MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik duid niets, Ik luister podcasts en lees verkiezings programma's. Ik ben niet links of rechts. Hoogstends zo veel mogelijk rationeel hoop ik.
Niet links, niet rechts, dus ergens in het midden? :emo: Als er iets is wat jij volgens mij echt niet hebt, is het een gemiddelde mening. Wat oké is hè.

Woke antifa tuig.

Ausradieren dat marxistische tuig.

• Like
Waarderingen: Boca
1700298294000-1700412392573.jpg

Gewoon omdat het kan.

So he jabbed her

Er lijkt toch nog een last minute 2012-achtig scenario te ontstaan eigenlijk waarbij die kleinere rechtse en linkse partijen echt flink uitgekleed worden omdat mensen in het stemhokje toch voor die strategische stem gaan omdat ze niet willen dat xyz de grootste wordt. Zou me niet verbazen als gl/pvda nog boven de 30 zetels gaat uitkomen bvb. Zou toch een vreemd scenario zijn waarin het overgrote deel van nl rechts stemt maar een linkse partij de grootste wordt. Peilingen hebben hier ook grote invloed op.

Er lijkt toch nog een last minute 2012-achtig scenario te ontstaan eigenlijk waarbij die kleinere rechtse en linkse partijen echt flink uitgekleed worden omdat mensen in het stemhokje toch voor die strategische stem gaan omdat ze niet willen dat xyz de grootste wordt. Zou me niet verbazen als gl/pvda nog boven de 30 zetels gaat uitkomen bvb. Zou toch een vreemd scenario zijn waarin het overgrote deel van nl rechts stemt maar een linkse partij de grootste wordt. Peilingen hebben hier ook grote invloed op.

Ik ben er ook een beetje bang voor.

Zou het volgens jullie eigenlijk moeten kunnen dat iemand die niet in Nederland is geboren straks (mogelijk) premier wordt? In de meeste landen is dat volgens mij bij wet niet eens mogelijk.

Zou het volgens jullie eigenlijk moeten kunnen dat iemand die niet in Nederland is geboren straks (mogelijk) premier wordt? In de meeste landen is dat volgens mij bij wet niet eens mogelijk.

Nee in principe zou je dit niet moeten willen.

Trouwens ook wel opmerkelijk dat die “aanslagen” op Baudet worden uitgevoerd door Oekrainse vluchtelingen en schooljongens :o

Baudet is de laatste tijd de AIVD een beetje aan het exposen, dus deze shit zal wel een soort afrekening / waarschuwing zijn uit die hoek.

Wat dat betreft is Nederland toch niet zo HEUL VEEL anders dan Rusland :hahaha: Zeg de verkeerde (of juist de juiste) dingen en je wordt eerst geïsoleerd, vervolgens geïntimideerd en uiteindelijk onschadelijk gemaakt via ofwel de dood of jilla.

De gedachte van @tymboo en @Vonk beangstigt mij ook, heb niet de illusie dat NSC er dan als derde in een coalitie met het beleid mee heen gaat.

Hopelijk gaan er uit het linkse blok nog wat mensen D66 stemmen... en hopelijk gaan mensen uit het rechtse blok niet ipv PVV nu FVD stemmen, dan wint antifa namelijk.

En als je dit doort ideeën durft op te schrijven, dan verdien je ook geen regeringsverantwoordelijkheid.

Linkje naar duiding met een artikel over de blokken, zelfde auteur profileert ook de kiezers van andere parrijen.

Laatst bewerkt:
De gedachte van @tymboo en @Vonk beangstigt mij ook, heb niet de illusie dat NSC er dan als derde in een coalitie met het beleid mee heen gaat.

Hopelijk gaan er uit het linkse blok nog wat mensen D66 stemmen... en hopelijk gaan mensen uit het rechtse blok niet ipv PVV nu FVD stemmen, dan wint antifa namelijk.

En als je dit doort ideeën durft op te schrijven, dan verdien je ook geen regeringsverantwoordelijkheid.

Ik hoop dat VVD en PVV de ballen hebben om GL/PvdA links te laten liggen, zelfs als die de grootste wordt.

Net of je Sidney Smeets serieus moet nemen.
Maakte hij geen seksafspraken met minderjarige ?
Hij is advocaat, op een partijdige manier juridische duiding geven is zijn vak.

Bovendien kan je hem geen gebrek aan ervaring met het zich inleven in minderjarigen verwijten.

Ik hoop dat VVD en PVV de ballen hebben om GL/PvdA links te laten liggen, zelfs als die de grootste wordt.

IJdele hoop. Laten we er gewoon voor zorgen dat ze niet de grootste worden. Dan is dat gevaar in elk geval verdreven, want volgens mij blijft hij dan niet, aangezien hij alleen premier wil worden en verder niets.

IJdele hoop. Laten we er gewoon voor zorgen dat ze niet de grootste worden. Dan is dat gevaar in elk geval verdreven, want volgens mij blijft hij dan niet, aangezien hij alleen premier wil worden en verder niets.
Was het maar zo'n feest.

Hij wil alleen als premier het kabinet in, anders gaat hij de fractie leiden, was de uitspraak.

Nee, ik geloof ook niet dat hij dat mogelijk 4 jaar gaat doen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven