XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Maar hoe zou jij dit onderwerp dan aanvliegen?
Ons beroepen op het Dublin akkoord en als dat niet nageleefd hoeft te worden, dan hoeven wij ons ook niet aan andere wetten en regels te houden.

OF

Aangeven dat veel wetten zijn ontstaan vanuit “iets willen” en we nu dat beetje Nederland dat er nog is en alles wat daarbij hoort willen behouden en dat dat met de huidige immigratie aantallen niet mogelijk is.

Reden: Slecht lopende zinnen aangepast
Laatst bewerkt:
Elk jaar worden er regels aangepast maar dit verdrag moeten wij ons aan houden 😂

Bolletjes betekenen niets, maar ze zijn wel leuk.

Volgens mij is een verschuiving van belasting van inkomen naar consumptie juist positief voor mensen die minder verdienen. De meeste dingen die de BTW-verhoging raken zijn toch al voor de meer-verdieners.

Ik probeer wat positiefs te vinden en me te verzetten tegen frames, maar Thierry helpt niet mee en blijft de gekSSte.

Letterlijk, als in een Nacht van de Lange Messen-letterlijk.

Laatst bewerkt:
Ik probeer wat positiefs te vinden en me.te verzetten tegen frames, maar Thierry helpt niet mee en blijft de gekSSte.

Letterlijk, als in een Nacht van de Lange Messen-letterlijk.

1726946961120.png

Mja je komt altijd met domme uitspraken van Baudet terwijl er een lange lijst met filmpjes is waar ze die hele corrupte WEF meute exposen maar jij doet exact t zelfde als de msm altijd doet bij bv Trump.

In 2029 herinner ik je er nog wel aan als je hier weer loopt te klagen dat er nauwelijks meer slagers of andere mkb'ers zijn en je met je co2 gekoppelde cbdc aan de zelfscan kasse je 50gr wegende biefstuk voor veel te veel credits mag afrekenen.

Denk dat ik t nu hier echt maar bij laat. Trusten man.

Mja je komt altijd met domme uitspraken van Baudet terwijl er een lange lijst met filmpjes is waar ze die hele corrupte WEF meute exposen maar jij doet exact t zelfde als de msm altijd doet bij bv Trump.

In 2029 herinner ik je er nog wel aan als je hier weer loopt te klagen dat er nauwelijks meer slagers of andere mkb'ers zijn en je met je co2 gekoppelde cbdc aan de zelfscan kasse je 50gr wegende biefstuk voor veel te veel credits mag afrekenen.

Denk dat ik t nu hier echt maar bij laat. Trusten man.
IMG_0242.jpeg

Protocollen van de wijze van Sion

Zijn er meer voorspellingen die je wil doen? :)

Ach, is het weer teveel gevraagd als iemand nieuwsgierig is naar die doorgeslagen wappie onzin van je
Ach je hoeft toch geen licht te zijn om te snappen dat die 15 minuten steden die ze willen ontwikkelen gaan van:

Lekker handig...naar: Waarom wil je weg?.. naar: Je bent niet geauthoriseerd weg te gaan.

Als je je een heel klein beetje verdiept in waar je leiders heen willen gaan begrijp je ook wat de gevolgen kunnen zijn.

Terug
Naar boven