- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik acht de kans zelfs waarschijnlijker dan een aanslag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, we hebben reeds al 13 jaar lang een pathologische leugenaar als PM gehad.En zo iemand wil je met ons belastinggeld laten spelen en PM maken?🤦♂️

Wie zijn toch die mensen die op hem stemmen?Had nooit gedacht dat ik net zulke nekharen van een ander zou krijgen uit de politiek, naast Kaag. Hoe verzint die engnek al die onzin.
Stond van de week een filmpje op Dumpert, gefilmd in de Bijlmer je verwacht het niet.. daar stemde van de 10 gevraagde er 8 op pvda/gl. Mooie plek om te starten met zuiveringen 🤭
Hij heeft hier wel gelijk.Had nooit gedacht dat ik net zulke nekharen van een ander zou krijgen uit de politiek, naast Kaag. Hoe verzint die engnek al die onzin.
Als we toch in stereotypen gaan spreken is in Amsterdam Zuid-Oost de kans groter op mensen met een afkomst in onze koloniën in de West en in Christelijk Afrika.Kuthoofddoeken zijn ook zo goedgelovig. Geloven dus zelfs (in) kabouters.
Als we toch in stereotypen gaan spreken is in Amsterdam Zuid-Oost de kans groter op mensen met een afkomst in onze koloniën in de West en in Christelijk Afrika.
Het waren voornamelijk blanke woke figuren en idd een enkele hoofddoek 🫠 al die kinderen van eerste generatie arbeiders zullen hoofd waarschijnlijk ook wel stemmen voor een Nederland met het liefst zo min mogelijk Nederlandse culturen. Ik kijk het nog een tijdje aan en dan vertrek ik ergens naar noord Zweden. Niet dat het daar beter is maar minder last heb je daar wel. Ben het zo langzamer hand aardig zat als melkkoe gebruikt te worden voor de personen die ons het meest hatenKuthoofddoeken zijn ook zo goedgelovig. Geloven dus zelfs (in) kabouters.
Het waren voornamelijk blanke woke figuren en idd een enkele hoofddoek 🫠 al die kinderen van eerste generatie arbeiders zullen hoofd waarschijnlijk ook wel stemmen voor een Nederland met het liefst zo min mogelijk Nederlandse culturen. Ik kijk het nog een tijdje aan en dan vertrek ik ergens naar noord Zweden. Niet dat het daar beter is maar minder last heb je daar wel. Ben het zo langzamer hand aardig zat als melkkoe gebruikt te worden voor de personen die ons het meest haten
@Pren?
Die stemmen zo links mogelijk natuurlijk, want niet werken en wel geld krijgen willen we allemaal 🥳@Pren?
In Zuid-Oost is de kans op studenten en de lagere sociaal-economische klassen wat groter, hoe vereacht je zelf dat die stemmen?
In 10 jaar €3 miljoen netto naar binnen harken en daar niets aan over houden omdat hij het (zogenaamd) heeft uitgegeven?
En zo iemand wil je met ons belastinggeld laten spelen en PM maken?🤦♂️
Ik ga met kerst weer een week heen, heb al familie wonen daar, ben zelf al rustig aan het oriënteren ook want ben het spuugzat hier en het is me veelste druk aan het worden. Zelfs in Friesland kun je wel nagaan 🤣Wordt nog druk met @The Hoff erbij. Ik wil ook mee.
Alsof de afgelopen jaren werken voor die groep heeft geloond onder VVD beleid?Die stemmen zo links mogelijk natuurlijk, want niet werken en wel geld krijgen willen we allemaal 🥳
Werken en lonen ? Nou ik weet het niet de complete middenklasse wordt naar de klote geholpen, ze nivelleren net zolang tot jij met je hbo werktuigbouwkundige studie hetzelfde krijgt als Hassan de vrouwenverkrachter uit Syrië,Alsof de afgelopen jaren werken voor die groep heeft geloond onder VVD beleid?
Wat ik bedoel is dat meer werken amper loont en je er in sommige gevallen op achteruit gaat en de reële salarissen al jarenlang achterblijven tov de economische groei en kosten van levensonderhoud.Werken en lonen ? Nou ik weet het niet de complete middenklasse wordt naar de klote geholpen, ze nivelleren net zolang tot jij met je hbo werktuigbouwkundige studie hetzelfde krijgt als Hassan de vrouwenverkrachter uit Syrië,
You own nothing and will be happy toch ?