apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Maandverbanden.
Waarom? Mijn tandarts vertelde mij dat laatst.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandverbanden.
Ja, Kaag.
idd, lekker op reis sturen 😉Ja, Kaag.
Dat is het veld waar ze bewezen competenties heeft.
Lavrov heeft geen kind aan hem, maar veel slechter dan Wobke zal ook wel niet.Baudet zou een prima buza zijn. De banden met Rusland zouden beter worden dan ooit tevoren.
Je hebt niet eens een tandartsMaandenverbanden.
Waarom? Mijn tandarts vertelde mij dat laatst.
Dat deed ze ook toen ze op de portemonnee moest passen.
Dat je er nog serieus op in gaatLavrov heeft geen kind aan hem, maar veel slechter dan Wobke zal ook wel niet.
De banden met Duitsland, Frankrijk en het VK zijn veel belangrijker, evenals onze positie in de NAVO, EU en Europa.
Ook als je blij bent met de aftocht van Kaag kan je dat toch moeilijk anders dan een trieste zaak vinden.Denk dat Kaag voor de veiligheid van haar gezin kiest
(hoop ik)
Lavrov heeft geen kind aan hem, maar veel slechter dan Wobke zal ook wel niet.
De banden met Duitsland, Frankrijk en het VK zijn veel belangrijker, evenals onze positie in de NAVO, EU en Europa.

Onze banden met Palestina zijn beter dan ooit tevoren.Ja, Kaag.
Dat is het veld waar ze bewezen competenties heeft.
Net zo'n schurkenstaat als Rusland.Onze banden met Palestina zijn beter dan ooit tevoren.
Denk dat de dreiging aan Wilders van hele andere orde is.Ook als je blij bent met de aftocht van Kaag kan je dat toch moeilijk anders dan een trieste zaak vinden.
(Ja, Wilders is ook heel erg....)
Wat valt er allemaal onder Rusland?Baudet zou een prima buza zijn. De banden met Rusland zouden beter worden dan ooit tevoren.
Alles ten oosten van de Dnjepr.
Daar gaat het niet om.Denk dat de dreiging aan Wilders van hele andere orde is.
veel politici worden bedreigd op bepaalde wijze, zo ook bekende Nederlanders en meer
Mwah