Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Fred Teeven is nu buschauffeur: ’Meteen enthousiast’

Door John van den Heuvel

Vandaag, 05:30 in BINNENLAND

709f12c4-d0a5-11e7-b42f-73c57a49b000.jpg

Fred Teeven

Ⓒ ANP

Haarlem - Oud-staatssecretaris van Justitie mr. Fred Teeven is sinds anderhalve week buschauffeur bij Connexxion en vindt het naar eigen zeggen ’fantastisch’. De bewindsman, die moest opstappen vanwege de ’bonnetjesaffaire’ en sindsdien op wachtgeld zit, zegt dat hij niet lijdzaam thuis wil wachten op een nieuwe baan.

:thumbs: toch meer mans dan ik dacht

Vreemd dat er niks anders te vinden is met zijn netwerk.

Laatst bewerkt:
Wel mooie uit de oude doos

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.666

De Amsterdamse sociale dienst heeft toch weer folders in het Turks en Arabisch om minima te bereiken. Volgens deskundigen heeft dit weinig effect en werkt het de inburgering zelfs tegen.

Tien jaar nadat de gemeente de meertalige communicatie had afgeschaft, liggen er vanaf januari bij de Amsterdamse sociale dienst weer brochures over de armoederegeling 'Pak Je Kans' in verschillende vreemde talen, zoals Frans, Turks en Arabisch. Het doel is om meer arme Amsterdammers in contact te brengen met de inkomensondersteuning van de gemeente. Een meerderheid in de raad steunde het GroenLinksvoorstel voor anderstalige folders in 2016. "Dat je de taal niet spreekt, maakt je niet minder rechthebbend op die armoedevoorzieningen," vond raadslid Femke Roosma.

WAT.

Wat is die interviewer ontzettend irritant. Hij praat er de hele tijd doorheen, praat op een kinderlijke manier tegen Jort en kijkt ontzettend dom en neerwaardig uit zijn ogen.

Jort daarentegen zoals altijd weer rustig, scherp, duidelijk en lult niet overal steeds doorheen.

Goed gesprek, kan altijd wel met plezier kijken naar die debatten van Jort. Slimme dude en lekker politiek incorrect, zegt ook gewoon rustig dat Duitsland bezig is met een nieuw 4e rijk hehe.

Laatst bewerkt:
Wat is die interviewer ontzettend irritant. Hij praat er de hele tijd doorheen, praat op een kinderlijke manier tegen Jort en kijkt ontzettend dom en neerwaardig uit zijn ogen.

Jort daarentegen zoals altijd weer rustig, scherp, duidelijk en lult niet overal steeds doorheen.
Zit het nu ook een paar minuten te kijken, wat erger ik me dood aan zijn manier van interviewen.

Ik weet niet ik vind die interviewer niet zo erg als de meeste hem vinden. Hij zet veel druk maar je ziet dat Jort daar zeer goed mee om kan gaan. Ik heb best een aantal oog in oog afleveringen gekeken maar zelden weet een gast het roer zo om te draaien en het gesprek netjes over te nemen.

Goed ik hou zelf ook wel van een verhit debat dus vind het niet erg als iemand op die manier druk zet. Als ik het idee heb dat iemand onzin praat kan ik zelf ook wel eens in bepaalde mate rammen op onzin argumenten van een ander.

ben ik gewoon een zure lul of is het echt enorm pover dat dat SP kamerlid daar gewoon in een casual kloffie in debat gaat. ziet er toch niet uit.

Soms is het hier net zo leeg als bij een VVD-partijcongres.

Ultimate trolling :roflol: Goedzo Thierry.

ben ik gewoon een zure lul of is het echt enorm pover dat dat SP kamerlid daar gewoon in een casual kloffie in debat gaat. ziet er toch niet uit.

Ik heb er niet per se iets op tegen, maar bij hem lijkt dat kloffie inderdaad wel representatief voor hoe hij z'n werk daar doet.

Ik weet niet ik vind die interviewer niet zo erg als de meeste hem vinden. Hij zet veel druk maar je ziet dat Jort daar zeer goed mee om kan gaan. Ik heb best een aantal oog in oog afleveringen gekeken maar zelden weet een gast het roer zo om te draaien en het gesprek netjes over te nemen.

Goed ik hou zelf ook wel van een verhit debat dus vind het niet erg als iemand op die manier druk zet. Als ik het idee heb dat iemand onzin praat kan ik zelf ook wel eens in bepaalde mate rammen op onzin argumenten van een ander.
Nou, precies. Jort weet dat heel goed te doen, maar de meesten niet. En dan faal je dus als interviewer, want dan komt er geen goede informatie naar voren. In dit geval vond ik het een goed interview ondanks de interviewer.

• #1.678
  • #1.680

Djihad66 strikes again!

De schenking van een appartement aan D66-leider Alexander Pechtold door een voormalig Canadees diplomaat is een privékwestie. Dat laat een woordvoerster van Pechtold weten op vragen van Elsevier Weekblad. Pechtold heeft blijkens informatie uit het Kadaster in januari 2017 een appartement in Scheveningen gekregen van Serge Marcoux, de voormalige ambassaderaad in Den Haag (1988-1993).

Daarover is ophef op onder meer websites GeenStijl en 925.nl omdat hij het appartement met een waarde van 135.000 euro niet heeft gemeld in het geschenkenregister van de Tweede Kamer. D66 bevestigt de schenking, maar stelt dat de schenking is gedaan aan de privépersoon Pechtold, en niet aan Pechtold als Kamerlid. Verder wil de partij niet inhoudelijk op de ophef reageren. Ook vragen over de relatie tussen Pechtold en de Canadese diplomaat wil D66 niet beantwoorden.

Terug
Naar boven