Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Hier ben ik voorstander van. Vind sowieso dat er verplichte arbeit tegenover een uitkering moet staan.Ze kunnen het ook als voorwaarde stellen voor een uitkering.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ben ik voorstander van. Vind sowieso dat er verplichte arbeit tegenover een uitkering moet staan.Ze kunnen het ook als voorwaarde stellen voor een uitkering.
Ik denk dat dat wel een goed medicijn zal blijken te zijn.Ja papierprikken rond je huis maar niet een oorlog in gerochelt worden.
Ja papierprikken rond je huis maar niet een oorlog in gerochelt worden.
Motiveert wel om van je luie reet af te komen als je dat echt niet wil.Ik denk dat dat wel een goed medicijn zal blijken te zijn.
Zou jij je dochter daarheen sturen? Bij mij weten geldt het ook voor meisjes van 17Dienstplicht is niks mis mee, ben er niet slechter uitgekomen.
"Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker"Je mag je groot en klein rijbewijs halen van de zaak![]()

Denk dat het nu meer Woke is dan vroeger, maar bij de Marine zitten ook Marva’s.Zou jij je dochter daarheen sturen? Bij mij weten geldt het ook voor meisjes van 17
dat heb ik ook geleerd daar, en zuipen en smokkelen vanuit DLD Jawohl!!!Ik kan extreem goed mijn snor drukken. Wat kun jij?
Buiten het logistieke gedeelte om vind ik dat vrouwen niet binnen defensie horen. Ervaring leert dat ze toch niet zo stress bestendig zijn als ze soms willen beweren. En gaan constant in discussie als ze een opdracht krijgen wat bloed vervelend is.Zou jij je dochter daarheen sturen? Bij mij weten geldt het ook voor meisjes van 17
Jij hoeft je ook nergens zorgen om te maken. We zoeken alleen mensen die niets kunnen in het bedrijfsleven. Dus er is nog hoop voor je. Ik weet het zeker denk ik

Catcrawl, kunnen ze wel goed 🤣Buiten het logistieke gedeelte om vind ik dat vrouwen niet binnen defensie horen. Ervaring leert dat ze toch niet zo stress bestendig zijn als ze soms willen beweren. En gaan constant in discussie als ze een opdracht krijgen wat bloed vervelend is.
De catcrawl vind ik niet zo grappig nee. Schiet je bal net tussen dat touw en je lijf door. Huilen.
Heb vroeger wel gehoord dat vrouwen alles ruw hadden tussen de benen. Sommige instructeur van matrozen, lieten het hen ook niet doen. En op oefening vertraging etcDe catcrawl vind ik niet zo grappig nee. Schiet je bal net tussen dat touw en je lijf door. Huilen.
ik HAAT de media afdeling van defensie.Heb vroeger wel gehoord dat vrouwen alles ruw hadden tussen de benen. Sommige instructeur van matrozen, lieten het hen ook niet doen. En op oefening vertraging etc
Dus @Steks is stiekem een vrouw?Buiten het logistieke gedeelte om vind ik dat vrouwen niet binnen defensie horen. Ervaring leert dat ze toch niet zo stress bestendig zijn als ze soms willen beweren. En gaan constant in discussie als ze een opdracht krijgen wat bloed vervelend is.

Teveel zijn tanden gepoetst met fluoride. Vrouwelijke trekjes.
Zijn er nou veel dames aanwezig op zo een schip bij jullie? In Roosendaal hadden wij ze niet in de ploegen natuurlijk. Iets wat ook niemand erg vindt, denk ik.Buiten het logistieke gedeelte om vind ik dat vrouwen niet binnen defensie horen. Ervaring leert dat ze toch niet zo stress bestendig zijn als ze soms willen beweren. En gaan constant in discussie als ze een opdracht krijgen wat bloed vervelend is.
Jawel gelukkig binnen de TD niet. Degene die we hadden kon ik het bloed wel van drinken, werkschuwe snollen. Verder veel binnen de ODND (nautische dienst) en als LDV (ziekenma en combuis). Verder niet echt. De wasser bij ons is ook een vrouw maar die doet ook niks anders als wassen. Heeft geen andere taken, ook niet bij gevechtswacht en dergelijke.Zijn er nou veel dames aanwezig op zo een schip bij jullie? In Roosendaal hadden wij ze niet in de ploegen natuurlijk. Iets wat ook niemand erg vindt, denk ik.
Maar dus marine breed voornamelijk in de LD en in de OD. Hier en daar heb je er buiten een die verdwaalt is.Zijn er nou veel dames aanwezig op zo een schip bij jullie? In Roosendaal hadden wij ze niet in de ploegen natuurlijk. Iets wat ook niemand erg vindt, denk ik.