AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Migratie naar pvv. Geen slimme zet vind ik om een minister te leveren als de partij die bekendstaat om zijn hardliners en dat het allemaal anders moet. Ik wil het wel zien, er gaat hoe dan ook geklaag komen en er gaan dingen fout. Want mensen worden misschien minder opgevangen, ze komen wel hierheen. Dat gaat een zooitje geven vroeg of laat. Tel daarbij op dat allerlei voorgenomen besluitvorming niet gaat lukken of toch anders moet en je hebt een giftige cocktail bij Henk & Ingrid.
Klopt, maar kan je het aan de PVV-achterban verkopen als ze die post niet hadden gekregen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.582
Klopt, maar kan je het aan de PVV-achterban verkopen als ze die post niet hadden gekregen?
Wilders toch wel? Die heeft al 95% van zijn niet uitvoerbare flutprogram al in de ijskast/koelkast of whatever gezet. Meeste van zijn kiezers pijpen ‘m nog net niet.

Hoe gaan we zonder dat de meute het doorheeft de WEF agenda er doordrammen
1718164864869.png

Het enige jammere aan dit bericht is dat het College voor de Rechten van de Mens een officiële nep-rechtbank is.

Met dank aan Henk Kamp, dat die man zich niet doodschaamt en nog steeds voor de VVD in het openbaar optreedt is een grove schande.

Komt door haar nichtje, die heeft veel campagne gevoerd, was ook bij de jaarlijkse Pinkster-bedevaart van Parijs naar Chartres. :D

Le Pen is al een paar keer bijna president geweest. Ook een hoge opkomst, euro kritische stemmers zijn wel gegaan dit keer.

AfD staat 2e in Duitsland, dat is ook knap hadden gezien de polls ook 4e kunnen worden. De regeringscoalitie van Sociaaldemocraten en Groen verloor keihard.
Excuses, ik zat hier fout.

Marion Maréchal, het nichtje van Marine Le Pen deed bij de EU-verkiezingen niet mee als kandidaat van RN, maar van een andere partij. Van die partij was zij lijsttrekker en het resultaat waren 4 zetels.

Het is de partij van Éric Zemmour, Le Reconquête.

Ze is na de verkiezingen die partij uitgezet, omdat ze opriep bij de volgende parlementsverkiezingen te stemmen op RN om een rechts front te kunnen vormen.

In het verleden zat Marion Maréchal wél bij RN.

Lol, Wilders was zelfs in 2010 al op de hoogte.

inb4 fake news van de mainstream media.

Markuszower reageert vol onbegrip en zegt dat het "allemaal kafkaësk aanvoelt". "Een gemiddelde terrorist lijkt meer rechten te hebben dan een politicus met een scherpe mening."

Tja, ik kan hem toch ook niet helemaal ongelijk geven in deze...

Een terrorist kan geen politieke functie uitoefenen 😬

Hoe kom je er ook op om zo'n mensen een postje te geven? Even groot circus als de Belgische politiek :lol:

• #19.595
  • Haha
Waarderingen: mat
  • #19.596
Hoe kom je er ook op om zo'n mensen een postje te geven? Even groot circus als de Belgische politiek :lol:
Dat komt omdat de ondergrens niet bewaakt wordt door bekwame politici.

Ik bedoel kijk het volgende en besef even dat dit een politicus is. Naar het schijnt.

• #19.598
Ah thanks, ik vroeg me al af wat de verdenking was. Naar verluidt dus doorspelen van informatie aan de Mossad.
Wat ik een onvermogen van Wilders begin te vinden is dat hij opnieuw denkt dat dit een keuze was geweest die goed zou vallen. Wilders is een heel ervaren politicus en wordt beschouwd als een vakman op veel punten maar hier slaat hij wel de plank mis. Dit had hij moeten weten of misschien wist hij het wel.

• #19.599
Wat ik een onvermogen van Wilders begin te vinden is dat hij opnieuw denkt dat dit een keuze was geweest die goed zou vallen. Wilders is een heel ervaren politicus en wordt beschouwd als een vakman op veel punten maar hier slaat hij wel de plank mis. Dit had hij moeten weten of misschien wist hij het wel.
Na het gedoe met Plasterk nog eens met de billetjes bloot :)

Terug
Naar boven