Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Als Frans Timmermans premier van Nederland wordt :hahaha: dan weet ik het ook niet meer.

Wellicht dat Orbán ons landje er wel even bij wil doen? :dunno:

Ga hem nou niet zo hypen als goede kandidaat om de extreemrechtse anti-woke wappies mee te dwarsbomen.

Kaag met een baard 😂

Geert krijgt weer mijn stem. Helaas schamen velen daarvoor uit te komen.

Kaag met een baard 😂

Geert krijgt weer mijn stem. Helaas schamen velen daarvoor uit te komen.
Ik schaam mij er niet voor dat jij PVV stemt. :D

Het grote probleem voor de PVV is dat de meeste mensen die PVV zouden gaan stemmen uiteindelijk niet gaan stemmen. Dit effect is volgens mij bij EU-verkiezingen nog groter.

• Like
Waarderingen: Boca
Frans, we hadden afgesproken dat je zou stoppen met die sterke verhalen. Op deze manier word je nooit onze verlosser.

Frans, we hadden afgesproken dat je zou stoppen met die sterke verhalen. Op deze manier word je nooit onze verlosser.

Doet denken aan dat onfrisse mondkapjes verhaal en de wat opgeklopte BS in de V-raad.

Never waste a good crisis corps, zal Timmermans gedacht hebben. Liefst gebruikt ie de lijken als ze nog vers en warm zijn.

Stel je voor dat hij geen premier wordt, dan doet hij een jaar niets. Ik kan me geen betere besteding van 's lands financiën bedenken.

• Heart
Waarderingen: Vonk
Peter Breedveld, die gaan we hier toch niet serieus bespreken? Laat hem het lekker bij z'n schoolkrant houden.
Hij zegt zelf over Frontaal Naakt: ”Volgens Breedveld is het project volledig ironisch bedoeld, maar wordt dat door veel mensen niet begrepen.”

• Like
Waarderingen: BB_
Hij zegt zelf over Frontaal Naakt: ”Volgens Breedveld is het project volledig ironisch bedoeld, maar wordt dat door veel mensen niet begrepen.”
Bijzonder dat z'n uitingen daarbuiten precies eenzelde strekking hebben.

1690002854364.png

Terug
Naar boven