XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Het is weer terug. Geen idee hoe.

Ik heb wel net een glas sinaasappelsap gedronken. Maar die had ik gelukkig weggespoeld met 2 liter volle melk.

Wacht op nieuw baasje, 1x gedragen door FVD stemmer.

IMG_0469.jpeg

In de podcast van Wierd Duk werd gisteren trouwens het horrorscenario geschetst de Timmerfrans de PvdA/GL lijsttrekker gaat worden.

Tot half november (plus dus nog de ellende erna om het kabinet daadwerkelijk te vormen) dus geen nieuw kabinet. Waarom dan pas? Er zitten schoolvakanties tussen🤪

In de podcast van Wierd Duk werd gisteren trouwens het horrorscenario geschetst de Timmerfrans de PvdA/GL lijsttrekker gaat worden.
Dan laten de media zich gebruiken om een links/rechts strijd, wordt er "strategisch gestemd" tegen Rutten en Timmermans en eindigen we met een VVD/Pvda+GL-kabinet en krijgt Jesse eindelijk zijn pluche?

Exit blondie denk je, of komt ze weer terug
(kaag)

Exit blondie denk je, of komt ze weer terug
(kaag)
Naar ik begrepen heb wordt Jetten lijsttrekker, er wordt al langer gefluisterd dat Kaag op zoek was naar een uitgang.

Uitstekend als min.buza, had nooit op Financiën moeten willen zitten. Is ook oude politiek om als grote naam van 2e partij die post op te eisen.

Naar ik begrepen heb wordt Jetten lijsttrekker, er wordt al langer gefluisterd dat Kaag op zoek was naar een uitgang.

Uitstekend als min.buza, had nooit op Financiën moeten willen zitten. Is ook oude politiek om als grote naam van 2e partij die post op te eisen.
Klopt ja. net als Ollongren op defensie.

Terug
Naar boven