XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Aversie tegen Timmermans, al helemaal in tandem met Klaver, zal zeker een rol gespeeld hebben. :)
Ik bedoelde meer dat hij die 2019 verkiezing gewoon won, omdat hij het enige bekende gezicht was. Uit politocologisch onderzoek blijkt steeds weer dat dat de beste voorspeller is voor het winnen van verkiezingen.

In de aanloop van de Tweede Kamerverkiezingen werd hij ineens geframed als iemand, die verkiezingen kon winnen etc. Rutte zou je zo'n kwalificatie wel kunnen geven, maar Timmermans? Nee.

Exitpoll: Winst PVV en andere euro-kritische geluiden hebben de grootste winst.

Meer PVV'ers dan ooit naar de stembus voor deze verkiezingen?

NSC valt een beetje tegen, dat lijkt alweer een beetje over.

GroenLinks PvdA nog altijd de grootste partij.

Goed. Ik denk dat die mensen overdag vaker tijd hebben en dat PVV de arbeiderspartij is. Hopelijk veranderd er nog iets. Heb zelf ook pas rond 8u gestemd omdat ik er niet vroeger aan toe kwam.

GroenLinks PvdA nog altijd de grootste partij.

Goed. Ik denk dat die mensen overdag vaker tijd hebben en dat PVV de arbeiderspartij is. Hopelijk veranderd er nog iets. Heb zelf ook pas rond 8u gestemd omdat ik er niet vroeger aan toe kwam.
Nee, de pro-europeanen zijn extra gemotiveerd om te komen stemmen. De sceptici veel minder, want ze hebben bij voorbaat al minder binding met de EU.

Schermafdruk van 2024-06-07 12-43-38.png

Schermafdruk van 2024-06-07 12-44-07.png

Thierry Baudet is een slimme man, maar waardeloos als politicus. Hij flapt alles eruit wat ie denkt, denkt niet na over wanneer ie beter z’n waffel over iets kan houden, en laat zich te vaak leiden door emoties. Wat precies de reden is dat ik op hem stem. Liever dat dan toneel.

NSC is ook een partij van nationale issues (en proteststemmers).

Heb voor de lol de stemmingswijzer ingevuld, mede omdat mijn broer op de NSC uitkwam. (Hij wist niet eens dat die partij bestond.) Ik kwam er ook op uit... Nummer 2: 50+

Ik doe met deze soort dingen meestal vermijden en kop en het zand steken, geen nieuws geen tv voor mij. Ik let alleen op de omgeving om mij heen ik vind mentaal dieet belangerijk
Het heeft me nooit geholpen om deze soort dingen te weten

edit:
nu denk ik aan deze plaat

Op het nos journaal dat veel NSC stemmers zijn overgestapt naar pvv
Bijzonder, want dit diagram komt ook van de NOS.

Er staan nu weliswaar iets andere getallen, maar het PVV-percentage is even groot als het GL/PvdA-percentage op 4%

Laatst bewerkt:
Op het nos journaal dat veel NSC stemmers zijn overgestapt naar pvv
Dat begrijp ik dan wel weer. De is een grote groep die Wilders net te ver vinden gaan en NSC leek ook rechts te zijn zonder de gekke fratsen. Maar nu blijkt die Omtzig toch meer links te zijn dan de mensen dachten.

Prachtig gemaakt en die poppen kloppen ook zo goed 🤣💪🏻

Dat begrijp ik dan wel weer. De is een grote groep die Wilders net te ver vinden gaan en NSC leek ook rechts te zijn zonder de gekke fratsen. Maar nu blijkt die Omtzig toch meer links te zijn dan de mensen dachten.
Ja en Geert niet zo radicaal als altijd geschetst wordt

• Like
Waarderingen: GruX
Zo rechts is Wilders op veel punten niet eens en waar hij dat wel is staat het in de ijskast.

Laatst bewerkt:
Dezelfde media waar Timmermans steeds mag herhalen dat het allemaal de schuld is van de VVD, terwijl Wilders tot begin oktober helemaal niet zo hoog in de peilingen stond.

Pas na de eerste zeven dagen van oktober begon Wilders te stijgen, je kan je afvragen hoe dat komt.
:trollfacex:

Dezelfde media waar Timmermans steeds mag herhalen dat het allemaal de schuld is van de VVD, terwijl Wilders tot begin oktober helemaal niet zo hoog in de peilingen stond.

Pas na de eerste zeven dagen van oktober begon Wilders te stijgen, je kan je afvragen hoe dat komt.
:trollfacex:
klimaatverandering?

Terug
Naar boven