- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ben je nu heel subtiel mensen aan het verleiden om toch maar VVD te stemmen?Dat kan nog best lastig worden met VVD en PVV op gelijke hoogte.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je nu heel subtiel mensen aan het verleiden om toch maar VVD te stemmen?Dat kan nog best lastig worden met VVD en PVV op gelijke hoogte.

Ben je nu heel subtiel mensen aan het verleiden om toch maar VVD te stemmen?
![]()
Ik schets slechtst het probleem.Ben je nu heel subtiel mensen aan het verleiden om toch maar VVD te stemmen?
![]()

En dan bedoel je VVD, NSC of GL/PvdA.Liever dat dan PvdA/GL.
Eigenlijk erg dat dit nu de keuze is in de huidige situatie. Slecht, Slechter of Slechtst.
Timmermans is dus nog slechter dan slechtst.Ik vind de PVV als premiersleverancier nou ook niet echt een doorslaand succes. Ik zie Geert daar niet zitten. Dat is nog meer een karikatuur dan Trump.

![]()
VVD-leider Yesilgöz stapt niet in een kabinet met Wilders als premier: 'Doe ik niet'
VVD-lijsttrekker Dilan Yesilgöz stapt niet in een kabinet waarin PVV-leider Geert Wilders premier is. Daarmee schaaft Yesilgöz iets aan haar standpunt dat zij de PVV bij voorbaat niet uitsluit.www.nu.nl
Top!
Wordt weer 1 groot feest de komende 4 jaar!Andersom heeft die h**r ze wellicht keihard nodig als de VVD de grootste wordt.
Wat een ongelofelijk misselijkmakend systeem is het toch geworden.
Aldus de leider van de partij die zoveel naar de knoppen heeft geholpen en mensen in de stront heeft getrapt.![]()
VVD-leider Yesilgöz stapt niet in een kabinet met Wilders als premier: 'Doe ik niet'
VVD-lijsttrekker Dilan Yesilgöz stapt niet in een kabinet waarin PVV-leider Geert Wilders premier is. Daarmee schaaft Yesilgöz iets aan haar standpunt dat zij de PVV bij voorbaat niet uitsluit.www.nu.nl
Top!
Baudet heeft hoofdwond na aanval: 'Maar wij gaan door en buigen niet' | Politiek | NU.nl
Thierry Baudet heeft een hoofdwond overgehouden aan de aanval van maandag in een Gronings café. De FVD-leider zei dinsdag op een persconferentie dat hij doorgaat als leider van zijn partij: "Wij zullen hier niet voor buigen."www.nu.nl
Als we op die tour gaan, hier een foto van de platte aarde:
Een coalitie van PVV, NSC, VVD met een zaken premier ala Ben van Beurden of Frans van Houten een idee?![]()
Top!
Normaal schromen ze niet om alles wat maar mogelijk is uit te melken. Zet een filmpje online met zijn hoofdwond, voeg er op ludieke wat glitters aan toe en het levert heus wel wat stemmen op.Als we op die tour gaan, hier een foto van de platte aarde:
![]()
Glitters net zoals Bram? En rustig maar, nu.nl heeft de titel al aangepast naar: Baudet heeft hoofdwond na mishandeling Groningen: 'Maar wij gaan door en buigen niet' dus nu is het niet volgens FVD.Normaal schromen ze niet om alles wat maar mogelijk is uit te melken. Zet een filmpje online met zijn hoofdwond, voeg er op ludieke wat glitters aan toe en het levert heus wel wat stemmen op.
Of, of glitters zoals elvenstof.Glitters net zoals Bram? En rustig maar, nu.nl heeft de titel al aangepast naar: Baudet heeft hoofdwond na mishandeling Groningen: 'Maar wij gaan door en buigen niet' dus nu is het niet volgens FVD.