- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
In scène gezet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In scène gezet
Uiteraard, ze hebben onderling een slordige 30 miljard euro te verdelen.Er moet toch een reden zijn waarom iedereen weggaat?![]()

Dat is toch al onderweg met verhoging wegenbelasting?Moeten we dan zoiets invoeren?
![]()
Under new state law, Texas will bill electric vehicle drivers an extra $200 a year
The new registration fee is meant to make up for the state’s lost revenue from gasoline taxes that are used to pay for road construction and maintenance.www.texastribune.org
Ik zie het niet echt als verhoging van de mrb, maar eerder als het wegnemen van de korting.Dat is toch al onderweg met verhoging wegenbelasting?
Nee, dat doet bijna geen enkele Nederlander, de meeste nieuwe auto's zitten in de lease. Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Arme Nederlanders hebben gesen eigen dak om zonnepanelen op te leggen, zoiets?Gemiddelde Nederlander koopt natuurlijk makkelijk een auto van een ton
Verhoging was vooral korter typen.Ik zie het niet echt als verhoging van de mrb, maar eerder als het wegnemen van de korting.
Nee, dat doet bijna geen enkele Nederlander, de meeste nieuwe auto's zitten in de lease. Ik snap noet helemaal wat je bedoelt.
Daar hebben ze al een oplossing voor.Tot ze er achter komen dat zware auto's meer fijnstof afgeven qua slijtage. oa banden en remmen

Nog niet in het straatbeeld gezien na 3jDaar hebben ze al een oplossing voor.
![]()
Nieuw filter legt fijnstof van rubber aan banden
De helft van alle fijnstof van het wegverkeer in Europa is afkomstig van banden. In Engeland is daar iets op gevonden.www.ad.nl
"Een groot deel komt via het grondwater uiteindelijk in zee terecht en vormt daar microplastics."Daar hebben ze al een oplossing voor.
![]()
Nieuw filter legt fijnstof van rubber aan banden
De helft van alle fijnstof van het wegverkeer in Europa is afkomstig van banden. In Engeland is daar iets op gevonden.www.ad.nl

Als ze de elektrificatie er doorheen kunnen drukken, moet zoiets ook wel lukken.Tot ze er achter komen dat zware auto's meer fijnstof afgeven qua slijtage. oa banden en remmen
We gaan het zien steks, voor nu nog DPG-Media onzin. Hadden ze ook een filter voor de remstof ?Als ze de elektrificatie er doorheen kunnen drukken, moet zoiets ook wel lukken.