MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Zijn er dertig nodig als ik het goed gelezen heb. Elke verklaring is nodig om Groot Wassink tegen te werken.
 
Als hij alleenheerser wordt dan moeten we oppassen. Denk dat hij nog wel jeugdzondes heeft omtrent het extremistische. Verbergt iets.
 
Als hij alleenheerser wordt dan moeten we oppassen. Denk dat hij nog wel jeugdzondes heeft omtrent het extremistische. Verbergt iets.
...
GroenLinksers zijn over het algemeen beschaafde mensen, maar de partij is ook een reclasseringsinstituut van oud-communisten en andere politieke delinquenten. En wij proberen de politieke hooligans in ons midden democratische normen en waarden bij te brengen. Daarom stem ik toch op Jesse Klaver. Maar ik zou nooit op Rutger Groot Wassink stemmen.
Aldus oud-fractievoorzitter GL te Bloemendaal.
Deze GroenLinkser zal nooit op Rutger Groot Wassink (GroenLinks) stemmen | ThePostOnline
 
Was goed stuk van Meindert. Mis zijn stukjes wel op TPO ook al was ik het zelden met hem eens.
 
Tijdens debat tussen Groot Wassink en Annabel in De Balie leek het er op dat ze de vredespijp ging roken. Ligt iig niet aan Nanninga. Stiekem ventje die Rutger/
 
Laatst bewerkt:
Rij een gemiddeld stadhuis voorbij als de avond valt en tel de kantoren waar het licht aanstaat. Dag en nacht. Over verspilling gesproken. Of dit voor meer overheidsgebouwen geldt weet ik niet, maar stadhuizen zijn mijn opgevallen op een of andere manier.
Kan vanwege de beveiliging zijn?
 
Bang dat er schimmel komt in de paperassen.
DM1nr90.gif
 
Dijkstra jaagt partijen van wie ze steun nodig heeft op de kast
Tweede Kamerlid Pia Dijkstra (D66) heeft dinsdagavond in de Eerste Kamer de wind van voren gekregen tijdens het debat over de donorwet. Vooral bij de PvdA en het CDA wekte ze woede met haar opmerkingen. Zo wilde Maria Martens (CDA) graag de garantie van Dijkstra dat de donorwet straks begrijpelijk is voor iedereen, schrijft De Telegraaf. Die zekerheid komt er niet want ‘een garantie geef je op stofzuigers’, antwoordde Dijkstra een verbijsterde Martens plomverloren.
Pia toch..


Wordt de wet aangenomen, dan komt er volgens minister van Medische Zorg Bruno Bruins eerst een langdurige campagne om iedereen te informeren over de gevolgen van de wet. In het bijzonder noemde hij hierbij laaggeletterden, doven en blinden die mogelijk meer moeite hebben met begrijpen van de wet. ‘We zullen experts raadplegen zodat alle groepen (..) de nieuwe donorwet goed begrijpen.’ De campagne zal volgens Bruins zo’n 20 miljoen euro kosten. In totaal gaat de invoering van de wet tussen de 60 en 70 miljoen euro kosten. ‘Of deze kosten acceptabel zijn, laat ik aan u,’ zei de minister daarover.
 
Back
Naar boven