XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ben je nu heel subtiel mensen aan het verleiden om toch maar VVD te stemmen?
:trollfacex:
Ik schets slechtst het probleem.

Daarnaast hoop ik dat alle PVV stemmers gewoon op PVV gaan stemmen. De stemmen van de splinterpartijen op rechts zouden wmb wel naar de VVD mogen. :D

Top!

Andersom heeft die h**r ze wellicht keihard nodig als de VVD de grootste wordt.

Wat een ongelofelijk misselijkmakend systeem is het toch geworden.

Wordt weer 1 groot feest de komende 4 jaar!

kill me now barney stinson GIF

Top!
Aldus de leider van de partij die zoveel naar de knoppen heeft geholpen en mensen in de stront heeft getrapt.

Zijn er nou echt nog mensen die dit serieus nemen. Overmorgen zijn dit soort uitspraken allemaal weer vergeten en zitten ze met elkaar aan tafel. Poppenkast is het.

Top!
Een coalitie van PVV, NSC, VVD met een zaken premier ala Ben van Beurden of Frans van Houten een idee?

Wel een gemiste kans van Sven om niet te vragen of ze in een kabinet met Timmermans als premier wilt stappen.

Laatst bewerkt:
Normaal schromen ze niet om alles wat maar mogelijk is uit te melken. Zet een filmpje online met zijn hoofdwond, voeg er op ludieke wat glitters aan toe en het levert heus wel wat stemmen op.
Glitters net zoals Bram? En rustig maar, nu.nl heeft de titel al aangepast naar: Baudet heeft hoofdwond na mishandeling Groningen: 'Maar wij gaan door en buigen niet' dus nu is het niet volgens FVD.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven