XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Nouja je zou bijvoorbeeld kritisch kunnen zijn over de exacte implementatie van bepaalde goede (be)doel(ing)en en hoe dat ten koste van mensen buiten hun clubje gaat.
"De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen."

Dat ben ik toch ook, in het vervolg en in hetgeen ik later toevoegde.

Het heeft wat mij betreft veel meer zin om te wijzen op de gevolgen voor gewone Nederlanders, van bijvoorbeeld migratie of verduurzaming, dan bewijzen te zoeken voor een groot plan.

Of iemand als Björn Lonstrom(?) die uitlegt met welke maatregelen je heel kostenefficiënt, zonder grote veranderingen heel veel ellende de wereld uit kan helpen.

Logisch, hij staat veel hoger in de peilingen dan het CDA. Misschien kunnen wat CDA'ers zich bij hem aansluiten?

Ben bang dat 'ie stopt

Heeft ie niet een geschiedenis van burn outs? Zie m ook niet extra verantwoordelijkheden nemen.

"De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen."

Dat ben ik toch ook, in het vervolg en in hetgeen ik later toevoegde.
Ja ik bedoel hen dan, zoals je zei dat het raar zou zijn als ze het niet steunden. Ze mogen ook kritisch zijn.

Het heeft wat mij betreft veel meer zin om te wijzen op de gevolgen voor gewone Nederlanders, van bijvoorbeeld migratie of verduurzaming, dan bewijzen te zoeken voor een groot plan.
Ok maar hun agenda, connecties en invloeden daarop ontkennen heeft toch ook weinig zin? Lijkt mij niet handig.

Laatst bewerkt:
T is ergens wel enorm triest ook allemaal. Je kunt het oneens zijn met iemand maar op deze manier blijven er gewoon geen getalenteerde, bevlogen mensen over voor politieke functies (niet dat zij dat was imo).

Ik zou t ook wel weten als mijn gezin serieus bedreigd zou worden.

T is ergens wel enorm triest ook allemaal. Je kunt het oneens zijn met iemand maar op deze manier blijven er gewoon geen getalenteerde, bevlogen mensen over voor politieke functies (niet dat zij dat was imo).

Dit.

Ik ben blij dat ze weg gaat, maar de manier waarop vind ik sneu.

Die vrouw heeft genoeg poen om haar gezin ergens over de grens in België of in de UK waar ze heeft gestudeerd in de anonimiteit te laten wonen en daar elk weekend ff naartoe te vliegen. Blijkbaar is ze niet dusdanig bevlogen en overtuigd van haar visie dat ze niet zulke offers wil brengen. En dat is maar goed ook, lol.

Wilders zit al 15 jaar zelfs op de plee met links en rechts van hem bewakers en daar hoor je nooit wat over.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik vind een keuze voor je gezin, als dat de echte reden is, in dit geval 'stoerder' dan 20 jaar in een safehouse zitten. Alle respect daar ook voor verder. Wilders heeft ook geen kinderen dacht ik (?), maakt de situatie nog wel wat anders.

Al die doodsbedreigingen van @apfelstrudel hebben toch hun vruchten afgeworpen
You're all welcome.

Wilders zit al 15 jaar zelfs op de plee met links en rechts van hem bewakers en daar hoor je nooit wat over.
Dat is gewoon niet waar, ook Kaag benoemde de situatie van Wilders in Collegetour.

Bovendien, wat doet het er nu toe dat Wilders ook en op wat voor manier bedreigd wordt? Helemaal niets. Vergelijkingen met Wilders voegen helemaal niets toe.

Laatst bewerkt:
Die vrouw heeft genoeg poen om haar gezin ergens over de grens in België of in de UK waar ze heeft gestudeerd in de anonimiteit te laten wonen en daar elk weekend ff naartoe te vliegen. Blijkbaar is ze niet dusdanig bevlogen en overtuigd van haar visie dat ze niet zulke offers wil brengen. En dat is maar goed ook, lol.
Ik zou niet willen dat een politicus van mijn land elk weekend ff heen en weer vliegt naar zijn of haar gezin jn het buitenland.

Kaag blijft gewoon een nare heks. Of we heksen nu wel of niet bedreigingen toewensen laat ik in het midden.

Opgeruimd staat netjes.

Kun je dit nader toelichten? Wat maakt dat je haar een 'nare heks' vindt? Ik ben oprecht benieuwd wat jouw dan precies triggert.

Heel D66 is verschrikkelijk, alleen al kijkende naar de NPO, alle corruptie al daar en de "prachtige" Kaag documentaire(s) gefinancierd door de belastingbetaler... Of vind jij dat heerlijke televisie? :lol:

Hier nog een mooi voorbeeld hoe ze probeert ieder tegengeluid in de extreemrechtse hoek te duwen;

Verder kun je denk ik een boek vol pennen over de perikelen van Kaag.

En google gewoon eens op alles wat ze heeft gedaan, gemaakt en gelogen. Kom zelf tot je conclusies.

Kaag blijft gewoon een nare heks. Of we heksen nu wel of niet bedreigingen toewensen laat ik in het midden.

Opgeruimd staat netjes.
Maar dan heb je dus meer problemen met bepaalde volksvertegenwoordigers dan hun gedachtegoed en electoraat.

Terug
Naar boven