MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Gaan we debat van sbs 6 kijken ?
Jazeker.

Eigenlijk is een beetje de vraag waarom zoveel mensen hier gaan kijken, hier weet toch iedereen het al. De meeste mensen schijnen in de laatste weken te bepalen op welke partij of persoon ze stemmen, op een paar uitzonderingen na is iedereen hier volgens mij vrij consequent.

Aan de andere kant, als je in dit topic zit ben je niet de gemiddelde twijfelaar.

Jazeker.

Eigenlijk is een beetje de vraag waarom zoveel mensen hier gaan kijken, hier weet toch iedereen het al. De meeste mensen schijnen in de laatste weken te bepalen op welke partij of persoon ze stemmen, op een paar uitzonderingen na is iedereen hier volgens mij vrij consequent.

Aan de andere kant, als je in dit topic zit ben je niet de gemiddelde twijfelaar.
Voor mij voor een bevestiging, maar ook omdat ik gewoon wil weten wat de ander te vertellen heeft, vandaar dat ik ook gewoon de interviews van Sven met de lijsttrekkers van de kleine partijen beluister.

Jazeker.

Vermaak

• Like
Waarderingen: Vonk
En, zijn we wat wijzer geworden ?
🤣🤣

En, zijn we wat wijzer geworden ?
🤣🤣
Frans snapt er geen pepernoot van. Geert blijft de beste debater met de meeste humor. Pieter is een lopende encyclopedie, maar zit over een maand met een burnout thuis. En Dilan is haar rol nog een beetje aan het zoeken maar weet zich wel redelijk staande te houden.

Yesilgöz had dat stukje van die 75 jaar ervaring wel duidelijk ingestudeerd. Durfde zelfs omtzigt nog de schuld te geven van t kabinetsbeleid van de afgelopen tijd...

Frans snapt er geen pepernoot van. Geert blijft de beste debater met de meeste humor. Pieter is een lopende encyclopedie, maar zit over een maand met een burnout thuis. En Dilan is haar rol nog een beetje aan het zoeken maar weet zich wel redelijk staande te houden.
Daar had ik dit debat niet voor nodig. Wel genoten dat Kabouter Frans, steeds verder door het ijs zakt.

Woordspelletje natuurlijk.

Hij heeft geen miljoen, vrij te besteden, op de bank staan, zit in z'n huis (huizen), z'n hypotheek, z'n pensioen, mogelijk wat naar z'n zoon overgeheveld om die te helpen met een huis.
Laatst nog een andere invalshoek tegen Timmemans gehoord. Iemand die 10 jaar lang 3 ton netto naar binnen harkt en dan geen miljonair is geworden wil je toch niet het land laten besturen, dan zijn we binnen een jaar failliet. :D

Laatst nog een andere invalshoek tegen Timmemans gehoord. Iemand die 10 jaar lang 3 ton netto naar binnen harkt en dan geen miljonair is geworden wil je toch niet het land laten besturen, dan zijn we binnen een jaar failliet. :D
Klinkt als een wijs iemand die dat zei.

Dacht trouwens dat ik als Nederlands staatsburger gewoon in het consulaat in Moskou kon komen met me paspoort om te stemmen, maar dat is nog allemaal niet zo simpel. Blijkbaar had je maanden van te voren een aanvraag moeten indienen om een stempas opgestuurd te krijgen… Wat een onzin.

Dus helaas 1 stem minder voor Thierry :(

Dacht trouwens dat ik als Nederlands staatsburger gewoon in het consulaat in Moskou kon komen met me paspoort om te stemmen, maar dat is nog allemaal niet zo simpel. Blijkbaar had je maanden van te voren een aanvraag moeten indienen om een stempas opgestuurd te krijgen… Wat een onzin.

Mijn oma vangt jouw stem wel op!

Prutser.

Stemmen voor een land waar je niet woont. Ben je soms stiekem Turks?

Dat zou net de stem kunnen zijn tussen 4 en 5 zetels

Terug
Naar boven