Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Tegenwoordig heb je al 45k jaarinkomen nodig voor ~200k hypotheek, en wat koop je daarvoor
Ho ho, voor dat geld heb je toch zeker een vrijstaande woning

Ok chalet

Op een camping

Waar je niet het hele jaar mag wonen

Tenzij je asielzoeker bent

Weet iemand eigenlijk waarom al die Syriërs zo graag naar Nederland willen? Eritrea is ook bezig aan een comeback sinds 2021 :emo:

1690877300349.png

1690877326933.png

Ja is ook vast geen toeval dat ze de immigranten uit Oekraïne onder "overig" scharen. Dat kunnen er nooit veel zijn dan.
Wel als je de nieuwsberichten mag geloven :emo:

Het zijn er 9.000 sinds januari 2023;

Volgens mij komen er geen asielverzoeken van Oekraïners.

Volgens mij komen er geen asielverzoeken van Oekraïners.

Waar gaan ze dan naartoe? Alsof ze straks nog een huis hebben. Daar bovenop; het overgrote deel dat gevraagd wordt, geeft aan dat ze nooit meer terug zullen keren naar Oekraïne.
Of is een Oekraïner ook gewoon vrij om zich te settelen in eender welk Europees land? Dat zou een hoop verklaren dan.

Waar gaan ze dan naartoe? Alsof ze straks nog een huis hebben. Daar bovenop; het overgrote deel dat gevraagd wordt, geeft aan dat ze nooit meer terug zullen keren naar Oekraïne.
Of is een Oekraïner ook gewoon vrij om zich te settelen in eender welk Europees land? Dat zou een hoop verklaren dan.
Die komen ook niet in asielopvang. men meldt zich bij gemeente en daar regelen ze de boel verder. Vallen, zo lijkt het, onder andere regeling

Henk Krol als 2e op de lijst bij BVNL.

Henk Nijboer stopt bij PvdA, jammer mocht hem wel als Kamerlid.

Pieterpraat:

Draadje over wat het zou kunnen worden, met link naar Volkskrant-artikel.

Laatst bewerkt:
Henk Krol als 2e op de lijst bij BVNL.

Henk Nijboer stopt bij PvdA, jammer mocht hem wel als Kamerlid.

Pieterpraat:

Draadje over wat het zou kunnen worden, met link naar Volkskrant-artikel.

Het maakt mij eigenlijk weinig uit waar Pieter wordt geplaatst op het politieke spectrum. Zijn toekomstige partijprogramma (even er van uitgaande dat hij een eigen partij opricht) zal me eerlijk gezegd ook een worst wezen. Ik heb meer vertrouwen in een integere politicus als Pieter, dan in het partijprogramma van eender welke partij. Mocht Omtzigt met een eigen partij in een coalitie komen, weet je in ieder geval dat het beleid goed doordacht is. Dat is al meer dan hetgeen we in de afgelopen jaren konden verwachten. De kans dat ik op hem stem bij de eerstvolgende verkiezingen, is nu al 80% :')

Nog even geduld jongens....

1690919767880.png

Op 21 november weet 'ie t wel denk ik. Eerst even op vakantie, misschien nog een burnoutje, vervolgens nog drie weken nadenken, nog eens een griepje, dan de herfstvakantie nog, verjaardagen, keertje uitslapen, dagje beekse bergen, papadag, bezoekje aan z'n zieke moeder, pyjamadag, klusdag, boodschappendag

Op 21 november weet 'ie t wel denk ik. Eerst even op vakantie, misschien nog een burnoutje, vervolgens nog drie weken nadenken, nog eens een griepje, dan de herfstvakantie nog, verjaardagen, keertje uitslapen, dagje beekse bergen, papadag, bezoekje aan z'n zieke moeder, pyjamadag, klusdag, boodschappendag
Volgens mij heeft hij zijn keuze al lang gemaakt. Weg uit de politiek
Maar een beetje aandacht kan nooit geen kwaad als je een baan ergens anders wil hebben.

Ik heb begrepen dat 'ie wel degelijk een partij / beweging op wil richten maar dat t allemaal wat tijd kost

🤦‍♂️

Nou bereid je maar weer vast voor op de nieuwskoppen. Wat een land ook.

Terug
Naar boven