- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
David Icke is het weer met me eens en zegt wat zinnigs.
Iemand anders, ik noem geen namen, had ook die lijfwacht het ziekenhuis ingeslagen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
David Icke is het weer met me eens en zegt wat zinnigs.
Niet links, niet rechts, dus ergens in het midden?Ik duid niets, Ik luister podcasts en lees verkiezings programma's. Ik ben niet links of rechts. Hoogstends zo veel mogelijk rationeel hoop ik.
Als er iets is wat jij volgens mij echt niet hebt, is het een gemiddelde mening. Wat oké is hè.A vandaar die naam.
Woke antifa tuig.
Ausradieren dat marxistische tuig.
Ik ben een trouwe luisteraar van Wierd, maar ik vind dit inhoudelijk een zwak verhaal.Volgens Wierd Duk zou het nu wel eens anders kunnen zijn.
Tenzij Geert Wilders een domme fout maakt zou hij zomaar de grootste kunnen worden.
Google Podcasts is niet meer beschikbaar
podcasts.google.com
Er lijkt toch nog een last minute 2012-achtig scenario te ontstaan eigenlijk waarbij die kleinere rechtse en linkse partijen echt flink uitgekleed worden omdat mensen in het stemhokje toch voor die strategische stem gaan omdat ze niet willen dat xyz de grootste wordt. Zou me niet verbazen als gl/pvda nog boven de 30 zetels gaat uitkomen bvb. Zou toch een vreemd scenario zijn waarin het overgrote deel van nl rechts stemt maar een linkse partij de grootste wordt. Peilingen hebben hier ook grote invloed op.
Zou het volgens jullie eigenlijk moeten kunnen dat iemand die niet in Nederland is geboren straks (mogelijk) premier wordt? In de meeste landen is dat volgens mij bij wet niet eens mogelijk.

Zeg de verkeerde (of juist de juiste) dingen en je wordt eerst geïsoleerd, vervolgens geïntimideerd en uiteindelijk onschadelijk gemaakt via ofwel de dood of jilla.
De gedachte van @tymboo en @Vonk beangstigt mij ook, heb niet de illusie dat NSC er dan als derde in een coalitie met het beleid mee heen gaat.
Hopelijk gaan er uit het linkse blok nog wat mensen D66 stemmen... en hopelijk gaan mensen uit het rechtse blok niet ipv PVV nu FVD stemmen, dan wint antifa namelijk.
En als je dit doort ideeën durft op te schrijven, dan verdien je ook geen regeringsverantwoordelijkheid.
Hij is advocaat, op een partijdige manier juridische duiding geven is zijn vak.Net of je Sidney Smeets serieus moet nemen.
Maakte hij geen seksafspraken met minderjarige ?
Ik hoop dat VVD en PVV de ballen hebben om GL/PvdA links te laten liggen, zelfs als die de grootste wordt.
Was het maar zo'n feest.IJdele hoop. Laten we er gewoon voor zorgen dat ze niet de grootste worden. Dan is dat gevaar in elk geval verdreven, want volgens mij blijft hij dan niet, aangezien hij alleen premier wil worden en verder niets.
Dat kan nog best lastig worden met VVD en PVV op gelijke hoogte.Laten we er gewoon voor zorgen dat ze niet de grootste worden.