MuscleMeat

Tweede kuur: Snelle testo + Boldone

Zal ik maar voor deze stack gaan dan? Zijn de andere kenners het hier wel mee eens?

En als mn voeding zo k*t is laat dan even weten wat er k*t is in plaats vsn verwijzen naar ander topic

facepalm.gif - 249730

Léés dat 'topic' dan door man dan snap je wel dat je voeding zuigt.
Jezus zeg.

Everybody wants 2 B A bodybuilder, nobody wants 2 eat like one

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens als mn voeding zo slecht was waarom ben ik dan 8 kg afgevallen in 2/3 maanden en 5% BF kwijt?

Ik snap dat het met de kuur wel wat anders moet ja, lees de ' stickies' wel ff hoor chagrijn

Algemeen inlezen over voeding bedoeld hij.. als je dat gedaan had wist je wel waarom je voeding zo slecht is, dus waar wacht je nog op?

Rug en benen op 1 dag moet je niet doen delta het zijn je 2 grootste spiergroepen... als je goed rug traind kan je je benen niet meer doen en andersom ook;) dus maak een 4 daagse split met rug en benen appart

En verdiep je in voeding moet veel beter !

Inderdaad en het staat ook niet echt in verhouding een dag schouders triceps en een dag benen met rug.

Inderdaad en het staat ook niet echt in verhouding een dag schouders triceps en een dag benen met rug.
Waarom kan schouders triceps niet ? doe het vaak als het me uitkomt.
Benen rug vind ik dan idd niet kunnen je traint niet hard genoeg na benen of rug heb ik niets meer over.

Terug
Naar boven