolgens na het stemmen weer geen coalitie want lijnrecht tegenover elkaar en alles gaat weer op dezelfde voet verder😅Ondertussen kunnen ze nu weer nog een lekker tijdje demissionair doorkloten.
Mmmm, praat elitair tegen me.Mooi toch dat je op zo'n marginaal partijtje kan stemmen.
Van der Plas heeft gisteren herhaald dat ze niet in een coalitie gaat met Rutte als premier.
Boreale Uil van Minerva bedoel je.Ah mooi, kan ik weer op Thierry stemmen. Mijn held. Mijn idool. Mijn boreale kapitein van de renaissance vloot.
Ik verwacht niet dat ze groter zullen worden dan de SGP.
Niet?Boreale Uil van Minerva bedoel je.
Nutteloze stem. Zou er niet eens de moeite voor nemen om naar het stemlokaal te gaan.
Dat is een probleem van menig partij die het van proteststemmen moet hebben, waaronder de PVV.Boreale Uil van Minerva bedoel je.
Nutteloze stem. Zou er niet eens de moeite voor nemen om naar het stemlokaal te gaan.
Ik zit te soppen in mijn broek.Ik verwacht niet dat ze groter zullen worden dan de SGP.
Heb je nog steeds diaree ?