- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Frans Timmermans premier van Nederland wordtdan weet ik het ook niet meer.
Ga hem nou niet zo hypen als goede kandidaat om de extreemrechtse anti-woke wappies mee te dwarsbomen.

Ik schaam mij er niet voor dat jij PVV stemt.Kaag met een baard 😂
Geert krijgt weer mijn stem. Helaas schamen velen daarvoor uit te komen.
Doet denken aan dat onfrisse mondkapjes verhaal en de wat opgeklopte BS in de V-raad.Frans, we hadden afgesproken dat je zou stoppen met die sterke verhalen. Op deze manier word je nooit onze verlosser.
GeenStijl: Vlijmscherp en ongefilterd nieuws
Op GeenStijl wisselen nieuwsfeiten, schandelijke onthullingen en journalistiek onderzoek elkaar af met luchtige onderwerpen en prettig gestoorde onzin.www.geenstijl.nl
Peter Breedveld, die gaan we hier toch niet serieus bespreken? Laat hem het lekker bij z'n schoolkrant houden.De hoogste tijd voor een vrijdagavondrel met de 'andersdenkenden'
https://www.frontaalnaakt.nl/archiv...het-einde-van-de-domrechtse-ijstijd-zijn.html
Hij zegt zelf over Frontaal Naakt: ”Volgens Breedveld is het project volledig ironisch bedoeld, maar wordt dat door veel mensen niet begrepen.”Peter Breedveld, die gaan we hier toch niet serieus bespreken? Laat hem het lekker bij z'n schoolkrant houden.
Ik ken de beste man niet eens, maar alleen die titel is toch al briljant? "Het einde van de domrechtse ijstijd"Peter Breedveld, die gaan we hier toch niet serieus bespreken? Laat hem het lekker bij z'n schoolkrant houden.

De hoogste tijd voor een vrijdagavondrel met de 'andersdenkenden'
https://www.frontaalnaakt.nl/archiv...het-einde-van-de-domrechtse-ijstijd-zijn.html
Stemde jij niet D66?Ik ken de beste man niet eens, maar alleen die titel is toch al briljant? "Het einde van de domrechtse ijstijd"![]()

Bijzonder dat z'n uitingen daarbuiten precies eenzelde strekking hebben.Hij zegt zelf over Frontaal Naakt: ”Volgens Breedveld is het project volledig ironisch bedoeld, maar wordt dat door veel mensen niet begrepen.”
Ik ken de beste man niet eens, maar alleen die titel is toch al briljant? "Het einde van de domrechtse ijstijd"![]()