- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Inderdaad belachelijk!
Dat denk ik iedere keer als ik Thierry zie: ga eens wat nuttigs doen van ons belastinggeld ipv waardeloze click-bait filmjes maken voor social media!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja belachelijk,Inderdaad belachelijk!
Dat denk ik iedere keer als ik Thierry zie: ga eens wat nuttigs doen van ons belastinggeld ipv waardeloze click-bait filmjes maken voor social media!
Meneer Cactus?
Tijdens de opleiding kunnen we je huisvesten, 3 maaltijden ed, met een minimum loon, na afronding met certificaat hebben we gelijk werk voor je.
Groot alleen als het nodig is voor je functie.Je mag je groot en klein rijbewijs halen van de zaak![]()
Toen ze mij er in probeerden te laten lopen niet.
Jij hoeft je ook nergens zorgen om te maken. We zoeken alleen mensen die iets kunnen.
Ik kan extreem goed mijn snor drukken. Wat kun jij?Jij hoeft je ook nergens zorgen om te maken. We zoeken alleen mensen die iets kunnen.
Met mijn klauwen in de olie zitten en schelden tegen levenloze apparaten.
Ja klopt wel daar heb ik mijn personeel voor.Met mijn klauwen in de olie zitten en schelden tegen levenloze apparaten.
Ik heb ook personeel, helaas zijn dat op het moment veelal van die dienjaar knurften waar ik niks aan heb.
Recruitment is prima, behoud is erg slecht.Recruitment loopt bij defensie niet meer zo lekker sinds al die filmpjes uit Oekraïne?
Ze kunnen het ook als voorwaarde stellen voor een uitkering.
Of over een paar verleggingen van de doelpaal...voor je basisinkomen!Ze kunnen het ook als voorwaarde stellen voor een uitkering.