XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Screenshot_20230827_125950_Chrome.jpg

:(
:roflol: heb ik je mooi tuk, zo op deze prachtige zondag. :aai:

Eerste hulp bestaat niet, het heet spoedeisende hulp
Daarom zeg ik letterlijk vertaald uit amerikaanse ophef onzin. Google translate maakt "eerste hulp" van "emergency room."

en daar ben ik ook eens weggestuurd omdat ik al wat langer de klachten had waarvoor ik door mijn huisarts er naar toe was verwezen. Hun visie was dat het niet spoedeisend was als ik er al bijna 48 uur mee rond liep.
Maar dus niet om je verzekeringsstatus. En je leeft nog, dus hadden ze ongelijk?

Daarom zeg ik letterlijk vertaald uit amerikaanse ophef onzin. Google translate maakt "eerste hulp" van "emergency room."
Ook toevallig dat ze zogenaamd Spaans spraken, wij hebben inderdaad allemaal illegale immigranten uit Spanje die veel problemen ondervinden om hier gedocumenteerd te raken en zorg te krijgen :o

Ook toevallig dat ze zogenaamd Spaans spraken, wij hebben inderdaad allemaal migranten uit Spanje die veel problemen ondervinden om hier gedocumenteerd te raken en zorg te krijgen :o
Dat klopt, veelal komen ze uit Zuid-Amerika en werken ze bijvoorbeeld als schoonmaker bij particulieren.

Tenzij tegenbewijs of nuancering zet ik het verhaal van deze arts boven jouw onderbuik.

Maar dus niet om je verzekeringsstatus. En je leeft nog, dus hadden ze ongelijk?
Ik denk dat ze toen gelijk hadden, mijn huisarts was op vakantie een ander uit de groepspraktijk was ziek en de overige twee hadden het te druk waardoor ze me maar naar de spoedeisende hulp lieten gaan. Wiens fout was dat? In elk geval niet van de patient.

Jaren later ben ik ook eens weg gestuurd, toen wel foutief aangezien ik een dag later weer terug ging en 10 dagen opgenomen ben geweest waarvan een week ik isolatie.

Ik denk dat de klachten op het zorgstelsel terecht zijn, maar er wordt nu net gedaan of het alleen maar aan de vluchtelingen-/verzekeingsstatus van de patient ligt.

Stel je voor dat je langzaam leegbloedt...
Dat heb ik op vakantie een keer gehad, ik ging met een vriend naar de dokter omdat hij een flink snee in zijn hand had. Toen gaf de muts die achter de balie zat het commentaar dat zijn bloed op de grond druppelde. :roflol:

Zien we hier nu het gebruikelijke pek en veren smijten in de hoop dat er iets blijft kleven?

Ik denk dat de klachten op het zorgstelsel terecht zijn, maar er wordt nu net gedaan of het alleen maar aan de vluchtelingen-/verzekeingsstatus van de patient ligt.
Nouja ik denk dat de verzekeringsstatus er gewoon helemaal niks mee heeft te maken.

Verhaal rammelt ook aan alle kanten. Lijkt wel door AI gegenereerd.

Naar de SEH voor iemand die doodbloed maar diegene niet meegenomen (?) of voor de ingang laten staan (?) zodat ze daar dan van de stoep opgehaald kon worden door de ambulance omdat de SEH arts niet luisterd? Tuurlijk, die arts werd gespeeld door George Clooney zeker.

112 wat is uw locatie?
- Ja voor de ingang van het ziekenhuis. Ik heb hier een dame met misschien bloedarmoede.
Ah mooi dat helpt de statistieken voor responstijden van de ambus! Die rijden we wel uit want dat klinkt heel heftig en ze hebben toch niks beters te doen. Wil je dat Noah Wyle of George Clooney opereert?
- George wou niet want ze heeft geen verzekering
Ohja die wil alleen rijke witte mannen met platinum card opereren, dan pagen we Noah natuurlijk

Laatst bewerkt:
Soms lijk je wel een verliefd meisje, zo goedgelovig :roflol:

Wel schattig 🥰
Ik probeer een tegenwicht te geven aan de voorspelbare reacties.

Die nietszeggende moties van Van Meijeren en Van Houwelingen zijn een dieptriest voorbeeld van verspilde moeite en energie die alleen maar voor de FVD-bühne zijn. Dan kunnen ze met een geknipt filmpje en andere uit context getrokken onzin weer doen alsof zo ongeveer alle andere partijen voor een Europese superstaat en een WEF NWO zijn.

Ik probeer een tegenwicht te geven aan de voorspelbare reacties.

Die nietszeggende moties van Van Meijeren en Van Houwelingen zijn een dieptriest voorbeeld van verspilde moeite en energie die alleen maar voor de FVD-bühne zijn. Dan kunnen ze met een geknipt filmpje en andere uit context getrokken onzin weer doen alsof zo ongeveer alle andere partijen voor een Europese superstaat en een WEF NWO zijn.
Als het daarom zou gaan, zou hij toch ook gewoon niet kunnen stemmen? BBB is bij die van van Meijeren ook afwezig. Hij spreekt zich er duidelijk vóór uit.

Ik weet niet of een grijs bolletje betekent: afwezigheid, oonthoudingof beide;

Nee, dat doet hij niet. Hij stemt tegen de onoverzichtelijke motie tot het uitspreken tegen het tot stand komen van een EU Superstaat.
Kan je een voorbeeld geven waarin een EU superstaat wél een goed idee zou zijn? Of waarom onteigenen wél een goed idee zou zijn?

Kan je een voorbeeld geven waarin een EU superstaat wél een goed idee zou zijn?
Nee, dat is namelijk imho niet het logische en/of enige gevolg van tegenstemmen. Een stem tegen de motie is geen stem voor het tegenovergestelde. Volgens mij is dat een logische fout.
Of waarom onteigenen wél een goed idee zou zijn?
Ook als je géén voorstander bent van onteigenen kan ik me goed voorstellen dat je de optie wel open wil houden als laatste redmiddel. Onteigenen een legaal middel dat soms nodig kan zijn om impasses te doorbreken. Het is niet nieuw, voor de aanleg van vliegvelden, wegen, spoorlijnen en woonwijken komt dit vaker voor. Is stemmen voor deze motie dan niet een uitzonderingspositie voor boeren creëren, dst is rechtsongelijkheid! ;)

Daarbij komt dat Omtzigt, iirc, zich in dit geval heeft uitgesproken tegen het nemen van allerlei beslissingen op basis van modellen, maar alleen op basis van daadwerkelijke metingen.

Het onteigenen van boeren hun brood en boter, gebaseerd op drogredenen en waanzin modellen, is denk ik het meest ondemocratische wat zich in de laatste decennia heeft afgespeeld in NL.

Dit is voor mij echt een brug te ver in ieder geval.

Sri Lanka is een mooi voorbeeld waartoe dit soort radicale maatregelen inzake landbouw en veeteelt, toe kan leiden. En dat is echt een apenland. Al zijn we hier in het westen hard op weg om ook zulke waanzinnige ideologische onzin tot uitvoer te brengen.

Nee, dat is namelijk imho niet het logische en/of enige gevolg van tegenstemmen. Een stem tegen de motie is geen stem voor het tegenovergestelde. Volgens mij is dat een logische fout.

Ook als je géén voorstander bent van onteigenen kan ik me goed voorstellen dat je de optie wel open wil houden als laatste redmiddel. Onteigenen een legaal middel dat soms nodig kan zijn om impasses te doorbreken. Het is niet nieuw, voor de aanleg van vliegvelden, wegen, spoorlijnen en woonwijken komt dit vaker voor. Is stemmen voor deze motie dan niet een uitzonderingspositie voor boeren creëren, dst is rechtsongelijkheid! ;)

Daarbij komt dat Omtzigt, iirc, zich in dit geval heeft uitgesproken tegen het nemen van allerlei beslissingen op basis van modellen, maar alleen op basis van daadwerkelijke metingen.
Allen rechts-populisten denken: “Ja, lul het maar weer goed”.

Terug
Naar boven