apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het loopt hem bruin door de broek past wel bij FVD.

Heel je gebit naar de klote jonguh.Het is weer terug. Geen idee hoe.
Ik heb wel net een glas sinaasappelsap gedronken. Maar die had ik gelukkig weggespoeld met 2 liter volle melk.
Waarom dan ?Het is weer terug. Geen idee hoe.
Ik heb wel net een glas sinaasappelsap gedronken. Maar die had ik gelukkig weggespoeld met 2 liter volle melk.
Hoop het niet. We hebben aan Frans Duijts, lange Frans en Frans Bauer al genoeg in NLIn de podcast van Wierd Duk werd gisteren trouwens het horrorscenario geschetst de Timmerfrans de PvdA/GL lijsttrekker gaat worden.
Je raadt het nooit!
Dan laten de media zich gebruiken om een links/rechts strijd, wordt er "strategisch gestemd" tegen Rutten en Timmermans en eindigen we met een VVD/Pvda+GL-kabinet en krijgt Jesse eindelijk zijn pluche?In de podcast van Wierd Duk werd gisteren trouwens het horrorscenario geschetst de Timmerfrans de PvdA/GL lijsttrekker gaat worden.
Timmermans has them for breakfast...Hoop het niet. We hebben aan Frans Duijts, lange Frans en Frans Bauer al genoeg in NL
Naar ik begrepen heb wordt Jetten lijsttrekker, er wordt al langer gefluisterd dat Kaag op zoek was naar een uitgang.
Klopt ja. net als Ollongren op defensie.Naar ik begrepen heb wordt Jetten lijsttrekker, er wordt al langer gefluisterd dat Kaag op zoek was naar een uitgang.
Uitstekend als min.buza, had nooit op Financiën moeten willen zitten. Is ook oude politiek om als grote naam van 2e partij die post op te eisen.
Wie, Kaag?
Nee, Baudet
Baudet zou een prima buza zijn. De banden met Rusland zouden beter worden dan ooit tevoren.
Motor of autobanden ?Baudet zou een prima buza zijn. De banden met Rusland zouden beter worden dan ooit tevoren.