XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.461
wat meer in oplossingen gaat denken ipv het eeuwige gepolder en gelul van de afgelopen pakweg 8 jaar .Halve oplossingen en pleisters op wonden hebben we niks aan als Nederland ...tijd zal het leren
Ik denk nog steeds dat als dit kabinet daadwerkelijk gaat komen het voor eind 2026 valt. Dan zullen er hoe dan ook fikse bezuinigingen moeten komen. Gaan de bekende partijen dat eerlijk communiceren, dat ze allerlei wilde plannen hadden die helemaal niet gedekt kunnen worden.

En wat te denken van een situatie straks waarin de rechter bepaalde plannen terugfluit inzake asielbeleid. De vier partijen hebben plannen op dat gebied dat op zijn minst in een grijs gebied vallen. Gaat Wilders dan zijn bekende toneelspel opvoeren met het ligt niet aan ons het zijn D66 rechters die dit land naar de knoppen helpen ziet u toch zelf. Of gaat hij dimmen en roepen de andere twee partijen, VVD en NSC, hem dan tot de orde en respecteren ze als partijleiders de onafhankelijke rechtspraak. BBB zie ik tot alles in staat dus daar reken ik niet eens op. En hoe zal het kabinet zich opstellen? Zijn die sterk genoeg?

Knippen en plakken is juist wat FVD altijd doet.

Het standpunt wat hij hier verkondigt, Groningers moeten niet zeuren, gewoon doorgaan met boren naar gas, is jarenlang het establishment-standpunt geweest.
Het was knip en plak werk van jouw favo partij D66 maat, nu niet de boel gaan omdraaien omdat t je ff niet uitkomt. Ga anders ff met je vriendinnetje Hell in discussie.

Gaan we nou echt pixels verspillen aan een volslagen idioot, of speelt een idioot daar wil ik vanaf zijn, die puur uit nood de politiek is ingegaan en er een verdienmodel uit heeft gesleept.
Oh My God Wow GIF by CBS

• #19.464
Hij misbruikt zijn stemvee door ze slachtoffer te laten worden van complotten die de wereld in geslingerd zijn door FVD en waaraan allerlei verdienmodellen hangen. Dat is het schrijnende van de hele zaak. Stemvee denkt overal complotten te zien maar zijn in een rabbit hole van de FVD terechtgekomen. Niemand neemt hem serieus in de kamer, en waarom zouden ze ook.

Hij misbruikt zijn stemvee door ze slachtoffer te laten worden van complotten die de wereld in geslingerd zijn door FVD en waaraan allerlei verdienmodellen hangen. Dat is het schrijnende van de hele zaak. Stemvee denkt overal complotten te zien maar zijn in een rabbit hole van de FVD terechtgekomen. Niemand neemt hem serieus in de kamer, en waarom zouden ze ook.
Er zijn ook bijna overal complotten anders zou de recherge niet standaard understaffed en overwerkt zijn. Dat er volop complotten zijn geldt natuurlijk op micro en op macro niveau.

kusjes een complotmarmot.

Ik denk nog steeds dat als dit kabinet daadwerkelijk gaat komen het voor eind 2026 valt. Dan zullen er hoe dan ook fikse bezuinigingen moeten komen. Gaan de bekende partijen dat eerlijk communiceren, dat ze allerlei wilde plannen hadden die helemaal niet gedekt kunnen worden.

En wat te denken van een situatie straks waarin de rechter bepaalde plannen terugfluit inzake asielbeleid. De vier partijen hebben plannen op dat gebied dat op zijn minst in een grijs gebied vallen. Gaat Wilders dan zijn bekende toneelspel opvoeren met het ligt niet aan ons het zijn D66 rechters die dit land naar de knoppen helpen ziet u toch zelf. Of gaat hij dimmen en roepen de andere twee partijen, VVD en NSC, hem dan tot de orde en respecteren ze als partijleiders de onafhankelijke rechtspraak. BBB zie ik tot alles in staat dus daar reken ik niet eens op. En hoe zal het kabinet zich opstellen? Zijn die sterk genoeg?
Ik deel die zorgen wel moet ik eerlijk zijn .Het lijkt er vooral op dat ze de boel vooral afschuiven om er op korte termijn vooral zieltjes en goedkeuring te winnen .Ergens zal deze rekening vereffend worden en aangezien nu die lage en midden inkomens behoorlijk gecompenseerd worden vrees ik dat ze toch aan mijn met bloed , zweet en tranen opgebouwde vermogen gaan zitten met hun smerige tengels . Wat asiel beleid kan ik makkelijk zijn ; doen !!!
even daargelaten wat jij aanhaalde met het gerechtelijk niet haalbaar zijn ( een van de weinige dingen waar Wilders redelijk spot on is ) .
De BBB kan ik weinigs goed over zeggen laten we het erop houden dat Caroline gewoon gezien word als gezellige benaderbare dikke tante die haar best voor ons gaat doen ( geloof er niks van ) en daar knelt ook de schoen denk dat de gemiddelde stemmer vooral op persoons voorkeur zijn keuze maakt ipv inhoudelijke zaken .. laten we vooralsnog blij zijn dat het geen groen links kabinetje word

• #19.467
Er zijn ook bijna overal complotten anders zou de recherge niet standaard understaffed en overwerkt zijn. Dat er volop complotten zijn geldt natuurlijk op micro en op macro niveau.

kusjes een complotmarmot.
Ik vind dat iedereen zelf moet beslissen, dat is vrijheid gelukkig. Ik heb Baudet de afgelopen jaren wel een transformatie zien ondergaan, hij had toen hij fris leek te beginnen een aardig potentieel. Das war einmal.

Interne markt…. Gasoline Spain 1.43 eurosGasoline France 1.99 eurosGasoline Luxembourg 1,57 eurosGasoline Belgium 1.81 eurosGasoline Netherlands 2.13 euros

• Angry
Waarderingen: GruX
Het was knip en plak werk van jouw favo partij D66 maat, nu niet de boel gaan omdraaien omdat t je ff niet uitkomt. Ga anders ff met je vriendinnetje Hell in discussie.
Ik heb niet zoveel met D66 en omdraaien doe ik niet.

Het is FVD die voortdurend met knip- en plakwerk halve waarheden en hele leugens de wereld in slingert. Zelfs in dat filmpje met Andrew Tate laat Baudet een onwaarheid onweersproken omdat het hem goed uitkomt. Zelfs als het framend knip- en plakwerk zou zijn, dan is het uiterst hypocriet om daar vanaf FVD-zijde over te vallen.

Hoe maakt het knippen en plakken van dit fragment de betekenis anders? Waren dit een paar "uitgljders" in een goed doordacht verhaal?

Ook over de inhoud van zijn uitspraken heb je niets te zeggen?

Laatst bewerkt:
Dat zou inderdaad goed kunnen, we zullen zien..

IK???, neejjjj, ik zou niet durven hoor :D

Maar dan kom ik dus zaken zoals dit tegen, waarvan ik niet weet wat ik er van moet denken cq. wat klopt of niet en of het pure laster is of gewoon de waarheid:

"Als AIVD-chef vervalste hij twee ambtsberichten over het islamitische Cornelius Haga Lyceum in Amsterdam en organiseerde door omkoping van een van de bestuurders de ondergang van deze onderwijsinstelling."

"Als NCTV-chef liet hij vanaf 2014 zonder wettelijke bevoegdheden Nederlanders volgen via anonieme accounts op sociale media en creëerde een spionageapparaat van burgers"

"Op de achtergrond regisseerde hij het inreisverbod van David Icke, was hij betrokken bij de schadebeheersing rondom Grapperhaus, de minister die het hele land opsloot en terroriseerde met absurde social distancing-maatregelen maar zelf doodleuk zijn bruiloft vierde".

"Als AIVD-baas was Schoof betrokken bij het Russian collusion-schandaal waarbij Rusland vals beschuldigd werd van verkiezingsinmenging in de Verenigde Staten. Voorts probeerde hij de conclusies van de onderzoekscommissie naar MH17 te beïnvloeden"
Ik weet ook niet exact wat ervan waar is. Ook weet ik niet altijd of ik het erg vind, tbh. Die burgers in de gaten houden via neppe social media accounts... Zo spannend vind ik dat op zichzelf niet. Ligt er een beetje aan het doelwit, de achterliggende reden en wat er met de informatie gedaan is.

Anyway, er zit niet veel anders dan afwachten en zien wat die kerel in z'n mars heeft.

Ik heb niet zoveel met D66 en omdraaien doe ik niet.

Het is FVD die voortdurend met knip- en plakwerk halve waarheden en hele leugens de wereld in slingert. Zelfs in dat filmpje met Andrew Tate laat Baudet een onwaarheid onweersproken omdat het hem goed uitkomt. Zelfs als het framend knip- en plakwerk zou zijn, dan is het uiterst hypocriet om daar vanaf FVD-zijde over te vallen.

Hoe maakt het knippen en plakken van dit fragment de betekenis anders? Waren dit een paar "uitgljders" in een goed doordacht verhaal?
hij gaat om met Tate .....case closed

Als t een trekpop wordt van de vier vrienden is t ook weer niet goed

Vergeet u niet te gaan stemmen donderdag?

De fans van VVD, D66, GroenLinks-PvdA en Volt zullen dit namelijk wel doen.

Mooie poster.

Terug
Naar boven