Ik interpreteerde de opmerking “opgeruimd staat netjes” wellicht verkeerd. Dat zij nu opstapt betekent niet dat haar/het D66 gedachtengoed ook weg is.Rare conclusie, ik vind Kaag een nare heks. Dat zegt niets over wat ik van andere politici vind?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik interpreteerde de opmerking “opgeruimd staat netjes” wellicht verkeerd. Dat zij nu opstapt betekent niet dat haar/het D66 gedachtengoed ook weg is.Rare conclusie, ik vind Kaag een nare heks. Dat zegt niets over wat ik van andere politici vind?
In mijn ogen moet je altijd ver weg blijven van persoonlijke bedreigingen, op elk vlak in het leven. Sommige mensen zijn blijkbaar zo gefrustreerd over de politiek en/of hun eigen situatie dat ze dit op de één of andere manier allemaal wel oké vinden, of part of the job. Als je dit blijft goed praten en bagatelliseren dan heb je straks een kamer vol nitwits en populisten die alleen maar dingen roepen waarvan ze denken dat het bij de intellectueel minder bedeelden in onze samenleving wel leuk binnen komt. Geen beleidsmakers meer, geen diplomatieke ervaring, geen compromissen. En die bedreigingen komen van alle kanten trouwens. Je merkt al bij zo'n Omtzigt en Vd Plas dat ze er ook wel klaar mee zijn eigenlijk.
kijkende naar de kamerleden die dossiers van diverse ministeries bekleden en daar geen of zeer weinig kennis van hebben, zijn we al lang op dat punt hoor 
En dat heeft er deels mee te maken dat bepaalde bekwame mensen wel twee keer nadenken voordat ze de politiek in gaan, nog even los van het financiële plaatje trouwens. Bij een gemiddelde multinational word je wel iets beter betaald. Het moet vanuit het hart komen maar in datzelfde hart zitten ook je partner, je kinderen en de rest van je sociale omgeving.kijkende naar de kamerleden die dossiers van diverse ministeries bekleden en daar geen of zeer weinig kennis van hebben, zijn we al lang op dat punt hoor
![]()
En dat heeft er deels mee te maken dat bepaalde bekwame mensen wel twee keer nadenken voordat ze de politiek in gaan, nog even los van het financiële plaatje trouwens. Bij een gemiddelde multinational word je wel iets beter betaald. Het moet vanuit het hart komen maar in datzelfde hart zitten ook je partner, je kinderen en de rest van je sociale omgeving.

Met de doodsbedreigingen valt het nog wel mee hier gelukkig
KarmaKaag blijft gewoon een nare heks. Of we heksen nu wel of niet bedreigingen toewensen laat ik in het midden.
Opgeruimd staat netjes.
Wat vreemd hè nadat sommigen hun hele hebben en houden hebben verloren na 2 jaar covid lockdowns. Steeds neer mensen onder de armoede grens leven, alles duurder en duurder wordt en de verantwoordelijken maar door blijven razen met hun allesslopende beleid.Sommige mensen zijn blijkbaar zo gefrustreerd over de politiek en/of hun eigen situatie dat ze dit op de één of andere manier allemaal wel oké vinden, of part of the job.
Dit. Iedereen maakt zijn/haar eigen persoonlijke afweging. Het is geen wedstrijdje wie het meest hardcore is en koste wat kost doorgaat.Bovendien, wat doet het er nu toe dat Wilders ook en op wat voor manier bedreigd wordt? Helemaal niets. Vergelijkingen met Wilders voegen helemaal niets toe.
Zat Kaag dan achter de covid lockdowns?Wat vreemd hè nadat sommigen hun hele hebben en houden hebben verloren na 2 jaar covid lockdowns. Steeds neer mensen onder de armoede grens leven, alles duurder en duurder wordt en de verantwoordelijken maar door blijven razen met hun allesslopende beleid.
You reap what you sow. Ik heb echt 0,0 medelijden met politici die dit hele land naar de klote helpen voor hun eigen gewin.
Ik vind het jammer dat 1 van die horeca eigenaren of boeren die het niet meer zagen en de hand aan zichzelf hebben geslagen niet eerst een paar kwaadaardige fuckers mee het graf hebben ingenomen.
Dat mag jij vinden, ik denk daar anders over. Ik denk niet dat het hele land naar de klote is geholpen. Ik denk wel dat er veel mis gaat. Ik denk ook dat er dingen goed gaan. Ik hoop dat je kunt accepteren dat anderen anders over zaken kunnen denken, en de discussie willen aangaan - of niet - zonder de ander dood te wensen of op andere manieren te bedreigen.Wat vreemd hè nadat sommigen hun hele hebben en houden hebben verloren na 2 jaar covid lockdowns. Steeds neer mensen onder de armoede grens leven, alles duurder en duurder wordt en de verantwoordelijken maar door blijven razen met hun allesslopende beleid.
You reap what you sow. Ik heb echt 0,0 medelijden met politici die dit hele land naar de klote helpen voor hun eigen gewin.
Ik vind het jammer dat 1 van die horeca eigenaren of boeren die het niet meer zagen en de hand aan zichzelf hebben geslagen niet eerst een paar kwaadaardige fuckers mee het graf hebben ingenomen.
Dat is mijn mening inderdaad"Het is niet normaal dat politici bedreigd worden!!"
Wat heeft die er nou weer mee te maken. Als hij (oorlogs)misdaden heeft begaan zou hij in een ideale wereld berecht moeten worden. Dat geldt voor elke politicus, voor elk persoon. Dat gaat alleen waarschijnlijk niet gebeuren.
Wat bij mij altijd kwaad bloed zet, zijn die manipulatieve opmerkingen.Kun je dit nader toelichten? Wat maakt dat je haar een 'nare heks' vindt? Ik ben oprecht benieuwd wat jouw dan precies triggert.
Dat kan. Ik ben niet zo van het polderen. Het eeuwige thee blijven drinken, het dialoog aan blijven gaan, het Job Cohennen.Dat mag jij vinden, ik denk daar anders over. Ik denk niet dat het hele land naar de klote is geholpen. Ik denk wel dat er veel mis gaat. Ik denk ook dat er dingen goed gaan. Ik hoop dat je kunt accepteren dat anderen anders over zaken kunnen denken, en de discussie willen aangaan - of niet - zonder de ander dood te wensen of op andere manieren te bedreigen.
Het lijkt mij overigens ontzettend vermoeiend en destructief om zo'n negatieve wereldvisie te hebben in die slachtofferrol, maar als dat jouw insteek is dan is dat zo.
Dat is mijn mening inderdaad
Wat heeft die er nou weer mee te maken. Als hij (oorlogs)misdaden heeft begaan zou hij in een ideale wereld berecht moeten worden. Dat geldt voor elke politicus, voor elk persoon. Dat gaat alleen waarschijnlijk niet gebeuren.
Voor de duidelijkheid, ik denk persoonlijk dat het goed is dat ze ermee stopt. Ik ben geen fan van haar en ook niet van haar partij.
Het is niet alsof iemand anders denkt ovet een potje voetbal hè? De maatschappij wordt met de dag meer ontwricht door wanbeleid.Ik hoop dat je kunt accepteren dat anderen anders over zaken kunnen denken, en de discussie willen aangaan - of niet - zonder de ander dood te wensen of op andere manieren te bedreigen.
Volgens mij zit er ook een verschil tussen wat scp en cbs als armoedegrens haqnteert. Ik dacht dat vooral bij cbs de grens van wat als armoede wordt gezien, knap is gestegen.
Voedselbanken hebben het drukker en drukker.Volgens mij zit er ook een verschil tussen wat scp en cbs als armoedegrens haqnteert. Ik dacht dat vooral bij cbs de grens van wat als armoede wordt gezien, knap is gestegen.
Natuurlijk niet zonder reden. Maar een beetje nuance is wel op zijn plaats