- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt door haar nichtje, die heeft veel campagne gevoerd, was ook bij de jaarlijkse Pinkster-bedevaart van Parijs naar Chartres.
Pics ?Komt door haar nichtje, die heeft veel campagne gevoerd, was ook bij de jaarlijkse Pinkster-bedevaart van Parijs naar Chartres.
Le Pen is al een paar keer bijna president geweest. Ook een hoge opkomst, euro kritische stemmers zijn wel gegaan dit keer.
AfD staat 2e in Duitsland, dat is ook knap hadden gezien de polls ook 4e kunnen worden. De regeringscoalitie van Sociaaldemocraten en Groen verloor keihard.
Marion Maréchal heet ze.
Komt ook gewoon door wat er in heel Europa leeft?Komt door haar nichtje, die heeft veel campagne gevoerd, was ook bij de jaarlijkse Pinkster-bedevaart van Parijs naar Chartres.
Le Pen is al een paar keer bijna president geweest. Ook een hoge opkomst, euro kritische stemmers zijn wel gegaan dit keer.
AfD staat 2e in Duitsland, dat is ook knap hadden gezien de polls ook 4e kunnen worden. De regeringscoalitie van Sociaaldemocraten en Groen verloor keihard.
Dat denk ik wel, maar ik heb Marion veel langs zien komen de afgelopen periode en ze is behoorlijk bekemd in Frankrijk.
Conservatief rechts dat begint vaak al bij de Christendemocraten, denk ik, al zal dat per land wat verschillen. Radicaal rechts is dan alles wat sociaal-cultureel rechtser is, dus AfD, RN, JA21, PVV, of zoiets?NOS heeft het over conservatief rechts en radicaal rechts. Moet ik dan denken aan SGP vs FvD, of hoe moet ik dat zien?
Conservatief is christelijk, het overige is radicaal?Conservatief rechts dat begint vaak al bij de Christendemocraten, denk ik, al zal dat per land wat verschillen. Radicaal rechts is dan alles wat sociaal-cultureel rechtser is, dus AfD, RN, JA21, PVV, of zoiets?
Nee, zie aanpassing van mijn post. Vaak is er wel enige overlap tussen conservatief en christelijk.Conservatief is christelijk, het overige is radicaal?
Dat is zo. Als alle PVV-stemmers waren komen opdagen, was GL/PVDA verpulverd.Pijnlijk voor FvD. Zijn er verhoudingsgewijs weinig midden/rechtse kiezers naar de stembus geweest, of lijkt dat zo?
Er komen sowieso weinig mensen opdagen voor deze verkiezingen tov nationala. Veel kiezers zijn hoogopgeleid rijk links, eu-liefhebber of voelen de burgerplicht (SGP: 71% van de TK23 stemmers kwam opdagen).Pijnlijk voor FvD. Zijn er verhoudingsgewijs weinig midden/rechtse kiezers naar de stembus geweest, of lijkt dat zo?
alleen als ze weer PVV hadden gestemd, en dat kun je niet bepalen nu.Dat is zo. Als alle PVV-stemmers waren komen opdagen, was GL/PVDA verpulverd.
Dat geldt voor iedere club, zelfs voor GL-PvdA. De stroomdiagrammen bij de NOS geven percentages van wat er wel gebeurd is.alleen als ze weer PVV hadden gestemd, en dat kun je niet bepalen nu.
Die heb ik al geplaatst eerder.Dat geldt voor iedere club, zelfs voor GL-PvdA. De stroomdiagrammen bij de NOS geven percentages van wat er wel gebeurd is.
Met alle zwevende kiezers kan je daar dan nooit wat over zeggen. Wel is het zo dat de PVV veel kiezers aanspreekt die maar moeilijk naar de stembus te krijgen zijn, al helemaal voor de EU-verkiezingen. Dat is voor de meeste partijen lastiger.Die heb ik al geplaatst eerder.
Het deel wat eerder PVV heeft gestemd, en niet is komen stemmen nu. daar gaat het om. geen van mijn kinderen is gaan stemmen, omdat ze het niet weten waarop. er zijn ook mensen teleurgesteld hoe het nu gaat met PVV. als ze wel waren gaan stemmen, kon je er niet klakkeloos vanuit gaan dat ze weer PVV hadden gestemd. PVDA heeft een voordeel van volgers die sowieso op de PVDA stemmen, én ook daadwerkelijk gaan stemmen. GL heeft verloren, zoals alle groenen.
Dus kun je er niet vanuit gaan dat iemand die voor de 2e kamer op PVV had gestemd, nu ook voor de PVV zou gaan stemmen. Dat de PVV een kiezer aanspreekt, zegt niet of ze er ook daadwerkelijk op gaan stemmen. al met al klopt het dus niet wat Pren zei, daar ging het om.Met alle zwevende kiezers kan je daar dan nooit wat over zeggen. Wel is het zo dat de PVV veel kiezers aanspreekt die maar moeilijk naar de stembus te krijgen zijn, al helemaal voor de EU-verkiezingen. Dat is voor de meeste partijen lastiger.