Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

1692988156842.png

Want Tesla-subsidies waren niet genoeg.

Mag lijen(sp?) dat Nicki naar NSC gaat en/of JA21 afgestraft wordt.

Er schijnen ook al mensen te zijn opgestapt vanwege Nanninga op TK-lijst.

Gemiddelde Nederlander koopt natuurlijk makkelijk een auto van een ton
Nee, dat doet bijna geen enkele Nederlander, de meeste nieuwe auto's zitten in de lease. Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Arme Nederlanders hebben gesen eigen dak om zonnepanelen op te leggen, zoiets?

Laatst bewerkt:
Nee, dat doet bijna geen enkele Nederlander, de meeste nieuwe auto's zitten in de lease. Ik snap noet helemaal wat je bedoelt.

Punt is ook dat bedrijven mee gaan met de “vergroening” en leaserijders verplichten plug-in hybride of elektrisch te gaan rijden. Dit jaar is ook weer de rapportage plicht voor veel bedrijven genaamd “energiebesparingsplicht” van het RVO. In sommige gevallen is er zelfs sprake van audit plicht.

Dit draagt bij aan achterlijke leaseauto regelingen. Zo ook bij ons. Mijn nieuw bestelde auto weegt bijna 1900kg omdat plug-in hybride. Dat tikt dan alweer lekker aan qua MRB. De tarieven van lease zijn o.a. Vanwege Hogere rente verzekering en dit component tot wel 25% gestegen tussen 2021-2023. En de tien jaar daarvoor nog geen 10% uit mijn hoofd.

Zo zie je dat die achterlijke “transitie” aan alle kanten extreem veel geld kost al.

Tot ze er achter komen dat zware auto's meer fijnstof afgeven qua slijtage. oa banden en remmen

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven