AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Stelletje fascisten op nu.nl.
Screenshot_20230720-192024_Chrome.jpg

Ik zag ook de ene na de andere haatvolle opmerking voorbij komen in een wordcloud bij Nieuwzuur."

"Papzakpatat".
"Vuile KFC'er"
"MAC"
"Stroopsoldaat van het klimaat"

Frans is een tiran verhuld in een sullige tuinkabouter-gedaante.
Ogenschijnlijk ongevaarlijk, maar in werkelijkheid een wolf in schaapskleren.

Zo'n dictatoriale narcist, die argeloze zielen middels vals sentiment en apocalyptische crisisangst zijn absolute wil en agenda probeert op te dringen.

1689877915806.png
@BB_ Ik ben bloedserieus, hoor! :yes:

1689878016914.png

ook jij bent ontmaskerd

• Haha
Waarderingen: Vonk
:roflol:

Ik weet nog hoe verbaasd ik was toen PvdA met Timmermans de EU-verkiezingen won. Het sentiment was dat we dan een belangrijke post in de EU zouden krijgen en dat Timmermans, MH17 in gedachten, een sympathieke man was, ben benieuwd of daar nog steeds veel mensen in geloven.

Nouja, die reputatie van Timmerfrans als stemmenkanon is echt nergens op gebaseerd. In die Europese verkiezingen was hij de enige bekende naam. En uit politicologisch onderzoek blijkt keer op keer dat naamsbekendheid en herkenbaarheid een van de belangrijkste factoren zijn om stemmen te winnen. Plaats hem tegenover andere bekende namen en dan is het een hele andere wedstrijd.

Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: Vonk
Timmermans in de Nederlandse 2e kamerverkiezingen gaat 1 grote shitshow worden.

Was er geen krapte op de arbeidsmarkt, hoeveel fte zou er gevuld kunnen worden met al die twitteraars die de hele dag maar lopen te kwetteren?

Mja, dit is allemaal ook zo doorzichtig. Als ze niet samen hadden gewerkt was Timmermans een exponent van de oude politiek geweest voor Jesse en was GL het 'jonge frisse alternatief'. Nu is Frans de held. Tja.

Terug
Naar boven