Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Maar dus marine breed voornamelijk in de LD en in de OD. Hier en daar heb je er buiten een die verdwaalt is.
Dat lijken mij ook prima in te vullen posities, inderdaad. Administratief ook bijvoorbeeld. Maar technische of gevechtsfuncties..

Medisch ook niet te vergeten

Ik hou van dit bedrijf.
Screenshot_20240905_210313_Instagram.jpg

Het gaat niet om tof, het gaat om maximale verspreiding van je zaad. In zijn geval zit het meerendeel nog vastgekoekt aan die Chinook.
Hou nou maar op steks je hebt die cool factor niet. Je zult nooit zo vet zijn als die vent die achterin een chinook zijn lading over mali dropt.

Aftrekken in de maas = vet raar
Afbeuken achterin een vliegende chinook en je lading over een land lozen? = super cool

Prachtig vind ik dit. 😂 Ooit eens op uitzending gesproken met een Australische commando die claimde overal waar hij naar toe gezonden was een 'battlefield wank' te hebben gedaan. Zoals in de film. Er lopen meer gekken vrij rond dan dat er vast zitten, haha!

Prachtig vind ik dit. 😂 Ooit eens op uitzending gesproken met een Australische commando die claimde overal waar hij naar toe gezonden was een 'battlefield wank' te hebben gedaan. Zoals in de film. Er lopen meer gekken vrij rond dan dat er vast zitten, haha!
Om daadweekelijk na de opleiding lang bij de baas te kunnen blijven moet je ook wel een beetje geschift zijn. Ik heb ze ook lang niet alle 24 in het kratje. Dat maakt het alleen maar zo veel gezelliger.

Heb wel eens afgebeukt in de kajuit( verblijf van de commandant) gewoon voor het streepje.

Om daadweekelijk na de opleiding lang bij de baas te kunnen blijven moet je ook wel een beetje geschift zijn. Ik heb ze ook lang niet alle 24 in het kratje. Dat maakt het alleen maar zo veel gezelliger.

Heb wel eens afgebeukt in de kajuit( verblijf van de commandant) gewoon voor het streepje.
Oude dienst verhalen zijn vaak de mooiste verhalen.

Tijdens mijn (korte) verband bij de DSI stonden wij eens met zijn drieën in een file, niet onderweg naar een oproep dus net als iedereen. De jongen achterin had de hele dienst al wat darmklachten en deze speelden, uiteraard, op tijdens die file. Terwijl onze bestuurder twijfelde de optische en akoestische signalen aan te zetten springt die jongen de auto uit, gezichtsbedekking op, trekt een sprint tot over de vangrail om ergens in een bosje te verdwijnen voor een paar minuten. De opluchting straalde er van af toen hij terug was. Heeft hij lang moeten horen.

Excuses voor het erg zware off topic gaan, overigens. Haha!

Terug
Naar boven