MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Idd als voorzitter van de commissie 'stiekem' luisterde hij tenminste echt naar de bevolking :roflol:
Ja beter toch.
Alle Nederlanders achter een tap en een chip in de nek.
Afgelopen met demo's, rellen en andere onzin. Ga maar werk zoeken als je je verveelt.
Terug naar de jaren 50 en afgelopen met woke klaploppers.

Terug naar het begin. Europa is het grootste deel van de tijd bewoond door donkere mensen.
50.000 - 8000= 42.000 jaar duurt het om te integreren in onze blanke samenleving.

Moet je nagaan.... er waren toen al wel blanken in Zweden.... kwamen die niet uit Afrika?
Of kwamen die al veel eerder en hebben die ongemerkt een blanke samenleving opgebouwd in het hoge noorden om minder last te hebben van discriminatie door donkeren en Neanderthalers?

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.345
Ik ben zeker weer de enige die denkt dat we helemaal niet van de 'apen afstammen' maar dat ergens in de tijdlijn DNA van primaten is aangepast naar wat nu mensen zijn.

Think About It GIF by Big Potato Games

De voornaam d*ck is uiterst succesvol buiten de landsgrenzen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.348
Het is een grote gok natuurlijk, iemand kiezen met een totaal gebrek aan politieke ervaring. Tegelijkertijd draait hij al zolang mee in de Haagse bureaucratie dat het moeilijk voor te stellen is dat Schoof de verpersoonlijking gaat worden van de transparante bestuurscultuur die ons door o.a. Omtzigt wordt voorgespiegeld. Schoof wordt, net als Rutte, gewoon verantwoordelijk gehouden voor alles dat misgaat en om dan een kabinet met grote botsende belangen bij elkaar te houden is een grote uitdaging. We zullen zien of hij daartoe in staat is. Maar het zou mij verbazen als dit kabinet er nog zit eind 2026. Een en ander hangt ook af welke poppetjes er komen, of die zo stevig in de schoenen staan dat ze zich niet laten ringeloren door de vier partijleiders.

d*ck Schoof was t/m begin 2021 lid van de PvdA, maar is sindsdien partijloos.
Ik denk dat op de onderwerpen die nu heet zijn zoals asiel. d*ck een uitermate goede keus is geweest.

En als je hem niet kent dan heb wel een paar hoofdstukken gemist want Hij is jaren direct verantwoordelijk geweest voor onze veiligheid.

ok

Ik ben zeker weer de enige die denkt dat we helemaal niet van de 'apen afstammen' maar dat ergens in de tijdlijn DNA van primaten is aangepast naar wat nu mensen zijn.

Think About It GIF by Big Potato Games
Het dna van primaten is aangepast door alliens :scratch: en zo is een deel mens geworden.

Veel plezier bij de dagbesteding :thumb:

Beter dan de achternaam Kok.

Het is opmerkelijk genoeg een naam die gebruikt wordt als korte versie van Richard.

Niet zo lang geleden was er nog een Amerikaanse VP die d*ck heette, dus internationaal komt dat wel goed.

En hangt af wat er op het wereldtoneel gebeurd.
Scenario dat ik best zie gebeuren:

d*ck Schoof (ook even aan) haakt toch af vanwege een (bewust gelanceerd) schandaal, zodat Mark Rutte gewoon demissionair premier kan blijven en (omdat die naar de NAVO gaat) neemt Dilan Yeşilgöz-Zegerius (met die zwager, huurmoordenaar en vriend van Peter R. de Vries, Rob Zegerius, die 20 jaar in het gevang zou zitten) het stokje demissionair over tot aan de (nooit meer komende) nieuwe verkiezingen (omdat er iets groots staat te gebeuren).

Scenario dat ik best zie gebeuren:

d*ck Schoof (ook even aan) haakt toch af vanwege een (bewust gelanceerd) schandaal, zodat Mark Rutte gewoon demissionair premier kan blijven en (omdat die naar de NAVO gaat) neemt Dilan Yeşilgöz-Zegerius (met die zwager, huurmoordenaar en vriend van Peter R. de Vries, Rob Zegerius, die 20 jaar in het gevang zou zitten) het stokje demissionair over tot aan de (nooit meer komende) nieuwe verkiezingen (omdat er iets groots staat te gebeuren).
Wauw ....

Terug
Naar boven