- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Let daar nooit zo op, is maar een relatief klein deel en heb daar niet zo'n probleem mee 😬
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Let daar nooit zo op, is maar een relatief klein deel en heb daar niet zo'n probleem mee 😬
Hangt er van af uit welk deel van Turkije ze komen toch?
Dat is ergens wel vreemd ja, maar ik me n me te herinneren dat overal in het proces er controle plaats vindt door een tweede persoon, de data inzichtelijk blijft waardoor medewerkers van de stembureaus ze kunnen verifiëren en burgers aanwezig mogen zijn bij het tellen van de stemmen.Dat het anno 2023 nog steeds niet (al zij het voor het overgrote deel, rekening houdend met de digibeten en oudjes der samenleving) digitaal kan, maar nog steeds met potlood moet, dat is natuurlijk wel 1 van de vreemdste zaken in een welvarend land zoals de onze. Ik kan het onderzoek nu even niet vinden, maar meen me te herinneren dat er ergens in het proces de cijfers handmatig in Excel werden gezet en vervolgens opgeteld. Om maar even een klein voorbeeld te noemen.
Dat is ergens wel vreemd ja, maar ik me n me te herinneren dat overal in het proces er controle plaats vindt door een tweede persoon, de data inzichtelijk blijft waardoor medewerkers van de stembureaus ze kunnen verifiëren en burgers aanwezig mogen zijn bij het tellen van de stemmen.
Ik zou niet weten hoe je een digitaal proces zo controleerbaar kunt maken.
Digitaal zou dan dit worden?Voor beide systemen valt wat te zeggen natuurlijk.
![]()
Medewerkster stembureau ontslagen na oproep stembiljetten voor Thierry en Geert te verscheuren
Al snel sloeg de stemming om: ⬇️www.metronieuws.nl
Opiniestuk in de Groene Amsterdammer over de val van het kabinet.
https://www.groene.nl/artikel/wie-als-laatst-lacht
Terwijl het orkest driftig doorspeelde, zonk verderop het schip. En de kapitein had zelf besloten het tot zinken te brengen.

Ik vermoed dat dit gaat over de gedoogcoalitie waarvan Wilders terecht/onterede schuld heeft gekregen van het mislukkenIk kam me dat van Wilders niet meer voor de geest halen en weet dus ook niet of dat te vergelijken is met Rutte nu.
Kaag is vicepremier. Be careful what you wish forZelfs de meest conservatieve rechts denkende stemmer is het zo nu en dan nog weleens eens met de tegenpolen.
![]()
GroenLinks en PvdA willen dat demissionair premier Rutte per direct opstapt
Kuiken en Klaver komen morgen in het debat over de val van het kabinet met een motie van wantrouwen tegen Rutte.nos.nl

Alleen onder de VVD'ers ziet een meerderheid Rutte V wel zitten:
![]()