- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Je kan je bijna afvragen waarvoor ze langer zouden willen leven. Ze kunnen geen kant op. Hele leven hard gewerkt en nu is er niets voor ze. Wel mooi dat ze in hun leven veel meer diversiteit tegenkomen dan als je naar de congressen van D66, PvdA en GL kijkt.
Deze 8 gewoonten kunnen helpen tot 20 jaar langer te leven, bevestigt onderzoek
Uit het onderzoek bleek dat mannen die op 40-jarige leeftijd alle acht gewoonten hebben, naar verwachting gemiddeld 24 jaar langer leven dan mannen die geen van deze gewoonten hebben. 👴🏼
Roken is ongezond, maar het is net als een huisdier voor iemand die het krap heeft. Vaak is het het enige wat die mensen hebben en wat een beetje verlichting geeft tegen de stress. Niet de beste optie, ik hoop dat ie stopt en iets anders vindt.8 gewoontes die je kunnen helpen langer te leven
- Geen opioïden gebruiken
- Niet roken
- Weinig stress
- Regelmatig bewegen
- Niet overmatig alcohol drinken (binge-drinking)
- Gezonde voeding
- Positieve sociale relaties
- Goed slapen
Het verbaast mij niwt dat zoveel mensen nog roken, maar dat er nog zoveel beginnen. Aan de achterkant van een drogisterij hier in de buurt staan altijd vrouwen van jong tot oud te roken. Ik snap daar werkelijk niets van.
Als ik daaraan mag toevoegen zijn er ook voldoende mensen in een hogere klasse die ook roken: Femke Halsema, Carola Schouten...
Een uitstekende keuze:
Helaas, Asscher zit niet meer in Den Haag.De Belgische Schultenbräu, die afkomstig is uit een Belgische brouwerij, was volgens een onderzoek van Test-Aankoop in 2011 het pilsbier met de beste prijs-kwaliteitsverhouding.[1]