XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Als je je ziel verkocht hebt:

1716966578287.png

Bijlagen

• 1716966557813.png
    1716966557813.png
    720 KB · Weergaven: 27
Wat vond hij van het NCTV rapport vooral op te letten voor die nieuwe dreiging van extreemrechtse complot wappies en boertjes die tijdens bepaalde gebeurtenissen in de recente geschiedenis wat kritisch naar de overheid werden?

Ik ben zeker weer de enige die denkt dat we helemaal niet van de 'apen afstammen' maar dat ergens in de tijdlijn DNA van primaten is aangepast naar wat nu mensen zijn.

Think About It GIF by Big Potato Games
Ik denk dat er ergens in de tijdlijn aliens/zielen/spirituele wezens oid apen inderdaad hebben gekozen om de mensheid hier op te richten. Dus wij zijn half dier/half spirit/wat dan ook.

Ja nou, hier word ik echt vrolijk van.. :(

Zo kennen we de DENK-praktijken van Forum weer, wat zijn het toch kansloze valse gluiperds met dat geknip in filmpjes!

Hij zij er meteen achter dat hij dat een inspiratie iets anders is dan een voorbeeld.

Zo kennen we de DENK-praktijken van Forum weer, wat zijn het toch kansloze valse gluiperds met dat geknip in filmpjes!

Hij zij er meteen achter dat hij dat een inspiratie iets anders is dan een voorbeeld.

Dat het valse gluiperds zijn bij Fvd is voor mij een feit.
Overigens, net zoals dat gemiddeld genomen geldt voor de meeste andere politici en partijen.

Echter, dat inspiratie en voorbeeld in deze context wel héél erg dichtbij elkaar liggen en/of in elkaars verlengde, zou uitgerekend jij toch moeten weten!
Laat je scherpheid niet bedwelmen door je haat voor de Fvd.

Los daarvan word ik er al helemaal niet vrolijk van dat dit vage figuur -die ik tot eergisteren niet eens kende- in ene "mijn" premier wordt.

Dat het valse gluiperds zijn bij Fvd is voor mij een feit.
Overigens, net zoals dat gemiddeld genomen geldt voor de meeste andere politici en partijen.

Echter, dat inspiratie en voorbeeld in deze context wel héél erg dichtbij elkaar liggen en/of in elkaars verlengde, zou uitgerekend jij toch moeten weten!
Laat je scherpheid niet bedwelmen door je haat voor de Fvd.

Los daarvan word ik er al helemaal niet vrolijk van dat dit vage figuur -die ik tot eergisteren niet eens kende- in ene "mijn" premier wordt.
Ik moet het ook nog allemaal zien met Schoof, maar met die toevoeging weggeknipt gaan ze met zijn woorden aan de haal. Ze leggen hem precies dat in de mond waar hij met die nuance afstand van nam.

Dat is vals, onoprecht en doen ze express, want het zorgt voor clicks en de domme fans trappen erin.

Als er al skepsis is over Schoof.
https://www.runnersworld.com/nl/nieuws/a60933548/minister-president-d*ck-schoof-hardloper/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven