- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Bij BBB en NSC zit ook wel ervaring, vol met oud-CDA'ers.Vvd/sgp/cda of d66 kiezen. Als je voor ervaring wil kiezen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij BBB en NSC zit ook wel ervaring, vol met oud-CDA'ers.Vvd/sgp/cda of d66 kiezen. Als je voor ervaring wil kiezen.
Woon jij niet in Rusland?
Sluiten zich aan bij EVP dacht ik, waar CDA/CU ook zit. Dan zou ik eerder voor een van die twee kiezen als ik dat lijstje van Steks zie, om te zien hoe ze zich gaan ontwikkelen mochten ze voldoende stemmen krijgen. Of natuurlijk een van de anderen uit dat lijstje als ik Steks was. Als je fan bent van asielbeleid van regeerakkoord, dat is 80% VVD. Je zal moeten kijken wat je belangrijk vindt en zien welke partijen daar bij aansluiten @SteksBij BBB en NSC zit ook wel ervaring, vol met oud-CDA'ers.
Willen zich aansluiten bij EVP: dat zal na de verkiezingen moeten blijken. Het was een half serieuze suggestie op basis van "ervaring", ik zou mensen niet aanraden BBB te stemmen.Sluiten zich aan bij EVP dacht ik, waar CDA/CU ook zit. Dan zou ik eerder voor een van die twee kiezen als ik dat lijstje van Steks zie, om te zien hoe ze zich gaan ontwikkelen mochten ze voldoende stemmen krijgen. Of natuurlijk een van de anderen uit dat lijstje als ik Steks was. Als je fan bent van asielbeleid van regeerakkoord, dat is 80% VVD. Je zal moeten kijken wat je belangrijk vindt en zien welke partijen daar bij aansluiten @Steks
Ik doe dat ook niet, maar iedere stem minder naar de VVD is er één.
Mijn advies: Nederlandse partijen hebben nauwelijks zetels in hun Europese fracties. Zijn gaan dus nooit het tij keren binnen die fractie. Negeer daarom hun Nederlandse programma en kijk waar die fractie voor staat. Kies vervolgens de fractie, die het beste bij je past.
Ik geloof dat er momenteel bij alle partijen wel een signaal (indicatief) vanuit de kiezer doorkomt.weet je zeker dat ze voor strenger beleid op asiel wn migratie zijn.
Dat is ook (nog) niet te zeggen.Ik vraag me af hoeveel mensen weten dat je je moet verdiepen in de standpunten van fracties waartoe de partijen (willen) horen. Ergens wel logisch, maar de media stemwijzers maken je daar ook niet op attent.
Moet ik me nu wel focussen op de standpunten van de individuele partijen of niet?Dat is ook (nog) niet te zeggen.
Iedereen heeft eigen standpunten en daarna gaan ze binnen fracties onderhandelen. Zie puls-visserij, belangen van grote landen als Frankrijk gaan uiteindelijk gewoon voor.
Laat ik nu ook namens mij vrouw mogen stemmen.Ik doe dat ook niet, maar iedere stem minder naar de VVD is er één.

Op papier heb je gelijk, maar zoals je zelf al aangeeft, heeft Nederland nauwelijks invloed in die fracties. Nederland had 33 zetels, verdeeld over 8 fracties. De enige invloedrijke fracties hebben meer dan 100 zetels. Dan moet je als Nederlandse partij al heel veel geluk willen hebben, wil je meer dan 10% van een fractie vertegenwoordigen. En dan is het nog maar de vraag of die 10% bereid is op te komen voor de punten, die jij belangrijk vindt.Dat is ook (nog) niet te zeggen.
Iedereen heeft eigen standpunten en daarna gaan ze binnen fracties onderhandelen. Zie puls-visserij, belangen van grote landen als Frankrijk gaan uiteindelijk gewoon voor.
Je moet je focussen op wat de kans op een VVD stem verkleint.Moet ik me nu wel focussen op de standpunten van de individuele partijen of niet?

Wie zegt dat voor mij de VVD niet de juiste optie is?Je moet je focussen op wat de kans op een VVD stem verkleint.![]()
helaas doet het niet zoveel
Want?
Kijk in NL
Ik heb weinig te klagen, dus iets meer uitleg?