Alle niet stress bestendige homo’s hier ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle niet stress bestendige homo’s hier ook.
Dat lijken mij ook prima in te vullen posities, inderdaad. Administratief ook bijvoorbeeld. Maar technische of gevechtsfuncties..Maar dus marine breed voornamelijk in de LD en in de OD. Hier en daar heb je er buiten een die verdwaalt is.
Klopt, admin valt onder LD. Daar buiten heb je ze liever niet inderdaad.Dat lijken mij ook prima in te vullen posities, inderdaad. Administratief ook bijvoorbeeld. Maar technische of gevechtsfuncties..
Ook onderdeel van LD.
Misschien komen de Marva's weer terug, het was iets van: "ongelooflijk dat een schip met zoveel scheuren/kieren blijft drijven."Zou jij je dochter daarheen sturen? Bij mij weten geldt het ook voor meisjes van 17
Ik doe het gewoon in open water wat uitmondt in de zee.
Nee dit is bij lange na niet zo tof. Geef het maar op.Ik doe het gewoon in open water wat uitmondt in de zee.
Het gaat niet om tof, het gaat om maximale verspreiding van je zaad. In zijn geval zit het meerendeel nog vastgekoekt aan die Chinook.Nee dit is bij lange na niet zo tof. Geef het maar op.
Hou nou maar op steks je hebt die cool factor niet. Je zult nooit zo vet zijn als die vent die achterin een chinook zijn lading over mali dropt.Het gaat niet om tof, het gaat om maximale verspreiding van je zaad. In zijn geval zit het meerendeel nog vastgekoekt aan die Chinook.
Ik wil niet eens op die “meetlat” te vinden zijn.Hou nou maar op steks je hebt die cool factor niet. Je zult nooit zo vet zijn als die vent die achterin een chinook zijn lading over mali dropt.
Dan had je niet moeten vertelen over je pervese avontuurtjes bij de rijn en de maas.
PrimaDan had je niet moeten vertelen over je pervese avontuurtjes bij de rijn en de maas.
Nu sta je er op.
Prachtig vind ik dit. 😂 Ooit eens op uitzending gesproken met een Australische commando die claimde overal waar hij naar toe gezonden was een 'battlefield wank' te hebben gedaan. Zoals in de film. Er lopen meer gekken vrij rond dan dat er vast zitten, haha!
Om daadweekelijk na de opleiding lang bij de baas te kunnen blijven moet je ook wel een beetje geschift zijn. Ik heb ze ook lang niet alle 24 in het kratje. Dat maakt het alleen maar zo veel gezelliger.Prachtig vind ik dit. 😂 Ooit eens op uitzending gesproken met een Australische commando die claimde overal waar hij naar toe gezonden was een 'battlefield wank' te hebben gedaan. Zoals in de film. Er lopen meer gekken vrij rond dan dat er vast zitten, haha!
Oude dienst verhalen zijn vaak de mooiste verhalen.Om daadweekelijk na de opleiding lang bij de baas te kunnen blijven moet je ook wel een beetje geschift zijn. Ik heb ze ook lang niet alle 24 in het kratje. Dat maakt het alleen maar zo veel gezelliger.
Heb wel eens afgebeukt in de kajuit( verblijf van de commandant) gewoon voor het streepje.

www.rtl.nl