XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ok prima maar dit gaan ze gewoon doen. Eerst vrijwillig via je bankapp ofzo, daarna zal iedereen het ongevraagd te zien krijgen en daarna op onze 'onafhankelijke pluriforme' staatomroep een mediacampagne om iedereen rijp te maken voor een co2 budget.

Wat is volgens jou een 15 minuten stad.

Waarom zou dat zonder 15 minuten steden niet kunnen?
Wil je dat alsjeblieft even zelf opzoeken Steks want het is niet 'volgens mij', die bleuprint voor 15 minuten steden liggen allang klaar.

Ok prima maar dit gaan ze gewoon doen. Eerst vrijwillig via je bankapp ofzo, daarna zal iedereen het ongevraagd te zien krijgen en daarna op onze 'onafhankelijke pluriforme' staatomroep een mediacampagne om iedereen rijp te maken voor een co2 budget.

Ja die barbera is een beetje de weg kwijt. Wel ironisch omdat rabobank een bank is die op veel vlakken hopeloos achter loopt.

Dat is dan alleen gericht op oudere mensen. Bedoel, jongeren gebruiken insta en TikTok, hoe jij en ik google gebruiken.

Ach je hoeft toch geen licht te zijn om te snappen dat die 15 minuten steden die ze willen ontwikkelen gaan van:

Lekker handig...naar: Waarom wil je weg?.. naar: Je bent niet geauthoriseerd weg te gaan.

Als je je een heel klein beetje verdiept in waar je leiders heen willen gaan begrijp je ook wat de gevolgen kunnen zijn.
Waarom zou je daar niet weg mogen?

Wil je dat alsjeblieft even zelf opzoeken Steks want het is niet 'volgens mij', die bleuprint voor 15 minuten steden liggen allang klaar.
Ik weet wat een 15 minuten stad is, als jij dezelfde definitie hanteert mag je mij weleens uitleggen waarom dat nodig is voor.
Lekker handig...naar: Waarom wil je weg?.. naar: Je bent niet geauthoriseerd weg te gaan.

Dat kan toch gewoon bij elk type stad.

Waarom zou je daar niet weg mogen?
Ze verzinnen wel wat, omdat je je niet gehouden hebt aan bepaalde decreten vd overheid. In China gebeurd t al he in sommige steden en verschillende regeringshoofden zoals Trudeau noemen China een voorbeeld :spaz:

Dan zullen ze toch eerst de laatst massaal ingebrachte chips moeten activeren.

wappiedewapwap

Nee mijn bullshitmeter schoot toen wel door het plafond dus die gifchip heb ik niet laten inspuiten mijn beste Steks.
Nee, maar of de chips moeten nog geactiveerd worden of het is de zoveelste bewering van wappies die niet uit is gekomen maar daar heeft nooit iemand het over.

Nee, maar of de chips moeten nog geactiveerd worden of het is de zoveelste bewering van wappies die niet uit is gekomen maar daar heeft nooit iemand het over.
Ach god echt knul nou jij hebt geen chip nodig hoor jij ben al voorgeconditioneerd.

Tijdens corona was Barbara Baarsma degene die dacht dat je een samenleving als een ladekastje kon organiseren en wel heel veel kon opengooien.

Haar CO2-geblaat ging er wmb over dat rijke mensen hun levenstijl maar moeten kunnen voortzetten door van de lagere klassen de rechten op te kopen.

Deze twee ideeën komen in beide gevallen neer op het vergroten van de ongelijkheid en het uitspelen van groepen tegenover elkaar.

Ik ben geen fan van Barbara Baarsma.

Tijdens corona was Barbara Baarsma degene die dacht dat je een samenleving als een ladekastje kon organiseren en wel heel veel kon opengooien.

Haar CO2-geblaat ging er wmb over dat rijke mensen hun levenstijl maar moeten kunnen voortzetten door van de lagere klassen de rechten op te kopen.

Deze twee ideeën komen in beide gevallen neer op het vergroten van de ongelijkheid en het uitspelen van groepen tegenover elkaar.

Ik ben geen fan van Barbara Baarsma.
O hou op alsjeblieft, ing heeft zijn co2 tracker voor jo ook al klaar man

Jongens wat willen jullie nu eigenlijk?

Terug
Naar boven