- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ik ook!
Ik ben heel benieuwd wat ik ga stemmen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook!
Die @Vonk is maar een naar woke mannetje.The New York Times, gaat mee in de gedachtegang van @Vonk:
The New York Times koppelt de val van kabinet-Rutte IV aan een Europese trend. De Amerikaanse krant ziet dat in grote delen van de EU de asielstandpunten verharden en de problematiek leidt tot een toename van het aantal mensen dat op rechts-nationalistische partijen stemt.
De krant wijst onder meer op de groeiende populariteit van het Spaanse Vox, de Zweden Democraten, het Rassemblement National van Marine le Pen in Frankrijk en de Italiaanse premier Meloni. Door hun opkomst worden centrum- en rechtse partijen verder naar rechts getrokken op immigratie- en asielbeleid, aldus The New York Times.

En toen waren Leo Lucassen en Syp Wynia het ergens over eens?
Het gaat hier niet over asiel, maar over concurrentie en het tegen elkaar uitspelen van groepen in de lagere sociaaleconomische klasse. Werkgevers zijn daar dol op: zij de baten, de samenleving de lasten.Leo Lucassen lult weer eens dom. Het gros van de asieleisende immigranten werkt namelijk niniet.
Ik dacht ff dat het over migranten ging aangezien dat woord er staat. My bad.Het gaat hier niet over asiel, maar over concurrentie en het tegen elkaar uitspelen van groepen in de lagere sociaaleconomische klasse. Werkgevers zijn daar dol op: zij de baten, de samenleving de lasten.
Alle asielzoekers zijn migranten, niet alle migranten zijn asielzoekers.Ik dacht ff dat het over migranten ging aangezien dat woord er staat. My bad.
Alle asielzoekers zijn migranten, niet alle migranten zijn asielzoekers.
Bedenk dat die ruim 200k een saldo is, er komen er 400k binnen per jaar, geen idee in hoeverre daar expats en kenniswerkers bijzitten. Die hebben namelijk alllerlei gunstige fiscale regelingen.
Nee, hier heeft hij gewoon gelijk en houdt hij economisch rechts een spiegel voor. Henk Kamp was gisteren met z'n 400k migranten eigenlijk gewoon bewust de boel in de zeik aan het nemen. Dat is niet alleen maar uit de EU, maar ook aan het vrije verkeer van personen zouden in het geval van arbeid best wat (meer) beperkingen mogen zitten.Jii denkt dat die 'rechtse partijen', waar Leo het over heeft, het over daadwerkelijke arbeidsmigranten hebben? Uit de EU? Waar namelijk gewoon vrij verkeer van personen is?
Uh huh.
Tuurlijk. Je weet waar Linkse Leo op doelt maar hij verkapt zijn woorden gewoon sneaky.
Een collega van mij die de vorige keer D66 stemde gaat nu voor VVD.

Hoe dan?Een collega van mij die de vorige keer D66 stemde gaat nu voor VVD.![]()
Hoezo, hij wil ook graag zonder strubbelingen in een andere EU land kunnen wonen en werken.
Hij is nu 26 en werkt nu bij een groot chemieconcern, toen was hij nog een arme student.Hoe dan?
Ja ik stemde vorige keer GroenLinks maar ga deze keer denk ik toch maar voor SGP.
Een opportunist dus.Hij is nu 26 en werkt nu bij een groot chemieconcern, toen was hij nog een arme student.

Naïef. Nog steeds blijkbaar.
Dat zou je kunnen zeggen, ik verbaas me alleen constant over het feit dat mensen zich verbazen over dat mensen nog op de VVD willen stemmen.
Ja, want jouw stem gaat jouw meer opleveren dan zijn stem hem.
Huh? Ik stem niet omdat mijn stem mij iets oplevert.Ja, want jouw stem gaat jouw meer opleveren dan zijn stem hem.