- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Wat een charmante vleier ben je toch.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een charmante vleier ben je toch.
De vraag is of JA21 een factor van betekenis wordt, in de EK hebben ze weing slagkracht.Waarschijnlijk ga ik JA21 stemmen. Nou zal die partij zelf niet echt iets kunnen veranderen, maar als zij binnen een regering/coalitie over rechts voor de meerderheid kan zorgen zou heel mooi zijn.

Op retorische vragen hoef je geen antwoorden te verwachten, mijn beste..Kunnen we nu niet een keer eerlijk zijn over migratie?
Kunnen we nu niet een keer eerlijk zijn over migratie?
Kunnen we nu niet een keer eerlijk zijn over migratie?
Voor degene die deze nog niet gezien of gevonden heeft.

Wat een onverwachte ontwikkeling, VVD staat bovenaan in de peilingen en FVD liegt en bedriegt.
Rutte vond ik ook een leuke lieve vlotte man. Grappig ook. En hij lacht zo leuk. Daarom stemde al jaren op em.de massa kiest yyesselkus, is ook een leuke lieve knappe vlotte vrouw, dus premierwaardig, eindelijk een vrouwelijke premier
jij stemt toch ook op haar?
jesselkus is getrouwd, Rutte nog niet ...dusssssRutte vond ik ook een leuke lieve vlotte man. Grappig ook. En hij lacht zo leuk. Daarom stemde al jaren op em.
Rutte vond ik ook een leuke lieve vlotte man. Grappig ook. En hij lacht zo leuk. Daarom stemde al jaren op em.