Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ja papierprikken rond je huis maar niet een oorlog in gerochelt worden.

Dienstplicht is niks mis mee, ben er niet slechter uitgekomen.

Zou jij je dochter daarheen sturen? Bij mij weten geldt het ook voor meisjes van 17
Denk dat het nu meer Woke is dan vroeger, maar bij de Marine zitten ook Marva’s.
Denk tegen de tijd dat mijn kleinste die leeftijd heeft, dat het alweer anders is.
Landmacht kan ik geen uitspraken over doen.
Zie adhv dit stukje geen plicht btw

Alle 17 tot 28-jarigen kunnen dan een jaar lang betaald kennis maken met het leger. Dat is een succes, bleek onlangs, want ongeveer driekwart van de eerste lichting wil ook bij defensie blijven. Minister Brekelmans en staatssecretaris voor Defensie Gijs Tuinman willen voortborduren op dat succes.

Zou jij je dochter daarheen sturen? Bij mij weten geldt het ook voor meisjes van 17
Buiten het logistieke gedeelte om vind ik dat vrouwen niet binnen defensie horen. Ervaring leert dat ze toch niet zo stress bestendig zijn als ze soms willen beweren. En gaan constant in discussie als ze een opdracht krijgen wat bloed vervelend is.

Buiten het logistieke gedeelte om vind ik dat vrouwen niet binnen defensie horen. Ervaring leert dat ze toch niet zo stress bestendig zijn als ze soms willen beweren. En gaan constant in discussie als ze een opdracht krijgen wat bloed vervelend is.
Catcrawl, kunnen ze wel goed 🤣

De catcrawl vind ik niet zo grappig nee. Schiet je bal net tussen dat touw en je lijf door. Huilen.
Heb vroeger wel gehoord dat vrouwen alles ruw hadden tussen de benen. Sommige instructeur van matrozen, lieten het hen ook niet doen. En op oefening vertraging etc

Dus @Steks is stiekem een vrouw?

:trollface:

Zijn er nou veel dames aanwezig op zo een schip bij jullie? In Roosendaal hadden wij ze niet in de ploegen natuurlijk. Iets wat ook niemand erg vindt, denk ik.

Zijn er nou veel dames aanwezig op zo een schip bij jullie? In Roosendaal hadden wij ze niet in de ploegen natuurlijk. Iets wat ook niemand erg vindt, denk ik.
Jawel gelukkig binnen de TD niet. Degene die we hadden kon ik het bloed wel van drinken, werkschuwe snollen. Verder veel binnen de ODND (nautische dienst) en als LDV (ziekenma en combuis). Verder niet echt. De wasser bij ons is ook een vrouw maar die doet ook niks anders als wassen. Heeft geen andere taken, ook niet bij gevechtswacht en dergelijke.
Oh ja en hellaas onze SVO( systeem verantwoordelijk officier) en dat is echt levensgevaarlijk. Mens heeft geen idee waar ze de leiding over heeft.

Terug
Naar boven