XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

XCdmSxvh.jpg


Deze karaktermoord door de NRC komt de VVD wel heel erg goed uit.
Van Wilmer 'Ik weet niks van MH17' Heck hoeven we niks te verwachten.


Toch ook knap dat je een auto op een groep mensen in kan rijden op het plein voor A'dam CS, en je krijgt er geen fatsoenlijke beelden van. Maar één of ander sms-je dat zittende macht van pas komt is prima te vinden.

 
Laatst bewerkt:
U weet het. Als wij ergens een hekel aan hebben dan is het wel nepnieuws. Nieuws waarvan nietsvermoedende Volkskrantredacteuren denken soo hee, TERWIJL HET NEP IS.
Zo lazen wij laatst over een D66-minister die zei dat vrouwen twee maanden per jaar gratis werken. Is dus helemaal niet zo. Of een correspondent in China van een weldenkende krant die allemaal verhaaltjes had verzonnen. En wat dacht u van onze staatsomroep Netherlands Today NOS die vrolijk duizenden moslims uit de duimzuigt, klakkeloos reclame rondpompt en in nepaccounts van Donald Trump trapt. Frans Timmermans is er niks bij. Ondertussen is het enige voorbeeld dat minister Ollongren kan noemen een website die de indruk wekt "een officiële Nederlandse overheidssite te zijn. De vervalste website bevatte onder meer desinformatie over MH17" (goh nooit geweten dat rijksoverheid.nl een Russische site was, red.). Maar wacht even mevrouw Ollongren en de Telenepnieuwsangstverspreider. Dat is helemaal geen nepnieuws. Dat is een nep-overheidssite. Dus om nou van een lawine te spreken... Eerder een door NRC Handelsblad aangedikt sneeuwballetje, dachten wij.
 
Wat ik zo tenenkrommend vind om te zien is dat je die discussie tussen Baudet en Dijkhof had waarin Dijkhof zijn opmerking maakte over voetballers die niet van het hockeyveld komen. Heel die kamer in een scheur omdat zogenaamd Baudet totaal vast geluld zou zijn en vervolgens heel links Nederland ook dol enthousiast.

Die linkse mensen die denken maar gewoon dat als ze harder lachen dat daarmee de grap beter wordt ofzo. Als je dat debat ziet krijg je nergens het gevoel dat Baudet schaakmat staat maar die vieze linksmensen die doen maar alsof en lopen het al met elkaar te vieren.

Wat ben ik blij al Baudet en zijn matties dadelijk de kamer overnemen.
 
Wat ik zo tenenkrommend vind om te zien is dat je die discussie tussen Baudet en Dijkhof had waarin Dijkhof zijn opmerking maakte over voetballers die niet van het hockeyveld komen. Heel die kamer in een scheur omdat zogenaamd Baudet totaal vast geluld zou zijn en vervolgens heel links Nederland ook dol enthousiast.

Die linkse mensen die denken maar gewoon dat als ze harder lachen dat daarmee de grap beter wordt ofzo. Als je dat debat ziet krijg je nergens het gevoel dat Baudet schaakmat staat maar die vieze linksmensen die doen maar alsof en lopen het al met elkaar te vieren.

Wat ben ik blij al Baudet en zijn matties dadelijk de kamer overnemen.
Niet alleen dat, maar ook gewoon de algehele houding van de gevestigde partijen naar nieuwe partijen vind ik niet fair. De algehele tendens is dat ze nieuwe partijen iedere keer maar proberen weg te lachen cq lachwekkend over doen. Wat ze niet beseffen is dat ze daarmee alleen maar meer voedingsbodem creëren om juist die partijen te laten groeien.
 
Wat ik zo tenenkrommend vind om te zien is dat je die discussie tussen Baudet en Dijkhof had waarin Dijkhof zijn opmerking maakte over voetballers die niet van het hockeyveld komen. Heel die kamer in een scheur omdat zogenaamd Baudet totaal vast geluld zou zijn en vervolgens heel links Nederland ook dol enthousiast.

Die linkse mensen die denken maar gewoon dat als ze harder lachen dat daarmee de grap beter wordt ofzo. Als je dat debat ziet krijg je nergens het gevoel dat Baudet schaakmat staat maar die vieze linksmensen die doen maar alsof en lopen het al met elkaar te vieren.

Wat ben ik blij al Baudet en zijn matties dadelijk de kamer overnemen.
sinds wanneer is de VVD links?
 
sinds wanneer is de VVD links?

Sinds Baudet dat zegt.

'De VVD is links want ze houden de status quo in hand' (iets van die strekking heeft ie gezegd.)
 
Sinds Baudet dat zegt.

'De VVD is links want ze houden de status quo in hand' (iets van die strekking heeft ie gezegd.)
Het massaal importeren van dobbernegers vind ik niet bepaald rechts. De VVD noemt zichzelf maar al te graag liberaal, maar zijn ze dat eigenlijk wel? Ik vind in ieder geval van niet.
 
Laatst bewerkt:
VVD mist een Bolkestein, al is Klaas Dijkhoff wel een kereltje dat opvalt in die partij. Rutte doet het overigens nog niet eens zo heel slecht als premier.
 
De gemeente Amsterdam is verscheidene keren indringend gewaarschuwd dat Bilal L. een slechte invloed op jongeren in zijn omgeving had. Dat gebeurde al voor de veroordeelde jihadronselaar door de afdeling Radicalisering van het stadhuis werd ingezet als jongerenwerker in de strijd tegen de jihad. De noodkreten zijn steevast genegeerd.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1270130/bilal-l-lang-vrije-hand

:heart: Eber



De Amsterdamse gemeenteraad wordt vandaag bijgepraat over de aanpak van geradicaliseerde jongeren in de stad. Achter gesloten deuren, zonder pers. Terwijl juist de pers de afgelopen maanden meerdere malen heeft aangetoond dat de gemeenteraad bewust niet is geïnformeerd, of verkeerd is voorgelicht.
 
Laatst bewerkt:
Hoe werkt het nou dat zulke waarschuwingen steeds maar weer blijken te zijn genegeerd? Denken ze dat het leugens zijn ofzo?
 
Denken ze dat het leugens zijn ofzo?
Maakbare samenleving. Gutmensch. Niet openstaan voor realisme. Arrogantie. Bestuurlijke onkunde.

You name it.
 
Over de doden niets dan goeds, toch?
Die Charles was trouwens ook een goede man. Echt een sympathieke kerel.
 
Back
Naar boven