Fitness Seller

Tweede studie kost mogelijk €7000 per jaar

Uitholling van de studies maakt het niet persé makkelijker. Minder/slechtere voorkennis, slechte begeleiding, onhandig gepland studieaanbod, etc. lijkt mij niet bijdragen aan sneller afstuderen.

Dan zou zwaarder, maar completer en beter curriculum, misschien nog effectiever zijn.

ze kunnen zoiezo eens beginnen met de boel goed te regelen, mijn vorige hbo was echt een drama, altijd maar afwachten of je een lokaal in kon, 2 dagen voor je tentamen pas de stof op internet krijgen zodat je binnen 2 dagen even 80 bladzijdes in advocaten taal kan gaan leren ect

Uitholling van de studies maakt het niet persé makkelijker. Minder/slechtere voorkennis, slechte begeleiding, onhandig gepland studieaanbod, etc. lijkt mij niet bijdragen aan sneller afstuderen.

Dan zou zwaarder, maar completer en beter curriculum, misschien nog effectiever zijn.

Ok, ben ik het niet helemaal mee oneens maar ik reageerde op het onzin argument "ja maar Rutte heeft er ook jaren over gedaan!".

hoe kan je in godsnaam 700 euro per maand opzij leggen en nog effectief tijd hebben om aan je studie te beginnen? :scratch:

Ok, ben ik het niet helemaal mee oneens maar ik reageerde op het onzin argument "ja maar Rutte heeft er ook jaren over gedaan!".

sorry hoor, maar een drogreden op zijn tijd kan geen kwaad. Politiek is niet voor niks met emoties spelen van de kiezer.

The prietpraat is strong with you, young padawan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven