MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik stemde om andere mensen af te zeiken als Forum zetels pakte. Mensen worden gek als je forum stemt. Heerlijk

Ik geloof totaal niet in ons democratische systeem. Stemmen is compleet zinloos met het partijkartel. Stemmen is het plebs het gevoel geven dat ze wat in de melk te brokkelen hebben.

Alleen kinderen geloven dat volwassenen met hun stem daadwerkelijk het verschil kunnen maken.

Ik stemde om andere mensen af te zeiken als Forum zetels pakte. Mensen worden gek als je forum stemt. Heerlijk

Ik geloof totaal niet in ons democratische systeem. Stemmen is compleet zinloos met het partijkartel. Stemmen is het plebs het gevoel geven dat ze wat in de melk te brokkelen hebben.

Alleen kinderen geloven dat volwassenen met hun stem daadwerkelijk het verschil kunnen maken.
Dus zelf als je tevreden bent met hoe het gaat en je weer op Rutte wilt stemmen is je stem compleet zinloos?

Dus zelf als je tevreden bent met hoe het gaat en je weer op Rutte wilt stemmen is je stem compleet zinloos?
Stemmen is per definitie zinloos. Maar hey, als jij graag de illusie-van-invloed-door-stemmen wilt behouden moet je dat lekker doen.

Moet er altijd wel om lachen als volwassenen daar nog in geloven.

Stemmen is per definitie zinloos. Maar hey, als jij graag de illusie van invloed wilt behouden moet je dat lekker doen.

Moet er altijd wel om lachen als volwassenen daar nog in geloven.
Ik moet dan weer lachen om mensen die geloven in de intrinsieke waarde van een metaal.

Zo komen we allemaal lachend de dag door.

VVD, D66, Groenlinks, welke kartelpartij san ook, ze voeren allemaal WEF en EU beleid uit. Het enige dat verandert zijn sommige onzinnige randzaken.

Stemmen is compleet zinloos met het partijkartel. Stemmen is het plebs het gevoel geven dat ze wat in de melk te brokkelen hebben.
Maar als alle kiezers in een vlaag van verstandsverbijstering op Thierry gaan stemmen en we eindelijk zijn verlost van al die reptielen, dan verandert er toch wel iets voor het plebs?

Maar als alle kiezers in een vlaag van verstansverbijstering op Thierry gaan stemmen en we eindelijk zijn verlost van al die reptielen, dan verandert er toch wel iets voor het plebs?
Je denkt toch niet dat het tellen van de stemmen eerlijk verloopt?

Je denkt toch niet dat het tellen van de stemmen eerlijk verloopt?

Dat het anno 2023 nog steeds niet (al zij het voor het overgrote deel, rekening houdend met de digibeten en oudjes der samenleving) digitaal kan, maar nog steeds met potlood moet, dat is natuurlijk wel 1 van de vreemdste zaken in een welvarend land zoals de onze. Ik kan het onderzoek nu even niet vinden, maar meen me te herinneren dat er ergens in het proces de cijfers handmatig in Excel werden gezet en vervolgens opgeteld. Om maar even een klein voorbeeld te noemen.

Jii denkt dat die 'rechtse partijen', waar Leo het over heeft, het over daadwerkelijke arbeidsmigranten hebben? Uit de EU? Waar namelijk gewoon vrij verkeer van personen is?

Uh huh.

Tuurlijk. Je weet waar Linkse Leo op doelt maar hij verkapt zijn woorden gewoon sneaky.
Je hebt ook nog gezinshereniging. Ik dacht dat het in het geval van Syrië het drievoudige van het aantal asielzoekers is.

Syriërs en Afghanen worden ook steeds vaker omschreven als Aziaten. Wat natuurlijk klopt, maar wel voor een andere associatie zorgt.

Dat het anno 2023 nog steeds niet (al zij het voor het overgrote deel, rekening houdend met de digibeten en oudjes der samenleving) digitaal kan, maar nog steeds met potlood moet, dat is natuurlijk wel 1 van de vreemdste zaken in een welvarend land zoals de onze. Ik kan het onderzoek nu even niet vinden, maar meen me te herinneren dat er ergens in het proces de cijfers handmatig in Excel werden gezet en vervolgens opgeteld. Om maar even een klein voorbeeld te noemen.
Ik wil wel helpen als vrijwilliger, waar kan ik mij opgeven? Ik heb een lichte vorm van dyscalculie: ik schrijf cijfers soms verkeerd om. 18 wordt dan 81. Is dat een probleem?

:trollface:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Je hebt ook nog gezinshereniging. Ik dacht dat het in het geval van Syrië het drievoudige van het aantal asielzoekers is.

Syriërs en Afghanen worden ook steeds vaker omschreven als Aziaten. Wat natuurlijk klopt, maar wel voor een andere associatie zorgt.
Zijn Turken dan ook Aziaten?

Terug
Naar boven