Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Slaat Spanje straks ook rechtsaf bij verkiezingen?
De kans is groot dat Spanje met de verkiezingen van zondag een verdere ruk naar rechts maakt. Voor het eerst in de Spaanse geschiedenis hoort een coalitie met deelname van het extreemrechtse VOX tot d...www.telegraaf.nl
Europa rukt naar rechts
Menstruatieverlof? What the f**kDaarnaast kwam Sánchez met vrouwvriendelijke progressieve wetten op gebied van abortus, menstruatieverlof en gendergelijkheid.
Icm gendergelijkheid.

Correct.
Briljant
Ik vind de 'domrechtse ijstijd' een briljante term voor 13 jaar Rutte-doctrine. Over smaak valt niet te twisten, dus laten dat ook maar niet doen.
Ik zou het prima vinden, als ze dan ook maar 3/4 weken betaald krijgen. Anders moet ik maar in transitie, denk ik

niet bijna
Ik vind de 'domrechtse ijstijd' een briljante term voor 13 jaar Rutte-doctrine. Over smaak valt niet te twisten, dus laten dat ook maar niet doen.
En extra reden om een vrouw niet aan te nemen, heeft niets met gelijkheid temaken
1000 analfabetische Afrikanen per week importeren is iig niet rechts.Er is niet echt een sluitende definitie voor de begrippen 'rechts' en 'links' in de politiek, m.a.w. waar de één bepaald beleid rechts beleid vindt, vindt de ander dat niet. Heeft imo niets te maken met dom zijn, maar met interpretatie en context.
Los van de vraag of dit klopt zijn er natuurlijk nog meer beleidsterreinen dan alleen immigratie1000 analfabetische Afrikanen per week importeren is iig niet rechts.
Echt?Los van de vraag of dit klopt zijn er natuurlijk nog meer beleidsterreinen dan alleen immigratie