- Waardering
- 21.437
Ik denk nog steeds dat als dit kabinet daadwerkelijk gaat komen het voor eind 2026 valt. Dan zullen er hoe dan ook fikse bezuinigingen moeten komen. Gaan de bekende partijen dat eerlijk communiceren, dat ze allerlei wilde plannen hadden die helemaal niet gedekt kunnen worden.wat meer in oplossingen gaat denken ipv het eeuwige gepolder en gelul van de afgelopen pakweg 8 jaar .Halve oplossingen en pleisters op wonden hebben we niks aan als Nederland ...tijd zal het leren
En wat te denken van een situatie straks waarin de rechter bepaalde plannen terugfluit inzake asielbeleid. De vier partijen hebben plannen op dat gebied dat op zijn minst in een grijs gebied vallen. Gaat Wilders dan zijn bekende toneelspel opvoeren met het ligt niet aan ons het zijn D66 rechters die dit land naar de knoppen helpen ziet u toch zelf. Of gaat hij dimmen en roepen de andere twee partijen, VVD en NSC, hem dan tot de orde en respecteren ze als partijleiders de onafhankelijke rechtspraak. BBB zie ik tot alles in staat dus daar reken ik niet eens op. En hoe zal het kabinet zich opstellen? Zijn die sterk genoeg?

, neejjjj, ik zou niet durven hoor