AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Misschien moet je als uitzendkracht ( ga ik even uit van een fase A contract) ook gewoon geen huis willen kopen.
Op zich eens.

Je moet wel ergens wonen, met een beetje "geluk":
1. te veel verdienen voor de sociale woningbouw en daar zijn te weinig woningen;
2. te weinig voor een hypotheek
3. vrije sector is, afhankelijk van locatie, heel duur, waarmee je nooit genoeg kan sparen voor een hypotheek.

Ik snap 't idee wel hoor. Sommige mensen vallen echt overal tussen en dan ben je best 't bokje. M'n vriendin had dat ook. Die heeft dan 't geluk dat we in het oosten wonen waar je voor 1000 euro per maand nog een keer een huis(je) huurt. Met gas en licht en alle overige kosten leg je dan nog gauw meer dan de helft van je loon neer voor je huis en dat is kut.

Maar wat is dan een doable oplossing? Behalve dan ophouden met alle "vluchtelingen" en hun familie huizen geven?

Of juist motivatie om hard te werken. En er is werk zat tegenwoordig.
Ja man, want motivatie is echt iets waar je op kunt rekenen als bank bij de jongere generatie nu 😂

Ik snap echt 't idee hoor, 't is onzin dat je wel voor 1400 euro per maand mag huren maar geen hypotheek voor 800 kunt krijgen. Maar een huurhuis ga je gewoon uit (desnoods met dwang) als je 't niet kunt betalen, een koophuis kan, indien 't in de verkeerde tijd gekocht is of verkocht moet worden, zo 10 duizenden euro's schuld opleveren.

Nieuwsuur herhaalt de NRC-leugen over Omtzigt ivm MH-17 en noemt allerlei andere mogelijke nadelen en risico's

Jammer, maar goed teken: angst.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Tja de media is door en door verrot, verbaast het je nog?
Timmerfrans moet hoe dan ook premier worden.

Tja de media is door en door verrot, verbaast het je nog?
Timmerfrans moet hoe dan ook premier worden.
Wie zou volgens jou de beste optie zijn?
Zelf denk ik wel om op timmerfrans te stemmen. Zelf maak ik hem hier in Nederland niet meer mee maar het zou voor mezelf wel een geruststelling zijn weetende dat ik de aankomende x aantal jaar kan bijdragen aan een groener Nederland.

Vanuit Noorwegen :roflol:

Er is geen beste optie, alleen de minst slechte wellicht. En die, tja die is geheel subjectief natuurlijk. Maar Timmerfrans staat wel onderaan mijn lijstje. Bovenaan in willekeurige volgorde;

Martin Bosma

Ja man, want motivatie is echt iets waar je op kunt rekenen als bank bij de jongere generatie nu 😂

Ik snap echt 't idee hoor, 't is onzin dat je wel voor 1400 euro per maand mag huren maar geen hypotheek voor 800 kunt krijgen. Maar een huurhuis ga je gewoon uit (desnoods met dwang) als je 't niet kunt betalen, een koophuis kan, indien 't in de verkeerde tijd gekocht is of verkocht moet worden, zo 10 duizenden euro's schuld opleveren.
Tegenwoordig heb je al 45k jaarinkomen nodig voor ~200k hypotheek, en wat koop je daarvoor

Wie zou volgens jou de beste optie zijn?
Zelf denk ik wel om op timmerfrans te stemmen. Zelf maak ik hem hier in Nederland niet meer mee maar het zou voor mezelf wel een geruststelling zijn weetende dat ik de aankomende x aantal jaar kan bijdragen aan een groener Nederland.

Vanuit Noorwegen :roflol:
Woon jij in Noorwegen? Hoe dat zo?

Tegenwoordig heb je al 45k jaarinkomen nodig voor ~200k hypotheek, en wat koop je daarvoor
Klopt, nu is 't voor starters meervoudig kut. Hebt een hoog inkomen nodig voor weinig hypotheek, waarvoor je een crackhuis koopt maar je zit wel met enorme maandlasten. Moet bijna al met z'n 2en kopen.

Klopt, nu is 't voor starters meervoudig kut. Hebt een hoog inkomen nodig voor weinig hypotheek, waarvoor je een crackhuis koopt maar je zit wel met enorme maandlasten. Moet bijna al met z'n 2en kopen.
Vaak appartement met nog E150,- extra kosten aan VVE etc. je koopt dan geen grond niets, alleen de woonruimte

Terug
Naar boven